Про підсумки проведення місячника методичної роботи

Про матеріал
Наказ про підсумки проведення місячника методичної роботи допоможе заступникам в аналітичній діяльності
Перегляд файлу

 

Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Шевченківської сільської ради

Вітовського району

Миколаївської області

 

 

 

Н А К А З

13.03.2018             с. Шевченкове      № ________

 

 

  Про підсумки проведення місячника

  методичної роботи

 

 

 

 На виконання наказу №____ від 23.01.2018 р. по Шевченківській ЗОШ І-ІІІ ст. «Про організацію і проведення місячника методичної роботи» та з метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, впровадження в практику роботи педагогічного колективу школи інноваційних систем та технологій, елементів особистісно-зорієнтованого навчання, поширення досвіду роботи досвідчених учителів, ознайомлення із системою роботи молодих педагогів у період з 01.02.18 р. по 28.02.18 р. в школі проходив місячник методичної роботи «Сучасні підходи до технології та структури уроків».

Проведенню тижня передувала певна робота. На засіданні науково-методичної ради був розроблений план проведення тижня, визначені відповідальні за проведення даних заходів та  відкритих уроків в рамках означеної теми. Заступниками  директора  з навчально-виховної роботи Кузевич Л.О. та з виховної роботи Кріль Н.М.  були проведені методичні консультації для організації запланованих заходів, було подано методичні рекомендації для успішного проведення відкритих уроків та виховних заходів.

Місячник розпочався з ознайомлення педагогічних працівників з новинками методичної літератури «Хвилями океану педагогічних новинок» та оформлення тезаурусу «Інноваційний словник». Вчителі  мали змогу поділитися власним досвідом роботи, долучившись до оформлення панно «Золотий розсип цікавих педагогічних ідей», і продемонструвати знання різноманітних інтерактивних прийомів та методів організації навчально – виховного процесу: «Кіт у мішку», «Шість капелюхів», «мішечок настрою», «Рухлива абетка», «Кошик знань», «Конвеєр», «Мікрофон», «Броунівський рух» тощо.

Протягом місяця працювали виставки: «У світі інноватики», «Хвилями океану педагогічних новинок», «Педагогічний бестселер», на яких вчителі не тільки представили власні методичні посібники, розробки уроків і виховних заходів, портфоліо, опис досвіду роботи, творчі роботи учнів, але й мотивували обрані ними форми і методи, аналізували їх ефективність і вплив на результативність навчально-виховного процесу.

На високому рівні були проведені методичні заходи: засідання салону педагогічної майстерності «П’ять кроків до їхніх сердець» (ЗДНВР Кузевич Л.О.), тренінгове заняття «Мальовничий шлях до духовності» (ЗДВР Кріль Н.М.), педагогічний квест «У пошуках скарбів» (директор школи Ясенко О.М., ЗДНВР Кузевич Л.О., ЗДВР Кріль Н.М.), педагогічне шоу «На порядку денному таланти» (ЗДНВР Кузевич Л.О., вчитель історії і суспільних дисциплін Тоболін В.А.), методичні посиденькі «Щедро ділюся досвідом» (вчителі - наставники). Заходи пройшли у атмосфері співробітництва, толерантного та відвертого спілкування, педагоги показали  уміння налагодити контакт та створити атмосферу порозуміння між усіма учасниками процесу в усіх видах діяльності.

Досвідчені вчителі школи провели відкриті уроки згідно плану роботи місячника та по рубриках:

-          «Відкриті уроки в ефірі»  - вчителі природничо – математичного циклу;

-          «Дефіле нестандартних уроків» - вчителі гуманітарно – естетичного циклу;

-          «Ваша величність урок» - вчителі початкових класів.

На уроках учителі використовували як традиційні методи й форми роботи такі, як фронтальне опитування, бесіда, розповідь, робота з підручниками, таблицями, ілюстраціями, демонстрація, показ, практичні завдання – залежно від специфіки матеріалу, який засвоюється, так і інноваційні: «мозковий штурм», «асоціативний кущ», проблемна ситуація, робота в парах і у групах, взаємонавчання, дискусія, ситуаційно-рольові ігри, дослідження, тренінги, тощо. Як правило, всі ці форми і методи роботи під час проведення уроків чергувалися, вміло поєднувалися, що забезпечело успішне виконання завдань уроку: розвиваючих, дидактичних та виховних.

           Вчителі відповідально поставилися до підготовки уроків, правильно визначали тип уроку та спланували його хід, структуру; добирали змістовний науковий, в т.ч. додатковий матеріал з різних джерел, значну кількість наочних, звукових, відео- та кіно матеріалів; виготовляли до уроків достатню кількість роздаткового матеріалу, планували роботу з довідковою літературою, словниками – з метою активізації і навчальної діяльності школярів, виховання у них цікавості до процесу пізнання, формування у дітей бажання вчитися, відповідального ставлення до навчальної праці.

    Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками навчально – виховного процесу – сприятливі умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів.

Завершилась декада педагогічної майстерності проведенням засідань методичних об’єднань, на яких педагогічні працівники обмінялись думками щодо використання інтерактивних методик та технологій, проведення нестандартних уроків та виховних заходів.         

            На засіданні педагогічної ради школи на тему «Особистісний ріст кожного вчителя як мета педагогічного процесу», яка була проведена у формі інтелект – кафе,  були підведені підсумки проведеної роботи під час методичного місячника:

-          презентаційний меседж «Я створюю блог»;

-          презентація методичного топ – листа «Вчительське ноу - хау»;

-          перегляд фотоколажу вражень за підсумками місячника методичної роботи «Методична фотосесія».

                 Проведена в період декади робота сприяла професійно – фаховому зростанню педагогічних працівників, розвитку їх творчого потенціалу, досягненню більш високих показників якості особистісного розвитку учнів, а головне – надала можливість здійснювати порівняльний аналіз своєї роботи з роботою педагогічних працівників школи.

Протягом проведення місячника  методичної роботи у школі панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.

 Виходячи з вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1.    Винести подяки вчителям: Кузевич В.Р., Даниленко О.М., Герасименко О.І.,  Тоболіну В.А., Колодці С.М., Колодці С.В., Дуляк С.М., Михайлюк В.М.,         Ткаченко О.М., Мокляк О.С., Орловій Р.В., Ясенко О.М., Нечай А.П., Кузевич Л.О., Кріль Н.М., Лиховид Л.В., Шуткіній О.В. за змістовно організовану роботу з предметів.

 

 

  1. Оформити папку «Тиждень педагогічної майстерності», де помістити матеріали відкритих уроків, методичних заходів                                         

                                                                                 До 12.03.2018 р.  ЗДНВР Кузевич Л.О.

 

 

  1. Узагальнити  кращий педагогічний досвід вчителів школи, поповнити ним картотеку передового педагогічного досвіду.

До 12.02.2018 р. ЗДНВР, ЗДВР,  голови М/О.

 

  1. З метою популяризації педагогічних  здобутків кращі розробки уроків надіслати на адреси відповідних фахових журналів та сайт відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради.

   Протягом року. Вчителі - предметники.

 

  1. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Кузевич Л.О.

 

 

 

 

 

Директор школи: ________________ О.М.Ясенко

 

 

 

 

 

 

З наказом ознайомлені:

1. ____________________ Л.О. Кузевич

2. ____________________ Н.М. Кріль

3. ____________________С.М. Колодка

4. ____________________ Л.В. Лиховид

5. ____________________ О.С. Мокляк

6. ____________________ В.Р. Кузевич

7. ____________________ О.М. Даниленко

8. ____________________ В.М. Михайлюк

9. ____________________ О.М. Ткаченко

10. ____________________ А.П. Нечай

11. ____________________ С.М. Дуляк

12.____________________ В.А. Тоболін

13. ____________________ Р.В. Орлова

14. ____________________С.В. Колодка

15. ____________________ О.І. Герасименко

16. ____________________ О.В. Шуткіна

    

 

doc
Додано
25 березня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку