Мета, об’єкт та предмет дослідження. Об'єкт дослідження: освітній процес в закладі загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методика інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач. Мета дослідження: на основі теоретичних та емпіричних даних обґрунтувати, розробити методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач.
Завдання дослідження схарактеризувати суть ключових понять дослідження; визначити особливості інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач; теоретично обґрунтувати методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач; реалізувати розроблену методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач в освітньому процесі ЗЗСО.
На основі поставлених задач нами установлено Прикладне спрямування задач сприяє формуванню вміння досліджувати реальні явища засобами математики, складати математичні моделі задач та зіставляти здобуті результати з реальними. Використання прикладних задач дозволяє вдало створювати на уроці проблемні ситуації. Розв´язування таких задач стимулює учнів до здобуття нових знань, збагачує теоретичними знаннями з технічних та інших дисциплін, готує до дорослого життя.