Презентація з теми: "Карбюратор автомобіля"
Карбюратор (англ. Carburetor, carburator, нім. Vergaser) — пристрій, що використовується для отримання суміші повітря з паливом для двигуна внутрішнього згоряння.
Вступ Перша стадія тюнінгу популярних спортивних авто і мускулкар з 60-х і 70-х включала в себе карбюратор Holley. Якщо говорити простими словами, карбюратори - це механічні дозатори палива, які функціонують відповідно до логічним і цілком зрозумілим фізичним законам. За роки існування дизайн карбюраторів еволюціонували.
Для чого слугує карбюратор?Карбюратор необхідний для формування повітряно-паливної суміші. В автомобілях використовується бензин - рідке паливо, яке не запалюється належним чином від іскрового запалювання. Якщо система подачі палива оснащена карбюратором в циліндри мотора потрапляє паливно-повітряна суміш, яка легко запалюється від іскри.
Принцип діїКарбюратор готує горючу суміш з повітря і палива і в необхідних пропорціях подає її в двигун. Конструкцію найпростішого карбюратора складають поплавкова і змішувальна камери, з'єднані між собою. Постійний рівень палива в першій регулюється поплавком. Паливо передається в змішувальну камеру через жиклер. При проходженні через розпилювач воно розбивається струменем повітря і розпорошується, змішуючись з ним. В результаті утворюється легко займиста повітряно-паливна суміш.
Типичные неисправности карбюраторов и их причины Важкий запуск двигуна в холодною: Дросельна заслінка не закривається повністю при витягнутому до упору підсосі. Необхідно відрегулювати привід заслінки. Пускові зазори заслінки неправильно відрегульовані. Холодний двигун відразу після запуску глухне при повністю витягнутому підсосі: Неправильно відрегульовані зазори заслінки. Заслінка залишається в закритому положенні після пуску. Проблема вирішується чищенням та заміною телескопічною тяги, діафрагми. Важко запускається прогрітий двигун: Причина несправності, швидше за все, криється в високому рівні палива в камері поплавця. Потрібно відрегулювати поплавковий механізм або замінити клапанну голку. Двигун нестійкий працює вхолосту: Неправильно відрегульована система холостого ходу. Засмітилися жиклери. Порушена робота блоку управління ЕПХХ або обірваний провід. Вакуумний запірний клапан ЕПХХ не спрацьовує в потрібний момент. Через фланець або відповідні до карбюратора шланги підсмоктує зайве повітря. Суміш пере збагачувати через погану регулювання поплавця або порушення герметичності голки. «Провал» при відкритій дроссельної заслінки: Суміш погано збагачується через те, що розпилювач прискорювального насоса закріплений негерметично. Суміш дуже сильно збагачується або збіднюється через засмічення жиклерів, розпилювача або паливних каналів. Погіршилася динаміка розгону: Суміш дуже збіднена через малу кількість палива в камері поплавця, засмічення жиклерів, паливних каналів. Вторинна камера не включається через несправність пневмопривода.
Технічне обслуговування. Щ. О. Перевірити зовнішнім оглядом герметичність з'єднань карбюратора 2. Т. О.-1. Перевірити приєднання важеля педалі до осі дросельної заслінки і троса до важеля повітряної заслінки. Дія приводів і повноту відкриття і закриття дросельної і повітряної заслінок. 3. Т. О.-2. Перевірити приєднання тяги до важеля дросельної заслінки і троса до важеля повітряної заслінки, дія приводів, повноту відкриття і закриття дросельної і повітряної заслінок. Перевірити рівень палива в камері поплавця. 4. С. О. Два рази на рік зняти карбюратор з двигуна, розібрати його і прочистити. Промити і перевірити дію обмежувача частоти обертання колінчастого валу двигуна. При підготовці до зимової експлуатації перевірити на спеціальних приладах карбюратор, його вузли і деталі, включаючи жиклери.
Складаючи Карбюратора1. Емульсійний жиклер еконостата 2. Емульсійний канал еконостата 3. Повітряний жиклер головної дозуючої системи 4. Повітряний жиклер еконостата 5. Паливний жиклер еконостата 6. Голчатий клапан 7. Ось поплавка 8. Кулька запірної голки 9. Поплавок 10. Поплавковая камера 11. Головний паливний жиклер 12. Емульсійний колодязь 13. Емульсійна трубка 14. Ось дросельної заслінки першої камери 15. Канавка золотника 16. Золотник 17. Великий дифузор 18. Малий дифузор 19. Розпилювач
Ремонт карбюратора. При зменшенні зазору нижче нормативного, а це 0,4 мм, відбувається утворення надлишкової іскри, а при збільшенні зазору, утворюється іскра недостатньою наповненості. Установка необхідного зазору, а також заміна підшипника переривника призведе до стабілізації частоти обертів. Люфт в підшипнику утворюється як через експлуатаційного зносу. Так може бути викликаний прихованим заводським дефектом. Передозування палива, яке надходить в карбюраторну камеру, викликана пошкодженням герметичності поплавця в механізмі подачі бензину. Усувається шляхом заміни, як самої поплавковою голки, так і сідла, до якого вона приєднана. Після операції по заміні і ремонту механізму подачі, він повинен бути відрегульований.