Проєкт з географії по темі : Північна Америка.

Про матеріал
Учні 7 класу разом з учителем створили проєкт на тему: Північна Америка. Діти працювали над проєктом, створючи тести та презентації до кожної теми. Вони зібрали матеріал для перевірки та закріплення знань по вивченню Північної Америки.
Перегляд файлу

Першотравнева загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені В.Г.Михайлика

Буринської міської ради Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022 р.

Зміст

1.Назва проєкту…………………………………………………………

2.Основні та другорядні (дотичні) навчальні предмети…………….

3.Навчальна тема……………………………………………………….

4.Вік учнів, клас…………………………………………………………

5.Стислий опис…………………………………………………………..

6.Повний План вивчення теми…………………………………………

7.Навчальні цілі………………………………………………………….

8.Опис оцінювання……………………………………………………….

9.Діяльність учнів…………………………………………………………

10.Відомість про автора…………………………………………………..

  10.1.Ім`я, прізвище

   10.2.Фах, навчальний предмет

   10.3.Навчальний заклад

   10.4.Місто/село, район, область

   10.5.Контактні дані

11.Відомості про тренінг………………………………………………….

   11.1.Дата проведення тренінгу

   11.2.Місце проведення тренінгу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва проєкту

Північна Америка

 

Основні та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет – Географія.

Другорядні предмети – Біологія, Охорона здоров`я.

 

Навчальна тема (як записано в програмі)

Північна Америка.

 

Вік учнів, клас

13 років, 7 клас.

 

Стислий опис проєкту

Під час вивчення теми учні беруть участь у проєкті «Північна Америка».

За допомогою нього вони ознайомлюються із загальними відомостями, георгафічним положенням, історією дослідження материка, особливостями будови рельєфу та тектонічними структурами, поширенням корисних копалин, кліматичними особливостями,поширенням вод суходолу на материку, рослинним та тваринним світом, його проблемами та особливостями, населенням та державами Північної Америки.

Учні аналзують і з`ясовують навчальний матеріал, шукають нову інформацію по темах уроків.

Як проблема для учнів – це досліджувати збирати та опрацьовувати інформацію з географічних джерел для створення тестових завдань, презентацій, цікавої інформаії по темі з подальшим їх використанням під час вивчення нового матеріалу, перевірки домашніх завданнь на уроках.

Упродовж роботи над проєктом, учні виконують роботу на контурних картах, працюють з атласами, працюють індивідуально та в групах, проводять бесіди, писимові роботи і тестові завдання. Учні вчаться грамотно висловлювати свої думки і судження, відстоювати їх. Раціонально використовувати навчальний час, здобувати інтерес до наслідків власної праці.

 

Повний план вивчення теми Північна Америка

 

Ім`я, по батькові, прізвище

Холод Іван Михайлович

Назва навчального закладу

Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.Г.Михайлика Буринської міської ради Сумської області

Місто, село, район, область

С. Слобода, Конотопський район, Сумська область

Дата проведення тренінгу

З 3 лютого по 1 березня 2022 року

Місце проведення тренінгу

Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.Г.Михайлика Буринської міської ради Сумської області

Назва проєкту

Північна Америка.

 

Стислий опис

Цей проєкт дає можливість розвивати учням та вчителю вмінь та навичок кращого користування інтернет-ресурсами, що диктує сучасність: складати презентації, тестові завдання.

Складання проєкту «Північна Америка» передбачає роботу учнів як індивідуальну так і колективну за етапами:

1.Підготовчий (постанова цілей проєкту, збір інформації, матеріалів).

2.Дослідницький (робота з інформацією і матеріалами, систематизація, складання тестів, презентацій, збір цікавої інформації).

3.Висновки (аналітична і порівняльна робота виконується кожним учасником проекту і формується загальний висновок про засвоєння нового матеріалу по темі кожним учнем та всім класом в цілому.

 

Предмет, навчальна тема

Географія. Тема «Північна Америка»

 

Клас, роки

7 клас, 12-13 років

 

Приблизний час вивчення теми

4,5 тижня (9уроків), лютий

 

Навчальні програми

Північна Америка. Географічне положення. Історія відриття та освоєння. Тектонічні структур, рельєф,корисні копалини. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Води суходолу. Природні зони. Вертикальна поясність в горах. Сучасні екологічні проблеми. Населення. Держави. Україна і держави Північної Америки. Практична робота №9. Дослідження.

 

Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів

Учень повинен називати, характеризувати, порівнювати характерні риси географічного положення та природи, дослідників материка. Вміє наводити приклади форм рельєфу, внутрішніх вод, типів грунтів, рослин і тварин, вплив господарської діяльності людей на природу материка. Вміє позначати та показувати на карті основні георгафічні об`єкти.

 

План оцінювання. Графік оцінювання

1.На початку проєкту.

Взаємоопитування у формі бесіди,  що учні знають про материк Північну Америку.

2.Впродовж роботи над проєктом.

Збір та обробка матеріалу, аналіз порівняння інформації, заповнення контурних карт, сккладання тестових завдань, створення презентації, збір цікавої інформації, готування доповіді.

(Ставляться поурочні оцінки за роботу учнів на уроці та підготовці матеріалу по проєктній діяльності).

3.Наприкінці роботи над проєктом.

Оцінювання дослідницької робити кожного учня (презентації, тестів, роботи на уроках). Проведення узагальнення знань по темі (письмова робота).

 

Стислий опис оцінювання

На початку проєкту учні з учителем обговорюють етапи оцінювання (1.Створення презентації; 2.Створення тестових завдань; 3.Заповнення контурних карт; 4.Усні відповіді та відповіді на тестові завдання) та інше.

У кінці проєкту підраховуються оцінки за теми та проводиться узагальнення знань з теми Північна Америка (письмово).

 

Діяльність учнів та вчителя

На початку проєкту вчитель показує презентацію створення проєктів. Учні спільно з учителем вибирають тему проєктної діяльності, ставлять та обговорюють цілі і завдання кожного учня проєкту, визначають преблемне завдання, планують роботу для збору інформації, визначають основний матеріал для проєктної діяльності. На основі зібраної інформації створюють презентації, тести.

У кінці проєкту проводится узагальненнязнань з теми: « Північна Америка», включаючи оцінування учнів: вкладу кожного учня у створенні проєкту.

Диференція навчання

1.Учні, що мають проблеми у навчанні.

При виконанні проєкту враховується рівень і підготовка кожного учня, побажання самих учнів. Це дуже допомагає диференційовано віднестися до підготовки у вивченні матеріалів теми. Проєктна робота викликє у учнів зацікавленість. Робота в колективі призводить до взаємопідтримки серед учнів.

2.Обдаровані учні.

Кожен учень може проявити себе з усіх сторін на пртязі всього проєкту. Такі проєкти дають змогу в учнів розвивати особистість, творчі здібност.

 

Технічне забезпечення

Комп`ютер, лазерний диск, принтер.

 

Програмне забезпечення

  •            Програма створення комп`ютерних презентацій.
  •            Програма для роботи з інтернетом.
  •            Програма для електронної пошти.
  •            Інше. 

Навчальні цілі

  •             Формування навичок створення презентації за темою «Північна Америка».
  •             Формування навичок створення тестових завдань.
  •             Вдосконалювати навички збирання даних кількома способами – пошук навчального матеріалу з інтернету, опрацюванняпідручників та наукової літератури, перегляд відеоматеріалів, науково-пізнавальних журналів та публікацій в бібліотеці, зв'язок з життям.
  •             Формування вміння з`ясовувати причинно-наслідковий характер.
  •             Користуватися набутими знаннями для розв`язування конкретних задач.

Опис оцінювання

Упродовж усієї навчальної темипроводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мисленнявищих рівнів, та навички при розробці учнівського проєкту, та здійснюється моніторинг навчання.

Проводиться три рівні оцінювання знань: на початку проєкту, впродовж роботи над проєктом, наприкінці роботи над проєктом.

У кінці роботи над проєктом проводиться узагальнення знань, підраховуються оцінки та виставляється загально оцінка за тему: Північна Америка.

Діяльність учнів

На початку проєкту вчитель показує презентацію створення проєктів. Учні вибирають тему проєкту, визначають основні цілі і завдання своєї роботи. Потім визначають проблему,  збирають інформаціїю, виділяють головне для створення презентації та тестів.

У кінці проєкту проводится узагальнення знань учнів, оцінюється результати роботи кожного учня та ставиться загальна оцінка за даний проєкт кожному учню.

 

Відомості про автора

Ім`я, по батькові, прізвище

Холод Іван Михайлович

Фах, навчальний предмет

Вчитель географії

Назва навчального закладу

Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.Г.Михайлика Буринської міської ради Сумської області

Місто, село, район, область

С. Слобода, Конотопський район, Сумська область

Контактні дані

050-2585-519

Дата проведення тренінгу

З 3 лютого по 1 березня 2022 року

Місце проведення тренінгу

Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.Г.Михайлика Буринської міської ради Сумської області

Тренер

Холод Іван Михайлович

 

 

docx
Додано
29 березня 2022
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку