Проект "Зустріч іноземної делегації"

Про матеріал
Застосування методів проектів, при викладанні спецпредметів з професії "Адміністратор"
Перегляд файлу

 

 

 

                                  ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА                                                                                 

2.1 План проекту  "Зустріч міжнародної делегації"    

  Координатор проекту: Моісеєнко Олена Анатолціївна

 

  ДНЗ «Запорізький професійний торгово кулінарний ліцей»

  4 курс група КОА-165 «Кухар; офіціант; адміністратор»

  Передбачувана тривалість проекту: 3 місяці

  Цілі:

Застосовувати та обєднати набуті знання, уміння та навички при підготовці проекту.

Формувати та розвивати вміння проектно-технологічної діяльності.

      Формування почуття відповідальності.

 Розвивати творчу ініціативу та критичне мислення.

 Розвивати цілеспрямованість, наполегливість, креативність

       Розвивати навички аналізу своєї діяльності, її оптимальності та ефективності.

 Розвивати навички ділового співробітництва

       Розвивати вміння виділяти головне та робити висновки.

       Формувати навички роботи в бібліотеці та пошуку інформації в мережі Інтернет.

       При створенні презентації формувати вміння виступати перед

       аудиторією,   коротко формулювати свою думку, використовувати різні

       мультимедійні     засоби, добирати найяскравіші переконливі факти для аргументації думок

Тип проекту:інформаційний, груповий, довгостроковий, міжпредметний.

 

Основне питання: Ознайомлення учнів ліцею з професією «кухар», «офіціант», «адміністратор», та правилами виконання міжнародного протоколу..

 

Стислий опис проекту:

Проект створений для учнів четвертого курсу, які навчаються за профессією «Кухар; офіціант; адміністратор».

Проект складається з трьох частин, які взаємоповязані між собою, можуть використовуватись як окремі проекти. Робота над проектами дає учням в повній мірі відпрацювати всі навички та вміння здобуті протягом всього періоду навчання. Розкривається актуальність та необхідність даної професії у сучасному житті суспільства. У проекті відображене професійне спрямування учнів у навчальному закладі – уроки організації виробництва та обслуговування, технологія приготування їжі, організації обслугогвування відвідувачів, уроки виробничого навчання.

У ході проекту учні підготують зустріч міжнародної делегаціїї, проведуть різні заходи, презентації.

Висвітлюється велике значення професій «кухар», «офіціант» для здобуття професії «адміністратор».

 

Навчальні предмети:

Організація обслуговування в ресторанах, організація обслуговування відвідувачів, основи рекламного маркетингу та дизайну, технологія приготування їжі з основами товарознавства

 

Матеріали та ресурси

Компютерна техніка для виготовлення запрошень,мультимедійний проектор, мікрофон, принтер, лабораторний посуд, термопоти, кулери, кавова машина,продукти для кави-брейк, канцтовари для тренінгу, музичний супровід.


2. Етапи проекту "Зустріч міжнародної організації"

Етапи

Вид діяльності

Задіяні особи

Організаційно-підготовчий етап

Аналіз проблеми, визначення мети та завдань проекту.

Викладач спецдисциплін

Створення плану реалізації проекту

Викладач спецдисциплін

Визначення всіх можливих напрямів діяльності

Викладач спецдисциплін Учні 4 курсу

Формування робочих груп за напрямками діяльності в рамках проекту

Викладач спецдисциплін Учні 4 курсу

Планування діяльності та визначення практичних завдань для кожної робочої групи

Викладач спецдисциплін Учні 4 курсу

Конструкторський етап

Визначення джерел та засобів збирання інформації

Викладач спецдисциплін Учні 4 курсу

Пошук та аналіз інформації згідно з напрямком роботи груп

Учні 4 курсу

Ознайомлення з тематикою наочних матеріалів, які необхідно створити

Викладач спецдисциплін Учні 4 курсу

Технологічний етап

Розробка сценарію проведення проекту

Викладач спецдисциплін

      Учні 4 курсу

І частина: Проведення моніторингу «Особливості прийому іноземних гостей» «Порядок організації прийомів іноземних делегацій  ","Виготовлення запрошень», створення програми для проведення зустрічі.

Учні 4 курсу

(І група)

 

ІІ частина: проведення зустрічі, організація«Кавиа-брейк», проведення ділової зустрічі відповідно протоколу

Учні 4 курсу

(ІІ група)

ІІІ частина: тренінг «Я- МИРОТВОРЕЦЬ», організація бенкету-фуршет для делегації

Учні 4 курсу

(ІІІ група)

Проводи делегації.

Учні 4 курсу

Завершальний етап

Обговорення та аналіз результатів роботи над проектом

Викладач спецдисциплін

          Учні 4 курсу

Оформлення матеріалів проекту в електронному
та друкованому вигляді

Викладач спецдисциплін

 


 

                   

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

ПРОЕКТУ

 

”Зустріч міжнародної делегації”

 

 

                                                     Розробила:  Моісеєнко О.А..

                                             

 

                                             м. Запоріжжя


ТЕМА ЗАХОДУ: Зустріч міжнародної делегації

МЕТА ЗАХОДУ:

                -  розкрити значення професій «кухар»,

                      «офіціант» для здобуття професії «адміністратор».

-  сформувати знання про професію‚

-  зацікавити учнів обраною професією ‚

-  виховувати професійну гордість,

-  показати значення обраної професії у повсякденному

   житті людини‚

-  систематизувати та перевірити знання та вміння

   проводити та організовувати заходи, вести переговори створювати атмосферу

   свята

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: проведення різних видів заходів

МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ: метод проекту

ОБЛАДНАННЯ: Компютерна техніка для виготовлення запрошень,мультимедійний проектор, мікрофон, принтер, лабораторний посуд, термопоти, кулери, кавова машина,продукти для кави-брейк, канцтовари для тренінгу, музичний супровід

                                                

                                             ХІД ЗАХОДУ

І частина

Учні 1творча група:

 

1.Через тиждень ми зустрічаємо міжнародну делегацію, це гості з Америки, Польщі, Болгарії, в кількості 12 чоловік.

2.Ми виготовили запрошення та відправили всім членам делегаціїї

 

 

  

 

 

 

 

 

 

3. .План проведення зустрічі

- Зустріч делегації.

-. Ділова частина програми відповідно протоколу

- Прийом «Кава-брейк»

-.:Тренінг «Я- миротворець»

-. Банкет-фуршет

-. Проводи делегації.

ІІчастина

Учні 2творча група:

1.Учні підготували залу для проведення ділової зустрічі, що б гостям було зручно кожне місце за столом переговорів визначене прапорцями відповідної держави.

Сервіровка виконана відповідно стандарту

 

2.Після ділової зустрічі запрошуємо на «Каву-брейк»

 

МЕНЮ

на один день (кава-брейк на 20 осіб)

_______________________________________________________________

 

НАЗВА

К-СТЬ

1

Пиріжки з капустою

25 шт.

2

Пиріжки з яблуком

25 шт.

3

Профітролі з куриним паштетом та горіхами

30 шт.

4

Печиво в асортименті

70 гр.на

1

 людину

5

Бутерброди з бужениною

25 шт.

6

Кава (чай)

50 шт.

7

Вершки порційні

30 шт

8

лимон

0,5 кг

9

Цукор стіки

1 кг

10

Вода мініральна

25*0.5

11

Сік в асортименті

2 л

 

 

ІІІчастина

Учні 3творча група:

1.Запрошуємо на тренінг «Я-миротворець»

Мета тренінгу: формувати в учнів почуття відповідальності, розвивати важливі соціальні навички та готовність бути миротворцями у своєму середовищі.

  Перша вправа була на знайомство: кожен на заготовці у вигляді голуба написав, з якими словами в нього асоціюється слово «мир». Учні по черзі виходили до дошки, на якій була мапа України, читали те, що записали, і прикріплювали голубів на мапу. Слово «мир» має різні асоціації. Тобто для більшості людей мир — це бажана реальність, найкраща можливість спокійно жити, творити, виховувати дітей.

  Ведучий ознайомив учнів з 4 рівнями миротворчості:

  • особистим;
  • місцевим;
  • національним;
  • міжнародним.

Учасникам тренінгу було запопоновано створити колаж, використовуючи журнали та газети, відобразити 4 рівні миротворчості

 По черзі учасники тренінгу  продовжили фразу: «Щоб зробити внесок у розбудову миру, я можу …» Потім  усі стали в коло, узялися за руки й тричі разом повторили: «Миру – мир!». Завершили заняття оплесками.

2.Учні запрошують гостів на банкет-фуршет

   МЕНЮ

на один день (банкет фуршет на 20 осіб)

 

НАЗВА

К-СТЬ

1

Круасани з мясом

60 шт.

2

Профітролі з куриним паштетом та горіхами

60 шт.

3

Млинці з грибами

60 шт.

4

Відбивні

50 шт.

5

Канапе з сьомгою

50 шт

6

Куриний рулет з чорносливом

50 шт

7

Заварні тістечка

40 шт

8

Тістечко Буше

40 шт

9

Кава (чай)

80 шт.

10

Вершки порційні

40 шт

 

 

3.Шановні гості нашого ліцею! Ми дуже вам вдячні за ваш візит! Ми щиро вам бажаємо всього найкращого і сподіваємось на подальшу співпрацю.

Учні розповідають про правила проводів гостей

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСНОВКИ

Мету дослідження досягнуто та виконано такі завдання:

  • Підібрано і опрацьовано 8 джерел педагогічної та методичної інформації з теми  " Проектна технологія навчання", 4 з яких є електронними .

Результати аналізу і систематизації інформації, отриманої з опрацьованих літературних джерел, представлено теоретичною частиною даної роботи. Встановлено, що проектне навчання являє  собою інноваційну особистісно-орієнтовану технологію навчання, яка передбачає диференційований підхід до навчання з урахуванням інтелектуального розвитку учня, його підготовленості до навчання і індивідуальних здібностей.

  •  Проектна технологія навчання сприяє: розвитку пізнавальних, творчих навичок учнів , особистісного та професійного досвіду навчання нестандартними засобами,  оволодінню вміннь самостійно здобувати та використовувати нові знання, розвитку критичного мислення.
  • Впровадження проектного навчання вирішує цілу низку різнорівневих дидактичних, виховних та розвивальних завдань: розвиваються комунікативні здібності учнів, формується вміння самостійно конструювати свої знання, одержувати і використовувати інформацію, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, планувати свою діяльність тощо.
  • Створено навчальний проект тайого методичну розробку на тему "Зустріч міжнародної організації" . Тип  проекту обрано за класифікацією проектів у відповідності до мети та характеру домінуючої діяльності учнів - інформаційний , що, на мою думку, найбільш оптимально відображає мету та цілі позаурочного заходу. Методика реалізації проекту є такою, яка сприяє ефективному досягненню дидактичної мети позаурочного заходу.

Список використаних джерел

 

1. Взаємодіюче навчання. // Рекомендації викладачам, методистам, керівникам професійних навчальних закладів щодо використання інтерактивних форм на- вчання. - Полтава: НМЦ, - 2001. - 13 с.

2. Інноваційні педагогічні технології навчання професії. Монографія / Нікуліна А.С., Максименко Ю.Б., Матвєєв Г.П., Заславська С.О., Сілаєва І.Є., Костюченко М.П., Молчанов В.М. / За ред. Нікуліної А.С. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2005. – 385 с.

3.  Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні / Затверджено Міносвіти і науки України та АПН України 5.07.04 р.

4.  Кремень В. Яку людину має готувати освіта // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2006, - № 5. - С. 3-16.

5.  Методика професійного навчання: методичний посібник / І.Є. Сілаєва, С.С. Шевчук, С.О. Заславська. – Донецьк: ІПО ІПП УМО, 2013. – 292 с.

6.  Нікуліна А.С., Сілаєва І.Є., Шевчук С.С. Сучасний урок в професійній школі: проектування, організація, аналіз: Методичний посібник. - Донецьк: ДІПО ІПП. - 2008. - 160с.

7. Основні аспекти педагогіки профтехосвіти. Навчальний посібник /Нікуліна        А.С., Молчанов В.М., Верченко Н.В., Торба Ю.І. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2006. – 296 с.

8.  Педагогика профессионального образования: Учеб. пособие / Под ред. В.А. Сластенина. – М.: Академия, 2004. – 368 с.

9.  Педагогічна книга майстра виробничого навчання: Навч.-метод.посібник / Н.Г.Ничкало, В.О. Зайчук, Н.М.Розенберг та ін.: За ред. Н.Г.Ничкало-К.:Вища шк., 1992.-334с.

10.  Підготовка майстра виробничого навчання до занять: Метод. реком. / Укладач С.О. Заславська. - Донецьк: ДІПО ІПП, 2007. - 64 с.

11. Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно- технічних навчальних закладах / Затверджено Наказом

1

 

doc
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку