Презентація з математики "Додавання виду 27+3.Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного."

Про матеріал
Завдання уроку. Ознайомити учнів з усним додаванням виду 27+3; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; узагальнювати вміння та навички обчислювати периметр; розвивати логіку, мислення, увагу; виховувати цікавість до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика» 2 клас ПІДГОТУВАЛА ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЧОП ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

Номер слайду 2

Додавання виду 27+3.Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного.

Номер слайду 3

Всі мерщій сідайте, діти. Домовляймось не шуміти, На уроці не дрімати, Руку вчасно підіймати. І, щоб не було мороки, Всі готові до уроку? Тож , гаразд, часу не гаймо І урок розпочинаймо.

Номер слайду 4

Якщо хочеш досягнути У житті вершин, Математику збагнути Мусиш до глибин! Девіз уроку

Номер слайду 5

Емоційне налаштування на урок Якщо хочеш, щоб життя тобі посміхнулося, Спочатку сам посміхнися життю!

Номер слайду 6

Усні обчислення Їжачок все порядкує, у садку господарює. Вніс на зиму заготовку в лісову свою коморку: яблук 11 і груш 12, ще й грибочків штук 15. Скільки ж фруктів під замок вніс в комірку їжачок?

Номер слайду 7

Перевірка 11 + 12 = 23

Номер слайду 8

 Ну а скільки ж сушини в заготовці до зими?

Номер слайду 9

Перевірка 23 + 15 = 38

Номер слайду 10

Біля годівнички горобці й синички пісеньки співають, крихітки шукають. Горобців — 13. Синичок — 16. Скільки в хорі співаків? Хто дізнатися зумів?

Номер слайду 11

Перевірка 13 + 16 = 29

Номер слайду 12

Під дубочком вісім грибочків, Під сосною їх — чотири. Скільки разом? Полічили?

Номер слайду 13

Перевірка 8 + 4 = 12

Номер слайду 14

Гра «Знайди пару»

Номер слайду 15

Перевірка

Номер слайду 16

Каліграфічна хвилинка Щоб цифри правильно писати. Хвилинку каліграфії треба почати! Цифри пишу рівнесенько, Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 17

Охарактеризуйте число 45.

Номер слайду 18

Математичний диктант Запишіть число у якому 5 десятків і 6 одиниць; Запишіть число попереднє до числа 30; Запишіть сусідів числа 18; Запишіть суму чисел 11 і 7; Запишіть різницю чисел 12 і 6.

Номер слайду 19

Перевірка 56, 29, 17,19, 6

Номер слайду 20

Тема. Додавання виду 27+3.Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного. Завдання уроку. Ознайомити учнів з усним додаванням виду 27+3; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; узагальнювати вміння та навички обчислювати периметр; розвивати логіку, мислення, увагу; виховувати цікавість до математики.

Номер слайду 21

Робота з підручником (с. 132-133)

Номер слайду 22

Робота в парах (с.132, завд.1) Назвіть 6 пар чисел,які в сумі дають число 10.

Номер слайду 23

Перевірка 0+10=10 1+9=10 2+8=10 3+7=10 4+6=10 5+5=10

Номер слайду 24

Колективна робота (с.132, завд.2) 27 + 3 = 98 + 2 = 20 7 90 8 20+ (7+3)=30 90+(8+2)=100 10 10

Номер слайду 25

Робота в групах Робота над задачею с. 132, завд. 3

Номер слайду 26

Скорочений запис задачі Ховалося – ? Виповзло – 9 раків і 3 раки Залишилося – 8 раків

Номер слайду 27

Перевірка 9 + 3 =12 (р.) – виповзло. 8 + 12 = 20 (р.) Вираз : 8 + (9 + 3) = 20 (р.) Відповідь: 20 раків ховалося за каменем спочатку.

Номер слайду 28

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 29

Робота в парах Розв’язування логічного завдання с. 132, завд. 5

Номер слайду 30

Перевірка 35

Номер слайду 31

Робота в групах Гра «Хто швидше?» с.133, завдання 7

Номер слайду 32

Перевірка

Номер слайду 33

Підсумок уроку Що ви навчилися робити на уроці? Чи справились з завданнями? Що вам сьогодні здалось найцікавішим? Що вам здалося найважчим? Що вам сподобалось на уроці?

Номер слайду 34

Самооцінювання

Номер слайду 35

Домашнє завдання С. 132 - 133, № 4, № 6.

Номер слайду 36

Ось і пролунав дзвінок – Закінчився наш урок. За роботу по заслузі - Щиро дякую вам друзі!

ppt
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку