Познайомившись з темою "Мистецтво реклами", ви зможете переконатися в тому, що реклама відіграє важливу роль в організації життя сучасної людини. Реклама формує в свідомості людини універсальні ідеали, систему духовних і матеріальних цінностей, правила етикету. У кращих своїх зразках реклама прищеплює високі моральні цінності та особливе позитивне мислення.
Мистецтво реклами Реклама стала нині частиною повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача, формуючи його інтереси й потреби. «Жодна, навіть найкраща справа не рухається без реклами. Зазвичай вважають, що треба рекламувати тільки щось погане — хороша річ і так піде. Це найбільш хибна думка. Реклама - це ім'я речі. Реклама постійно повинна нагадувати про будь-яку, навіть чудову річ». В. Маяковський
Мистецтво реклами Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості. Для цього використовують спеціальні рекламні прийоми комплексного впливу на людину: повтори тексту, гіперболізація, посилання на думку фахівців чи авторитетів, креативні візуальні ідеї тощо.
Мистецтво реклами. Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різних потреб, реклама сприяла продуктивності виробництва. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.
Реклама як художнє явище На мистецтві реклами позначаються художні стилі: модернізм і постмодернізм. На ранньому етапі її розвитку запозичували методи модерну (подання звичайних речей як предметів мистецтва з ознаками технократичної краси). Pizza Hut пропонує власну інтерпретацію Мони Лізи, яка смакує піцою. Фріда Кало: креативна реклама камери Samsung от рекламної агенції Leo Burnett.
Реклама як художнє явище На мистецтві реклами позначаються художні стилі: модернізм і постмодернізм. На ранньому етапі її розвитку запозичували методи модерну (подання звичайних речей як предметів мистецтва з ознаками технократичної краси). Kitchen. Aid – постер, на який надихнули твори Анрі Матіса.
Реклама як художнє явище Мистецтво реклами втілюють естетику урбанізму, відчувається захоплення кольором і лінією, як в абстракціоністів. Здоровим компромісом став результат роботи українських креативників — створення відеомануалу про авіабезпеку для Міжнародних Авіаліній України, що стилізований в естетиці супрематизму. Основою ідеї стало вже навіть не бажання культурного пов’язування доробку митця з Україною. За словами розробників, Supremus латинською значить «найвищий», і для компанії безпека пасажирів є головним пріоритетом.
Реклама як художнє явище Нове ставлення до речей сприяло вивільненню кольору, який і дотепер є основним виражальним засобом реклами. Фантазію рекламістів збуджує «виразність беззмістовного», притаманна кубізму і сюрреалізму. Стилізація та наслідування характерних рис практики художників – популярний підхід у адаптації мистецтва до реклами. Прикладом такої є рекламна кампанія для інвестиційного бюро AE Investimentos, де автори процитували композицію та естетику картини Сальвадора Далі і супроводили її слоганом «Не загубіться у дивакуватому світі інвестицій».
Реклама як художнє явище Часом ініціаторами масштабного арт-проекту стають не митці чи куратори, а технологічні компанії. Робота з мистецтвом дозволяє їм збільшити свою соціальну значимість, а також залучити більшу аудиторію. Наприклад, Google зробив чи не найбільший арт-проект в історії людства – Google Art Project. Це світове мистецтво онлайн. Мурал авторства мексиканця Дієго Рівери - один із тисяч тих творів мистецтва, які можна роздивитися на сторінці проекту Google Art Project
Реклама як художнє явище Сучасна людина обробляє щодня великі об’єми інформації, і для того, щоб привернути її увагу, треба дуже постаратися. Все більше культурних організацій це розуміють і шукають нові способи донесення своєї думки до вже завойованих та потенційних шанувальників. Постер серіалу “Друзі”, зроблений на основі знаменитого знімку.