Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей

Про матеріал
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ  №2

                                                    

                                              від 21 вересня 2021 року

засідання команди супроводу дітей

з особливими освітніми потребами

учнів 5 класу Будильського ЗЗСО I-III cтупенів ___________, для яких організовано інклюзивне навчання

 

                                                                                    

Присутні: 17 чоловік

Хрін Л.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Ворожко Л.В., класний керівник 5 класу та вчитель математики;

Летік М.В.,фахівець ІРЦ;              

Грузд Н.В., практичний психолог;

Маханець А. С., соціальний педагог;

        Ведмеденко І.В., асистент учителя;

Туча Т.В., вчитель-дефектолог;

Образцова О. Н., вчитель української мови та літератури;

Хрін І. Г., вчитель образотворчого мистецтва;

Пліш К. А., вчитель музичного мистецтва;

Грузд В. М., вчитель трудового навчання;

Лапоног Л.О., вчитель основ здоров'я;

Шкарупа О.О., вчитель інформатики;

Камчатна Т. В., вчитель природознавства;

Гавриленко В.І., вчитель я у світі;

Кір’яненко А. В., вчитель фізичної культури;

________ мама дітей

 

 

Порядок денний:

    1. Надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу         освіти з організації інклюзивного навчання.

2.Проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку.

3.Обговорення індивідуальної програми  розвитку ______ з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.

 

Слухали:

  1.                   Фахівця ІРЦ Летік М.В., яка ознайомила присутніх з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році для практичного використання в роботі. Марина Володимирівна наголосила, що освітній процес у 2021/2022 навчальному році має бути організований з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні, актів Кабінету Міністрів України про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, постанови Головного державного санітарного лікаря від 22.08.2020 №50, рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 05.08.2020 №1/9-420).

Фахівець ІРЦ зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, яка здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закладу освіти, на основних принципах, завданнях та функціях, а також на порядку організації діяльності команди супроводу визначеному у Примірному положенні про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженому наказом МОН від 08.06.2018 №609.

 

Виступили:

  1.               Керівник команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП Хрін Л.М., яка наголосила, що провідну роль в організації освітнього процесу під час уроку відіграє вчитель. Асистент учителя перебуває в партнерстві з усіма педагогічними працівниками та забезпечує єдність вимог до виконання освітньої програми та забезпечення реалізації ІПР учнів з ООП. Його робота може будуватися на принципі «Спільне викладання», при якому формується розподіл обов'язків між педагогами, що працюють у класі зі спільним плануванням та організацією роботи, яка не виключає з процесу ні вчителя, ні асистента, надаючи можливість використовувати сильні сторони один одного. Робота в класі вчителя та асистента вчителя будується за моделлю «один учитель, одна підтримка», де один педагог здійснює навчання, а інший надає підтримку в освітньому процесі учням, які її потребують.
  2.                

Ухвалили:

  1.      Команді психолого-педагогічного супроводу у своїй роботі керуватися інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання дітей з ООП у закладах  загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році.
  2.      Під час виникнення труднощів у реалізації ІПР команді супроводу звертатися до фахівців ІРЦ, методиста відділу освіти щодо надання методичної допомоги.
  3.      Керівнику команди супроводу Хрін Л.М. 2021/2022 навчального року надавати методичну допомогу педагогічним працівникам закладу з питань інклюзивного навчання.

 

2. Слухали:

  1.               Заступника директора з НВР Хрін Л.М. про проведення консультативної роботи з батьками дитини з ООП щодо особливостей їх розвитку. Керівник команди наголосила, що батьки – важлива частина навчальної команди дітей і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дітей в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; надавати необхідну інформацію, що може вплинути на навчання та поведінку дітей у школі, брати участь у розробленні ІПР дітей, отримувати від учителів та інших спеціалістів інформацію про розвиток, навчання та успішність дитини, зокрема реалізацію ІПР, мати доступ до інформації про навчання дитини в школі, включаючи результати оцінювання та звіти, отримувати консультації фахівців, що працюють з дитиною, надавати дозвіл на додаткові послуги, які може отримувати дитина, оскаржувати рішення, що, на думку батьків, не найкращим чином задовольнятимуть освітні потреби дітей та працювати з командою супроводу над пошуком кращих рішень.

Виступили:

Асистент учителя Ведмеденко І.В., яка зазначила, що тільки у тісній співпраці між усіма членами команди можна досягти кращих успіхів у навчанні дітей.

 

 Ухвалили:

Всім членам команди психолого-педагогічного супроводу створити оптимальні умови для навчання дітей та  проводити консультативну роботу щодо особливостей розвитку дітей з ООП.

 

3.  Слухали:

Класного керівника 5 класу Ворожко Л.В., яка ознайомила членів команди з важливим документом – ІПР та наголосила на важливих пунктах.

Практичного психолога Грузд Н.В., яка акцентувала свою промову на тому, аби не допустити дискримінації та порушення прав дитини та формувати дружнє та неупереджене ставлення до дітей з ООП.

 

Виступили:

  1. Асистент учителя Ведмеденко І.В., яка закликала всіх членів команди психолого-педагогічного супроводу особливу увагу звернути на готовність співпраці на період дистанційного навчання.
  2. Учитель-дефектолог Туча Т.В., яка наголосила на тому на даний час діти потребують додаткових вправ, завдань з розвитку мовлення, тому запропонувала батькам більше спілкуватися зі своїми дітьми вдома під час перегляду мультфільмів, дитячих кінострічок, під час читання дитячої літератури, розучування віршів і т. п. та ігор.

 

Ухвалили:

 

3.1. Керівнику команди психолого-педагогічного супроводу Хрін Л.М. створити оптимальні умови для повноцінного навчання та розвитку учнів з ООП у навчальному закладі.

3.2.  Затвердити ІПР- основний документ у роботі з учнями з ООП та забезпечити її якісне виконання.

3.3.  Усім членам психолого-педагогічного супроводу, у тому числі й батькам, працювати над розвитком зв'язного мовлення.

3.4. Не допустити у стінах закладу дискримінації та порушення прав дітей з ООП.

 

 

Голова засідання                                                Людмила ХРІН

 

Секретар                                                             Інна ВЕДМЕДЕНКО

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
11700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку