«Протидія булінгу в дитячому середовищі»

Про матеріал
Круглий стіл для учнів – батьків - вчителів «Протидія булінгу в дитячому середовищі»
Перегляд файлу

Круглий стіл  для учнів – батьків - вчителів

«Протидія булінгу в дитячому середовищі»

Мета: ознайомити з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формувати негативне ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)

Хід проведення:

 Психолог звертається до учасників: « Нам подобається, коли нас люблять, поводяться з нами чемно, звертаються до нас на ім’я, особливо на лагідне. А які відчуття у вас виникають, коли вас або когось з вашого оточення називають на прізвисько, принижують ?»  

Запитання для обговорення:

-  Чи спостерігали ви таку ситуацію, коли в дитячому колективі «обирається» дитина (так звана «біла ворона»), яка відрізняється від інших або зовнішнім виглядом, або розумовими здібностями, або поведінкою і цю дитину постійно зневажають та застосовують до неї прізвиська, штовхають, чіпляються , псують особисті речі та інше?

- Які відчуття у вас викликає така ситуація?

- Як ви вважаєте почуває себе дитина, яку «обрали «білою вороною»?

Психолог пояснює, що обговорена ситуація називається булінгом. Обговорюються питання.

Запитання для обговорення:

-Які форми булінгу, на вашу думку, більш поширені серед дітей? Чому?

- Хто може потрапити в ситуацію булінгу, стати «білою вороною»?

-Хто , на вашу думку, може булінгувати (бути буліром)?

-Чому булінг вважається проявом насильства?

- Чи дотримується в ситуації булінгу найважливіший принцип прав людини/дитини «повага до особистості»?

-Які права дитини ще порушуються в ситуації булінгу?

- Чи порушуються в ситуації булінгу ще якісь правила?

Психолог об’єднує учасників в 3 групи: батьки, учні, вчителя.

Робота в групах (обговорити та виробати рекомендації для уникнення булінгу в дитячому середовищу).

Батьки

- «Правила дитячого колективу для уникнення булінгу»

Учні

.Куди/ до кого звертатися за допомогою в ситуації булінгу.

Педагоги

Поради як уникнути булінгу»

Ознайомлення учасників  з напрацюваннями групи.

Фільм.

Психолог пропонує переглянути фрагмент фільму «Чучело» та дати відповідь на питання.

- Хто  страждав від булінгу?

-Які  види булінгу були показані ?

-Що таке фізичний булінг?

- Що таке психологічний булінг?

- Що таке кібербулінг?

- Хто такий булер/булі?

- До кого звернутися в ситуації булінгу?

- Які ви можете дати поради як справитися з булінгом?

-Які ви можете дати поради як уникнути булінгу

Прощання

«Оплески»

Мета: сприяти позитивному завершенню заняття.

Хід проведення: Психолог  дякує учасникам за роботу та просить учасників подякувати один одному оплесками за активну участь під час заняття. Роздає інформаційні матеріали учасникам.

 

docx
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку