Презентація з уроку фізичної культури 5 клас НУШ

Про матеріал
Презентація з модуля "Гімнастика" ,чирлідинг. Наведено приклади закличок, дано визначення поняттю аеробіка. Рекомендовано для вчителів фізичної культури НУШ.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури

5-А клас НУШ

Модулі: Гімнатика.Аеробіка.Чирлідинг.

Вчитель: Ходакова Тетяна  Миколаївна

 Тема : Гімнастика .Відомі гімнати України .

                  Аеробіка .Виконання вправ для           гнучкості. Чирлідинг.Почергове виконання закличок підгрупами.

Мета: Формування загальних уявлень про гімнастику, аеробіку, чирлідинг  як види фізичної культури , їх значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я.Розширити уявлення та кругозір про відомих гімнастів України .

 2) Ознайомити з комплексом загальнорозвивальних вправ з м’ячем і новою закличкою.Розвивати швидкісно-силові якості, спритність, координацію, гнучкість, відчуття ритму.

3) Виховувати  свідоме ставлення до власного здоров’я, стимулювати бажання до всебічного фізичного розвитку, активізувати відчуття  колективізму та взаємодопомоги. Удосконалювати патріотичні почуття , гордість за спортсменів України.

Наскрізні лінії: «Здоров’я і безпека», «Громадянська відповідальність.

Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою, математична, навчання  впродовж  життя, громадянська та соціальна, інформаційно-комунікаційна.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Завдання уроку:

1.   1. Повторити та закріпити техніку виконання акробатичних вправ з гімнастики.

2.Скласти комбінацію рухів в аеробіці з базових кроків під музичний супровід.   

3.Розучити нові чін (chin) та чант (chant) заклички.

4. Розвивати фізичні якості дітей методом колового тренування та самостійної роботи під час виконання завдань по станціям.

 

Обладнання та інвентар:  м»ячі, гімнастичні килимки, свисток, секундомір,комп»ютер,медіа -ресурси,відеоролики,емблема «Козачата»,іграшка пес Патрон.

 

Форма проведення: онлайн (дистанційно)

 

Дата: 30.11.2023 року

Модуль “Гімнастика” by luba semko - Ourboox.com

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дозува

ння

Організаційно-методичні вказівки

                                                       І. Підготовча частина (5 хвилин)

1.

Шикування класу. Організуючі вправи. Команди: «Рівняйсь!» «Струнко!» «Вільно!»

30сек

Фронтальний метод

2.

Привітання з класом.Повідомлення завдань уроку.

20сек

3.

Виконання: організуючі вправи. Команди: «Рівняйсь! Струнко!» Повороти на місці: “Ліворуч!» «Праворуч!» «Кругом!» «Стройовий крок!» «З лівої ноги, на місці кроком руш!» «Стій!»

40сек

 Слідкувати за стройовою поставою, використовувати орієнтири.

4.

Визначення ЧСС за 10 сек.

30сек

Запам‘ятати ЧСС за10 сек на початку уроку.Діти спеціальної медичної групи, а також ті, в кого підвищена ЧСС, наступні вправи виконують з меншим навантаженням.

5.

Інтруктаж з техніки безпеки  на уроці

 30сек

Слідкувати виконанням правил безпеки

6.

Загальнорозвиваючі вправи в русі:

Вправи для профілактики плоскостопості:

а) ходьба на носках, руки вгору;

б) ходьба перекатом з п‘ятки на носок, руки на поясі;

в) ходьба на п‘ятках, руки за головою;

 г) ходьба на внутрішній та зовнішній стороні стопи, руки на поясі;

д) ходьба перекатом із зовнішньої на внутрішню сторону стопи, руки на поясі.

 

 

 

 

 

 

2хв 

 

 

Фронтальний метод

Темп середній

Максимально підійматися на носок.

Слідкувати за поставою, спина рівна.

Дихання довільне, не дивитися під ноги.

 

 

Бігові вправи.

  1. Біг вперед.
  2. Біг вперед спиною.
  3. Біг схрестним кроком правим, лівим боком, руки в сторони.
  4. Біг з високим підніманням стегна, руки на поясі. 
  5. Біг з закиданням гомілки, руки на поясі.

 

1хв30сек 

 20 м

 20 м

 40 м

 

 20 м

 20 м

 

 

Темп середній, руки зігнути

Зміна напряму за сигналом вчителя

Темп середній, п‘ятками тягнутися до сідниць.

Зміна напряму за сигналом вчителя

Вправи для відновлення дихання в русі:

а)  руки догори, голова вперед, вверх -  вдих;

б)  руки донизу, голова підборіддям донизу – видих.

4 р.

30сек 

 

Вдих – виконувати через ніс,затримати вдих, видих – через рот зі звуком “ши”.

  7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з м»ячем

 

1).В.п. – о.с.

1-2 – стійка на лівій нозі, праву вбік, на носок, руки з м»ячем вгору;

3-4 – В.п.

5-8 – те  саме, стоячи на правій.

2). В.п. – стійка ноги нарізно, руки з м»ячем за голову.

1-2-лікті зводимо;

3-4 – лікті потужно розводимо в сторону;

 

3). В.п. – о.с.

1 – похил тулуба вліво,м»яч затискуємо правою рукою під боком;

2 – В.п.

3-4 – те  саме, вправо.

4). В.п. – о.с.

     1-6 перекид  м»яча з правої руки на ліву руку;

      7- кидок м»яча вгору;

      8-плескання вдолоні,ловіння м»яча.

