Цілі і завдання уроку. Розширити знання про зв’язок прикметників з іменниками;Навчитися змінювати прикметник за числами і родами; Вміти розпізнавати іменники та прикметники в реченнях;Повторити раніше вивчені відомості про прикметник;Закріплювати поняття про прикметник як частину мови, про його роль у мовленні;Розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас;Розвивати вміння послідовно висловлювати свої думки;Розширити знання про звичаї українського народу;Творчо працювати протягом всього уроку.
Гра-конкурс «Хто швидше»І. Коровай – запашний, випечений, свіжий, святковий, смачний. Нитка – шовкова, тоненька, міцна, різнобарвна, довга. Товариш – уважний, чесний, розумний, доброзичливий, ввічливий.ІІ. Рушник – довгий, вишиваний, рідний, красивий, барвистий. Повітря – чисте, прозоре, невидиме, свіже, забруднене. Мама – рідна, лагідна, найдорожча, мила, добра.ІІІ. Мова – рідна, ніжна, мелодійна, колискова, дзвінка. Руки – теплі, ласкаві, працьовиті, мамині, ніжні. Вода – чиста, прозора, джерельна, крижана, свята.
Пісня про рушник. Рідна мати моя, ти ночей не доспала, Ти водила мене у поля край села, І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала, І рушник вишиваний на щастя дала. Хай на ньому цвіте росяниста доріжка, І зелені луги, й солов'їні гаї, І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка, І засмучені очі хороші твої
Поетична хвилинка На білому світі, на чорній землі, Є мова у квітів, є мова в зорі, Є мова у бджілки, в метелика й клена В бузкової гілки, в любистка зеленого. Є мова в калини, в дрімучого лісу, у річки й стежини, в осіннього листу. Та тільки тому, хто цурається рідної мови не промовлять вони ані слова.