Проєкт "Наші краєзнавчі розвідки"

Про матеріал
Керівник: класний керівник. Консультанти: класний керівник,вчитель історії,батьки, робітники СБК, робітники церкви. Місцевий художник. Виконавці проєкту: учні 4 класу. Мета: формувати в учнів поняття про історію рідного краю; українську національну культуру; збагачувати й розширювати знання про історію нашого краю; розвивати активність, відкритість через спілкування з батьками, однокласниками, сторонніми людьми; учити їх співпрацювати; обмінюватися інформацією; здобувати інформацію самостійно; формувати практичні вміння й навички; виховувати любов до Вітчизни, української мови, почуття пошани та гордості за нашу Україну, наш талановитий народ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА «НАШІ КРАЄЗНАВЧІ РОЗВІДКИ»ОПИС ЕТАПІВ СТВОРЕННЯ ПРОЄКТУПІДГОТУВАЛА: Киценко Ольга Сергіївна. ВЧИТЕЛЬ Левківської ЗОШ І-ІІІ ст.Ізюмської ОТГ

Номер слайду 2

Проєкт – це індивідуальна, частіше групова або колективна діяльність школярів, яка спрямована на створення певного унікального кінцевого продукту. Проект розглядають як "п’ять П": ПРОЄКТ

Номер слайду 3

Основні етапи роботи у проєкті1 етап – Організаційний. Учитель повідомляє учням тему, мету, кінцевий продукт проєкту, завдання, план роботи. Усе це обговорюється в класі, учні вносять свої пропозиції.2 етап – Підготовчий. Відбувається збір матеріалу, ознайомлення з навчальною інформацією, виконання тренувальних вправ.3 етап – Проєктна робота. Починається проєктування "макета", опрацювання зібраної інформації, її коригування. На цьому етапі учні звертаються до довідників, словників, до вчителя для одержання додаткової інформації.4 етап – Оформлювальний. На цьому етапі відбувається остаточне оформлення кінцевого продукту (малювання, складання, розфарбовування, оформлення презентації, рефератів тощо). Це може відбуватися як у школі, так і вдома.5 етап – Презентація проєкту. Учні розповідають про свою роботу у проєкті, демонструють кінцевий продукт, захищають ідею, зміст, відповідають на запитання опонентів.6 етап – Підбиття підсумків. На цьому етапі вчитель (координатор проєкту) та учні (учасники проєкту) аналізують виконану роботу, виявляють її переваги та недоліки, оцінюють свою участь у проєкті, складають плани на майбутнє.

Номер слайду 4

Проєкт «Наші краєзнавчі розвідки»Керівник: класний керівник. Консультанти: класний керівник,витель історії,батьки, робітники СБК, робітники церкви. Місцевий художник. Виконавці проєкту: учні 4 класу. Мета: формувати в учнів поняття про історію рідного краю; українську національну культуру; збагачувати й розширювати знання про історію нашого краю; розвивати активність, відкритість через спілкування з батьками, однокласниками, сторонніми людьми; учити їх співпрацювати; обмінюватися інформацією; здобувати інформацію самостійно; формувати практичні вміння й навички; виховувати любов до Вітчизни, української мови, почуття пошани та гордості за нашу Україну, наш талановитий народ; розвивати мовленнєву активність, швидкість мовлення, пам'ять, увагу, допитливість учнів; збагачувати й розширювати знання учнів про історичне значення свого села, його внесок в історію України; розширювати уявлення про красу і велич нашої України; виховувати соціокультурну особистість; виховувати пошану до символів нашої країни, любов до свого народу, природи нашого краю, до традицій та звичаїв українців, а також охайність, естетичний смак, цікавість.

Номер слайду 5

1 етап – Організаційний. Понеділок: організаційна конференція. Перш за все, визначаємося: короткотривалий проєкт чи довготривалий, вказуємо чіткі терміни реалізації. Даний етап можна провести у вигляді конференції, де кожен з учнів може взяти участь в обговоренні теми проєкту та його доцільності; учні вносять свої пропозиції щодо організації проєкту, визначають мету роботи, ключові поняття;всі присутні ознайомлюються із планом роботи. Проєкт ділиться на станції(1 день -1 станція) Тема проєкту: «Наші краєзнавчі розвідки» План роботи1. Організаційна конференція2. Станція «Дослідники» 3. Станція «Військові журналісти» 4. Станція «Археологи» 5. Станція «Художники» 6. Станція «Проєктанти» 7. Станція «Оформлювачі» 8. Презентація проєкту 9. Підбиття підсумків

Номер слайду 6

2 етап – Підготовчий. Вівторок: станція «Дослідники» - учні досліджують історію виникнення села (учні з учителем відвідують СБК, де для них організовано екскурсію до краєзнавчого музею ). Середа: станція «Військові журналісти» - збір інформації про життя села під час ІІ Світової війни (опитують батьків, родичів, консультуються із вчителем історії, де велися найтяжчі бої, захоронення солдатів, форсування річки, збирають легенди та історії очевидців). Четвер: станція «Археологи» - екскурсія до сільської церкви та спілкування із священослужителями щодо виникнення церкви, періоду її заснування та значенням для села. Учні роблять фото/відео. П'ятниця: станція «Художники» - відвідування творчої майстерні місцевого художника, ознайомлення з пейзажами рідного краю, виїзд до річки для участі в майстер-класі від художника «Я малюю рідне село». https://www.youtube.com/watch?v=uq. WTEqa. C_f. Y

Номер слайду 7

3 етап – Проєктна робота. Субота-неділя: станція «Проєктанти» - учні вдома займаються проєктуванням «макета»: орацьовують зібрану інформацію та узагальнюють її у вигляді презентації, реферата, фотозвіту і т.д.

Номер слайду 8

4 етап – Оформлювальний. Понеділок: станція «Оформлювачі» - учні разом з керівником проєкту остаточно оформлюють кінцевий продукт, коригують виконану роботу та ведуть підготовчу роботу до захисту проєкту (оформлення класної кімнати, запрошення гостей, технічне забезпечення заходу тощо).

Номер слайду 9

5 етап – Презентація проєкту. Вівторок: учні розповідають про свою роботу у проєкті, демонструють кінцевий продукт, захищають ідею, зміст, відповідають на запитання опонентів.

Номер слайду 10

6 етап – Підбиття підсумків. Середа: на цьому етапі вчитель (координатор проєкту) та учні (учасники проєкту) аналізують виконану роботу, виявляють її переваги та недоліки, оцінюють свою участь у проєкті, складають плани на майбутнє. Може проходити у вигляді круглого столу, дискусії, конференції.

pptx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку