Ранкова зустріч до тижня "Транспорт"

Про матеріал

До вашої уваги розробка ранкової зустрічі у 1 класі (на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ) до тижня "Транспорт". Сподіваюсь, що вона стане вам у нагоді. Шевчук Дарія Юріївна

Перегляд файлу

Розробка ранкової зустрічі до тижня «Транспорт»

Вітання

  • Добрий ранок, юні водії. Чи хоче ви спробувати керувати машиною або автобусом? А може хтось уже сідав за кермо автомобіля?
  • Привітаймося рухами, які роблять транспортні засоби. Наприклад: літак (летимо, як літаки), потяг (по колу робимо вагончики, чух-чух-чух), автомобіль (руками за кермом) і т.д.
  • І дружно скажемо: «Всім привіт».

Далі вчитель робить жест привітання (махає рукою, показує «клас», показує сердечко, махає ногою, сказати одними губами «привіт» без голосу) і передає естафету дитині, що стоїть поруч. І так всі діти по колу вітаються жестами.

Групове заняття

  • Діти, я даю вам одну хвилину, щоб знайти по класу малюнки.

У класі розкладені малюнки: автобус, автомобіль, потяг.

Картинки по запросу автобус для дітей

Картинки по запросу поїзд малюнокПохожее изображение

  • А тепер обєднайтеся у групи.
  • Ось ваше завдання:

 Перша група (автобуси): Розгадайте кросворд.

Загадки: http://megaznaika.com.ua/zagadku/zahadky-pro-transport-pojizd-avtobus-trolejbus-metro-velosyped/

 

http://vidpoviday.com/dityachi-zagadki-po-pdr-z-vidpovidyami

 

http://kakaha.info/zdorovi-ochi/3127.html

 

 

 

1

 

т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

а

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6   п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

т

 

 

 

 

 

 

 

1. Щоб тебе я повіз,

Мені не потрібен овес.

Нагодуй мене бензином,

На копитця дай гуму.

І тоді, піднявши пил,

Побіжить... 

 

2. Цю стрічку не візьмеш
І в косичку не вплетешь.
На землі вона лежить,
Транспорт вздовж по ній біжить

 

3. Він гуде і малює крейдою,

Він малює білим-білим

На папері блакитний

Над моєю головою. 

 

4. П'є бензин, як молоко,

Може бігати далеко,

Возить вантажі і людей.

Ти знайомий, звичайно, з нею. 

 

5. Цей кінь не їсть вівса.

Замість ніг - два колеса.

Сядь верхи і мчись на нім,

Тільки краще права кермом. 

 

6. Братики в гості спорядилися, 
Один за одного вчепилися, 
І помчали в путь далекий, 
Лише залишили димок. 

 

7. До лежебоке біля річки

Притягнув я дві руки.

По руці до боків приладнав

І поплив по водній гладі. (

 

8. Що є біля дороги,

Люди ходять по ньому?

 

9. Будинок по вулиці йде,

На роботу нас везе. 

 

Друга група (автомобілі): Виправте помилки.

1. Того, хто ходить пішки називають водієм.

2. Літак їздить по дорозі.

3. Дітям можна гратися на дорозі.

4. Переходити дорогу можна на червоне світло.

5. Світлофор – це дорожній знак.

6. Потяг літає по небу.

7. На велосипеді можна їздити тільки, якщо в тебе є права.

8. Ракета служить для перевезення людей по місту.

9. Автобус перевозить тільки дітей.

10. На човні можна потрапити у космос.

 

Третя  група (потяги): Знайдіть відмінності.

Картинки по запросу найди отличия транспорт

Обмін інформацією

Вправа «Асоціативний кущ».

  • Діти, а які слова вам спадають на думку, коли ви чуєте слово транспорт?

 

                                          Кермо                       Зебра

 

Транспорт

 

                                                         Автомобіль

 

 

Гра  «Чарівний транспорт».

  • Діточки, придумайте разом з другом (дитина, що стоїть зліва) вид транспорту, якого у нас немає, тобто чарівний транспорт. Ви можете його і намалювати. А потім розкажіть нам, що за чудо ви придумали.

 Вправа «Крісло автора».

Дитина розповідає власну казку про транспорт.

Щоденні новини.

  • Любі діти, ось послухайте вірш.

Пішки ходимо залюбки

Але не завжди підеш пішки

І ось для цього є автомобіль

У кого вдома є навіть свій.

Автобус довезе дітей до школи

А на човні попливемо у море

А ось літак – не кожен зможе так

Летіти по небу може тільки мастак.

По тротуару ходять пішоходи,

А на машині їздять по дорозі.

Будь обережним, ти, дитино,

Правила дорожні треба знати чинно.

  • А чому треба знати правила дорожнього руху? (Відповіді дітей)
  • Так, транспорт – це корисно, зручно, але ще й дуже небезпечно.
  • Тема нашого тижня, як ви вже здогадалися… Скажімо всі разом: ТРАНСПОРТ.
  • А чи знаєте ви, що у світі існують незвичайні види транспорту?
  • Наприклад, підвісна залізниця. https://travel.tochka.net/ua/10735-10-samykh-neobychnykh-vidov-transporta-v-raznykh-stranakh-mira/

 

10 самых необычных видов транспорта в разных странах мира

 

 

 

 

  • Такого ви в нашій країні не побачите. Цей вид транспорту поширений у Німеччині.
  • І ще є багато чого цікавого у світі. Давайте ви спитаєте у своїх батьків, або пошукаєте в бібліотеці, а ще можна подивитися в інтернеті про цікаві види транспорту. І завтра на ранковій зустрічі обов’язково нам розкажете.
  • Я сподіваюсь, що ви ретельно підійдете до цього завдання, тоді завтра у нас буде дуже незвичайний день.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
5530
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку