Урок 9 (для учнів)
Тема. Р.М. Загальні відомості про мовлення і спілкування. Мовленнєва ситуація
Робота з таблицею (групова форма)
1. Розгляньте таблицю «Типи мовлення».
2. На основі поданої в таблиці інформації визначте і вставте за допомогою операції копіювання інформацію про типи мовлення.
3. В разі потреби змініть місцерозташування об'єктів у таблиці.
4. Свій вибір обґрунтуйте.
Тип мовлення |
|
|
|
На яке питання відповідає текст |
Що робить? Що сталося? |
Який? (яка, яке, які) є? |
Чому є таким? Чому так сталося? |
Про що йдеться |
Про ознаки предмета |
Про причини дій, подій
|
Про дії, події |
Яка будова тексту |
1.Теза (головна думка) 2. Докази 3. Висновок |
Загальне враження, окремі ознаки |
Початок – перебіг дій - кінець |
Типи мовлення:
Опис Роздум Розповідь
Урок 9 (для вчителя)
Тема. Р.М.Загальні відомості про мовлення і спілкування. Мовленнєва ситуація
Робота з таблицею (групова форма)
1.Розгляньте таблицю «Типи мовлення».
2.На основі поданої в таблиці інформації визначте і вставте за допомогою операції копіювання інформацію про типи мовлення.
3.В разі потреби змініть місцерозташування об'єктів у таблиці.
4. Свій вибір обґрунтуйте.
Тип мовлення |
Розповідь |
Опис |
Роздум |
На яке питання відповідає текст |
Що робить? Що сталося? |
Який? (яка, яке, які) є? |
Чому є таким? Чому так сталося? |
Про що йдеться |
Про дії, події |
Про ознаки предмета |
Про причини дій, подій |
Яка будова тексту |
Початок – перебіг дій - кінець |
Загальне враження, окремі ознаки |
1.Теза (головна думка) 2. Докази 3. Висновок |
Типи мовлення:
Опис Роздум Розповідь
1