Проєкт Тема "Здорове харчування"

Про матеріал
Популяризація та формування здорового способу життя серед наймолодших є дуже важливим і веде до поглиблення знань про правильну поведінку для здоров’я у майбутньому. Реалізація проєкту, безумовно, збагатить знання дітей та дозволить їм набути корисних навичок та виправити шкідливі звички, підвищить обізнаність дітей про здоров’я та фактори, що загрожують здоров’ю.
Перегляд файлу

Проєкт «Здорове харчування»

 

У сучасному світі існує багато загроз для здоров’я і життя людини тому, що перебуваємо у забрудненому середовищі. Пропонована їжа досить часто є нездоровою і модифікованою, саме тому вчитель початкових класів має навчати маленьких школярів правил здорового способу життя, правил здорового харчування, допомагати учням виробляти навички гігієнічного споживання їжі. Правильне харчування має велике значення для розвитку дитини. Важливою є свідомість дорослих осіб. На жаль, сьогодні у багатьох сім’ях можна спостерігати багато помилок у харчуванні.

Усвідомлюючи це, саме в початкових класах варто проводити заходи, які навчатимуть правил здорового харчування, розповідати про значення, появу, роль вітамінів та інших поживних речовин, необхідних для життя і зростання людського організму.

Пропонований проєкт дає можливість показати дітям переваги усвідомленого харчування; розвиває вміння вибирати між тим, що корисно, а що шкідливо, але смачно; навчає жити здорово, споживати здорову, екологічну, цінну їжу.

Пропонований проект має загальношкільний характер.

Адресати – учні 1 – 4 класів.

ЦІЛІ ПРОЕКТУ:

• вивчення та закріплення принципів здорового способу життя, зокрема здорового харчування;

• вивчення важливості здорового харчування та гігієни;

• знайомство з професіями кухар, лікар, дієтолог;

• закріплення звички вживати фрукти, овочі та молочні продукти та обмежити споживання солодкого;

• виховання інформованого споживача;

• усвідомлення необхідності естетики споживання їжі.

ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТУ: один тиждень.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

• вивчення та застосування принципів правильного харчування;

ознайомлення з харчовою цінністю продуктів;

• ознайомлення з пірамідою здорового харчування;

• застосування правил приготування та споживання страв;

• розуміння необхідності вживання здорової їжі;

• поглиблення інтересу до проблем здоров'я;

• удосконалення способів піклування про власне здоров'я;

• розвиток умінь творчо виконувати завдання, самостійності в пошуку інформації з певної теми;

• розвиток творчої активності учнів;

• постановка дітьми питань і висування гіпотез;

• збагачення словникового запасу дітей;

• вдосконалення вміння працювати в групі.

 

ПІДСУМОК

Проведення даного та подібних проєктів – це процес, за допомогою якого діти набувають навичок дбати про власне здоров’я.

Популяризація та формування здорового способу життя серед наймолодших є дуже важливим і веде до поглиблення знань про правильну поведінку для здоров’я у майбутньому.

Реалізація проєкту, безумовно, збагатить знання дітей та дозволить їм набути корисних навичок та виправити шкідливі звички, підвищить обізнаність дітей про здоров’я та фактори, що загрожують здоров’ю.

Використані фото взято з Інтернету

ПЛАН ПРОЄКТУ

 

 

ПЕРШИЙ ДЕНЬ «Харчування і здоров'я»

http://krok.miok.lviv.ua/wp-content/uploads/2016/03/%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-2.jpg1. Читання (обговорення, інсценізація) віршів про овочі та фрукти.

2. Розглядання та розпізнавання  овочів та фруктів, зібраних (принесених) вчителем і дітьми.

3. Гра-дослідження «Яке воно?». Кожен учень має можливість оцінити смакові переваги представлених продуктів. Після ретельного спостереження та дегустації, діти дають їм характеристику.

4. Перегляд навчального мультфільму « Здорове харчування». Висловлювання дітей про фільм.

5. Виготовлення «чоловічків» з фруктів і овочів (сторення аплікацій, малюнків).

6. Виставка дитячих робіт.

 

 

Урок з природознавства, 3 клас. "Раціон здорового харчування"

 

ДРУГИЙ ДЕНЬ «Вітаміни для всієї родини»

1. Укладання  піраміди здорового харчування. Діти працюють у групах, добирають малюнки на відповідний рівень піраміди.

2. «Де заховані вітаміни?» - до карток з назвою вітамінів учні добирають відповідні малюнки корисних продуктів.

3. Складання дітьми казки: «Про Марійку та діда Вітаміна».

 

 

 

 

czecho.pl: Nowa kuchnia, nowa stołówka - GP nr 1 po modernizacji i  przebudowie - Czechowice-Dziedzice ТРЕТІЙ ДЕНЬ «Маленькі кухарі»

Екскурсія до шкільної їдальні

1. Розглядання та розпізнавання  предметів, які допомагають у роботі кухара.

2. Розмова з персоналом про роботу кухаря, про приготування їжі.

4. Спільне складання меню, корисного для дитини.

 

 

 

34 Kanapki ideas | kanapki, dla dzieci, jedzenie

ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ «Здоров'я на тарілці»

1. Зустріч з фахівцем – дієтологом.

2. Гра-дослідження чистоти зібраних фруктів та овочів. Висловлювання учнів щодо гігієни харчування.

3. «Маленькі кухарі». Учні з вчителем готують корисні для здоров’я канапки.

4. Дегустація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентація "Здорове харчування"

П'ЯТИЙ ДЕНЬ  «Здоровий спосіб життя»

  1. Зустріч з дитячим лікарем. Бесіда про те, як потрібно дбати про своє здоров'я.
  2. Розігрування діалогів: «Хворий учень у лікаря».
  3. Групова робота. Створення плакатів «Здорове харчування».

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
3061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку