Іміджмейкер (від англ. іmage - образ; make - робити) - це людина, яка професійно займається створенням і перетворенням іміджу. Зачатки іміджеології можна знайти вже в давнину. Так, вожді індіанських племен привертали увагу народу до своєї персони яскравим, химерним забарвленням свого тіла і обличчя, тобто зовнішні особливості відігравали велику роль вже у житті первісних народів. В Україні іміджеологія з'явилася - в 70-і роки XX ст. Але, не дивлячись на те, що дана професія існує у нас вже близько 40 років, таких фахівців небагато.
Це фахівець, що володіє одночасно знаннями стиліста, дизайнера, візажиста і психолога. Його основна функція - розробка рекомендацій для кожного клієнта, щодо його індивідуального образу. Причому робота іміджмейкера не обмежується підбором комплекту одягу.за модними порадами до неї звертаються Селена Гомес, Наталі Портман і Дакота Джонсон та ін.
Іміджмейкер допомагає створити образ успішної людини. Він визначає типаж клієнта, спираючись на лінії його фігури і особи, підбирає одяг, зачіску та взуття, проявляє стиль, створює професійний образ і навіть коригує поведінку клієнта.Іміджмейкеру необхідно знати правила макіяжу, стилів одягу, основи психології та етикету, значення поз, жестів, міміки. Він може навчити грамотної мови, використання спеціальної термінології.
престиж;затребуваність;можливість отримання корисних і важливих знайомств;високий рівень оплати праці;професійні навички допомагають створити власний ефектний образ.складність в створенні кар'єри для початківців;успіх роботи залежить багато в чому від готовності самого клієнта до змін;робота будується в умовах високої емоційної напруги.