Приклади застосування електронних таблиць на уроках алгебри 9 клас при побудові графіків та вивченні формули складних відсотків.
Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність. Джордж Бернард Шоу Сучасне інформаційне суспільство ставить перед всіма типами навчальних закладів і насамперед перед школою завдання підготовки випускників, здатних:•гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях,•самостійно критично мислити;•грамотно працювати з інформацією;•бути комунікабельними, контактними в різних соціальних групах;•самостійно працювати над розвитком власної моральності, інтелекту, культурного рівня
Процес організації навчання школярів з використанням ІКТ дозволяє: Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Візуалізувати навчальний матеріалІндивідуалізувати процес навчання. Здійснювати моніторингові відстеження результативності навчання. Створити комфортні психологічні умови для учнів при відповіді на питання, організувати самоконтроль. Забезпечити розвиток творчої активності школярів. Створити бібліотеку навчального електронного приладдя. Використовувати інформаційну базу глобальної мережі Інтернет та локальну шкільну мережу. Реалізувати входження учня у реальний світ дорослих, у виробничу діяльність людини сучасного інформаційного цифрового суспільства в процесі роботи учня й учителя з використанням комп'ютерних технологій
При плануванні уроків математики з використанням ІКТ треба враховувати:наявний набір комп’ютерного та мультимедійного обладнання; наявність програмно-методичного комплексу до підручника, що відповідає діючій програмі;наявність інструментальних середовищ;наявність програм-тренажерів;готовність учнів до роботи з використанням комп'ютера;можливості учня використовувати компютерні технології поза класом.
Комп'ютер може використовуватися на всіх етапах процесу навчання: Під час уроків (при поясненні нового матеріалу, закріпленні, повторенні, контролі, при цьому для учня він виконує різні функції: учителя, робочого інструменту, об'єкта навчання, співробітника колективу);При виконанні домашніх завдань (як довідник, тренажер, інструмент); При виконанні творчих робіт, роботі над проектами індивідуальними чи груповими. При поглибленому вивченні предмета.
Використання комп’ютера на уроці математики – не дань моді, не засіб перекласти на плечі комп’ютера багатогранну творчу працю вчителя, а лише один із засобів, що дозволяє інтенсифікувати навчальний процес, активізувати пізнавальну діяльність, підвищити мотивацію учня до навчання, створити умови для підвищення ефективності уроку