Іменник. Завдання до уроку за темою: “Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот і назви неістот”:40
Номер слайду 2
Кожен урок – нове відкриття!В школі затишно, чудово: Тиша, праця, навчання, Найпотрібніші основи Головних наук. Знання! Коридорами без звуку... Неповторно, без прикрас, Ходить панночка Наука І заходить в кожний клас. Всім дарує, так старанно, Дуже цінні відкриття, Щоб людина бездоганно, Сміло входила в життя.41
Номер слайду 3
Розподілити слова в три стовпчики: Іменники прикметники дієслова Сніжинки, пушинки, білесенькі, прозора, народилися, падає, красуні, зірочки, метелики, холодна, студені, спустилися, танцювали, легкий, тануть, крихітки, діамантові, сніжок, летять, кружляють, ніжна. Робота в перехресних групах42
Номер слайду 4
Гірлянда асоціацій Складіть гірлянду асоціацій до слова зима з іменників, прикметників, дієслів (холод, мороз, ожеледиця, сніжинки, іній…) (весела, люта, холодна, сніжна, морозна…) (лютує, морозить, гуляє, розкидає, йде…)43
Номер слайду 5
Довідкове бюро В скарбничці нашого довідкового бюро є дані про зимову гостю – сніжинку. Прочитайте їх. Сніжинки можуть мати різні візерунки та розміри. Є в природі сніжинки-крихітки. Їх ледве помітно неозброєним оком. Чим нижча температура повітря, тим менша сніжинка. Інколи зимові гості групуються по 10 і більше, утворюючи їжачки.44
Номер слайду 6
Фізкультхвилинка. Ми – малесенькі сніжинки, Тихо падаєм згори.І кружляєм, як пушинки,У садочку і в дворі. Мов дівчатка-балеринки. Закружляли у танку. А тоді спочити сіли. В чистім полі і в ліску.45
Номер слайду 7
Снігова куля Робота в групах.1група. “Скачати” снігову кулю з іменників – назв істот.2 група. “Скачати” снігову кулю з іменників – назв неістот.ззимаморозінійснігснігургостясиниця. Снігурка46
Номер слайду 8
Гра “Мікрофон” Використовуючи іменники із “снігової кулі” та малюнки, розкажіть про зиму. 47