5). В.п. – о.с.

1-2 – праву ногу назад-донизу, руки з м»ячем за голову;

3-4 – В.п.

5-8 – те ж саме, відставляючи ліву.

6). В.п. – о.с.

1 – упор присівши, руки на підлозі;

2- упор стоячи зігнувшись;

3- упор присівши;

4 – В.п.

7). В.п. – широка стійка, ноги нарізно.

1 –руки з м»ячем вгору;

2- пружно нахилитися до лівої ноги;

3- пружно нахилитися до правої ноги;

4 – В.п.

8). В.п. –ноги разом.

1-присісти,руки з м»ячем вперед;

2-в.п.

3- присісти,руки з м»ячем вгору;

4 – в.п.

9). В.п.о.с.

1-2 – по черзі, набивати м»яч на лівій нозі;

    3-4 ––. по черзі, набивати м»яч на правій нозі.

10). В.п.  – сід, ноги нарізно, руки з м»ячем перед собою.

1-2 – виконати пружні нахили,  намагаючись торкнутися м»ячем носка лівої ноги;

3-4 –  те ж саме правої ноги.

11). В.п. – руки на пояс,м»яч затиснуто між колінами.(«Кенгуру»)

1 –4 стрибок вперед;

1– 4 стрибок назад.

12). Ходьба.

1 – руки вперед, в сторону – вдих.

2 – В.п. – видих.

 

4хв

 

8 р.

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод під музичний супровід

Прогнутись у грудній частині. У момент прогинання вагу тіла зберігати на опорній нозі.

Вправу виконувати енергійно, збільшуючи амплітуду

 

 

 

При нахилі, вагу тіла зберігати на опорній нозі.

 

Прогнутись в грудній частині.

 

 

Випрямляючи ноги з упору, присівши, намагатися не відривати руки від підлоги.

 

Ноги в колінах не згинати 

 

 

 

Спину тримати рівно 

Руки тримати напруженими, не “провалюватися” в плечах.

 

 Дихання довільне.

Якнайширше.

 

 

 

 

 

Слідкувати за положенням ніг

 

 

 

 

 

Стрибати легко, на носках.

 

 

Виконуючи ходьбу на місці, носок тягнути донизу.

8.

Визначення ЧСС учнів за 10 сек.

 30сек

Фронтальний метод

150—180 уд./хв

 

                                 uprazhneniya-dlya-pressa-turnik.jpg      Основна частина (16 хв ) vyipadyi-s-gantelyami-tehnika-vyipolneniya.jpg

 

     Станція 1

Станція 2

 

Станція 3

Станція 4

 

 

 

       

 

 

 

    Станція 5

Гімнастика.Відомі гімнасти України.(Презентація).

Гра «Впізнай українських  гімнастів»

 

Батл «Доріжкою до Олімпійських вершин» (показ гімнастичних вправ дітьми).

Гімнастика для очей з песиком Патроном.

Відпрацювання рухових якостей і технічних елементів базових кроків в аеробіці: 

  1. Швидкість виконання вправ для гнукості :для м»язів рук і плечового пояса.
  2. Швидкість виконання вправ для гнукості :для м»язів тулуба та ніг.
  3. Колективно-синхронне виконання вправ.
  4. Удосконалення відчуття ритму.

Чирлідинг.

      1.Почергове виконання закличок з основними рухами  чирлідингу

підгрупами.(Хлопці,дівчата,разом).

Ми спортивні козачата.(Права рука вгору,ліва рука і нога в сторону.Долоні в кулак)

Спритні хлопці і дівчата. (Ліва рука вгору,права рука і нога в сторону.Долоні в кулак)

Разом йдем до перемоги.(Руки в сторони ,піднімати ритмічно вгору.)

Ноги нарізно,руки вбоки.

Переможем всіх ураз.(Випади по черзі ногами ,руки у положенні «стрілок із лука»)

І покажем вищий клас! (Руки вгору).

     

3 хв

30сек 

 

1,5хв 

 

 1 хв 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

2,5 хв

 Слайди презентаціїі

Змагальний метод.

 

Під музичний супровід.Використання медіа-ресурсів.

 

Діти працюють за відео-зразком.

 

 

 

Відшліфовувати синхронне виконання рухів .

 

 

 

 

Слідкувати,щоб рухи співпадали зі словами заклички.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Розучування нових закличок.

-Наш ліцей найкращий в світі!

Знають про нього дорослі і діти.

 

-Ми команда супер-клас.

Всіх запрошуєм до нас!

 

1,5 хв

 

 Тримати на контролі емоційний стан дітей

 

                                                         ІІІ. Заключна частина (3 хв.)

1.

Шикування

    5сек

 

 

2.

Вправи на розслаблення

30сек

Виконувати під спокійну музику

3.

Визначення ЧСС учнів за 10 сек.

 30сек.

Фронтальний метод

4.

Підведення  підсумку уроку. Організуючі вправи. Подяка дітям.Коментування оцінювання досягнень на уроці.

45сек.

Подякувати учням за старанність,спритність,активність

5.

Домашнє завдання.(Творче)

Скласти і виконати 8-10 вправ ранкової гімнастики з м»ячем під музичний упровід, запам»ятати чант (chant) закличку,придумати до заклички рухи чирлідингу.

30 сек.

Правила техніки безпеки при заняттях фізичними вправами.

6.

 

7.

Рухова гра «Покажи свій настрій стрибком»

 

Прощання.

30сек

 

10сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 січня
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку