Ранкова зустріч "Ми школярі"

Про матеріал
У цій ранковій зустрічі діти будуть розвивати уміння розмовляти й слухати,шо є найважливішими якостями ,необхідними для демократичної культури. Ця зустріч дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях, а вчителеві моделювати і активно розвивати дітей. Брати участь у розробці правил та рутин класу. Бути активним, відстоювати свою позицію, вміти домовлятись та шукати компроміс
Перегляд файлу

Ранкова зустріч Ми школярі

У цій ранковій зустрічі діти будуть розвивати уміння розмовляти й слухати,шо є найважливішими якостями ,необхідними для демократичної культури.  Ця зустріч дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях, а вчителеві моделювати і активно розвивати дітей. Брати участь у розробці правил та рутин класу. Бути активним, відстоювати свою позицію, вміти домовлятись та шукати компроміс.

 Ранкова зустріч відбувається в класній кімнаті діти стоять у колі у них в руках цеглинки лего

Вчитель: Захотів до школи Джмелик Та й купив собі портфелик.

А в новенький той портфелик Він поклав смачний кренделик Джмелик ходить гоноровий:- Я до школи вже готовий! Як гадаєте малята: Може, ще щось треба взяти?

О. Овчар

Вчитель Діти вам сподобався віршик?

Діти :Так.

Вчитель: А на вашу думку Джмелик все зібрав до школи, що йому потрібно?

Діти:(відповіді дітей )

Вчитель: А що потрібно брати з собою до школи?

У дітей в долонях лего. З шести цеглинок  залишіть  лише дві (жовтого  та синього кольору) я буду називати речі які потрібні у навчанні ви піднімаєте жовту цеглинку, а предмети які непотрібні , або без яких можна обійтись у школі- ви підносите цеглинку синього кольору.

Вчитель просить повторити одного з учнів завдання.

М’яч, зошит, пенал, кольорові олівці , буквар, гумка, лялька, машинки, шампунь , пензлик, лінійка, клей, ножиці, цукерки, іграшки, скакалка, гудзики, прикраси, нитки, лійка, відро, каністра, метелик, повітряні кульки,альбом, пластилін, лего.

А лего нам потрібно? Так, потрібно бо з ним можна не лише гратись, а  і працювати .

Вчитель: Відгадайте діти загадку.

Бачить- не бачить, чути- не чує.

Мовчки говорить, дуже мудрує.

(книга)

Вчитель: Діти, скажіть будь ласка, навіщо нам читати?

(відповіді дітей).

А ви знаєте де живуть книги?

(відповіді дітей)

Як ви уявляєте собі бібліотеку ?

А давайте уявимо собі бібліотеку майбутнього і з своїх цеглинок побудуємо її.

(діти колективно будують бібліотеку майбутнього).

Хвилинку- цікавинку розповідає учкнь,який готував повідомлення про правила поведінки в бібліотеці.

Правила поведінки потрібно дотримуватись не лише у бібліотеці а і у школі .

Давайте подумаємо разом які правила класу ми можемо придумати, обговорити, щоб їх дотримуватись і щоб вам було комфортно.

(діти пропонують правила , обговорюють їх.)

Учнем дня сьогодні буде той, хто придумав найцікавіше правило.

Учень дня розповідає дітям яке число,рік, місяц, яка погода і в куточку природи відмічає .Діти об’єднуються в команди і сідають на укок.   

 

 

docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку