Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП

Про матеріал
Зразок протоколу №1 засідання КППС дитини з ООП на початок 2022-2023 навчального року. Дитина з тяжким порушенням мовлення.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ №1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП

ЗОШ ….

Дата __31.08.2022р.___

Клас  3-А

Прізвище, ім’я, по батькові учня: 

Присутні :

ПІБ

Посада

 

Заступник директора з НВР, керівник групи

 

Класний керівник

 

Асистент вчителя

 

Вчитель інформатики

 

Соціальний педагог школи

 

Вчитель фізичної культури

 

Директор ІРЦ ….

 

Фахівець (консультант) ІРЦ ….

 

 

 

батько

 

Порядок денний

  1. Обговорення плану роботи на 2022-2023 н. р.
  2. Визначення категорії труднощів та рівня підтримки.
  3. Рекомендації щодо розробки ІПР.

 

СЛУХАЛИ: заступника директора з НВР …., яка довела до відома всіх присутніх особливості роботи закладу освіти у період воєнного стану. Озвучила основні методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 2022-2023 навчальному році. Запропонувала декілька варінтів навчання дітей з ООП:

-дистанційна форма навчання на платформі зум;

- навчання офлайн з асистентом вчителя в школі, за умови створення укриття в закладі, яке буде офіційно признано безпечним;

-домашнє навчання учнів, коли асистент працює з дітьми вдома.

ВИРІШИЛИ: до створення укриття в школі- … навчається дистанційно в зум-додатку разом з іншими учнями(може бути присутнім не на всіх уроках), а після уроків додатково працює з асистентом. З моменту створення укриття- індивідуальне очне навчання в школі з асистентом вчителя.

За « ___ », проти « ___ », утрималися « ___ ».

 

СЛУХАЛИ: класного керівника  ____.....______, яка довела до  відома присутніх, що індивідуальна програма  розвитку (ІПР) буде розроблена відповідно до особливостей розвитку учня ….. Зазначила, що учень, згідно Висновку «Про  комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини» навчається за освітньою програмою закладу загальної середньої освіти із корекційно-розвитковим складником для дитини _з тяжкими порушенням мовлення__ з адаптацією (навчальної програми та навчальних матеріалів ). Встановила строки створення ІПР до 23 вересня.

ВИРІШИЛИ:  прийняти до уваги всю інформацію та всебоко допомогати у створенні ІПР задля її максимальної об'єктивності. Після 23 вересня зібрати знову КППС для обговорення створеної ІПР та внесення поправок(якщо такі будуть).

За « ___ », проти « ___ », утрималися « ___ ».

 

СЛУХАЛИ: директора ІРЦ…..., яка повідомила, що з 01.01.2022 року  набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів від від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»,  яка визначає порядок зарахування та організації дітей з ООП до шкіл.

Директор ІРЦ…… висловилась, що для учня _____......_______бажано визначити категорію труднощів - навчальну та запропонувати____другий__ рівень підтримки.

ВИРІШИЛИ: надати учневі відповідний рівень підтримки та категорію(ї) (тип(и)) труднощів:

 першого     ________________________________________________

другого       ________________________________________________

 третього     ________________________________________________

 четвертого ________________________________________________

 п'ятого          _______________________________________________

та кількість психолого-педагогічних та корекційно-розвиткові послуг)

Види допомоги

Напрям

Період/обсяг

Заняття з практичним психологом

-

-

Заняття з вчителем-логопедом

-

-

Заняття з вчителем-дефектологом

-

-

Заняття з вчителем-реабілітологом

-

-

За « ___ », проти « ___ », утрималися « ___». 

 


Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку

Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

Заступник директора з НВР, керівник групи

 

 

Класний керівник

 

 

Вчитель інформатики

 

 

Соціальний педагог школи

 

 

Вчитель фізичної культури

 

 

Фахівець (консультант)

 

 

 

 

 

 

 

 

батько

 

 

 

 

Голова зборів                                           ……

 

Секретар                                                    ……

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Романова Майя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кіоссе Наталя Зіновіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
23855
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку