Робота з Web-браузерами. ЛПР №4 «Відкриття та перегляд Web-сторінок»

Про матеріал
Предмет: Основи роботи в Internet Тема: Робота з Web-браузерами. ЛПР №4 «Відкриття та перегляд Web-сторінок». Інструктаж з БЖД Мета: - формування предметних компетентностей: • закріпити знання про мережу Internet, історію її створення, безпечний Інтернет; закріпити навички роботи в браузері Google Chrome, мовою розмітки гіпертексту, сайтами; • уміння пояснювати поняття мережі Інтернет та її призначення, програми-клієнти та програми-сервери; • усвідомлене використання ресурсів та браузерів для виконання практичного завдання; - формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання; • спілкування іноземними мовами: уміння належно розуміти код створення веб-сторінки іноземною мовою, швидко та безпомилково набирати текст іноземною мовою; • математична грамотність: вміння використовувати отримані додаткові бали (біткоіни) у навчальній діяльності; • інформаційно-цифрова компетентність: вміння застосовувати ІКТ для обробки та обміну інформацією у роботі, публічному просторі; вміння безпечно користуватись мережею Інтернет та пам’ятати про кібербезпеку; • підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність; • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, адекватна оцінка користі і шкоди від роботи за ПК, вміння організовувати свій час, виховувати повагу до чужої інтелектуальної праці. Очікувані результати: учень пояснює поняття мережі Інтернет, браузера, мови розмітки гіпертексту; вміє самостійно створити веб-сторінку за допомогою мови розмітки гіпертексту, презентувати її. Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок (урок повторення). Обладнання: ПК з доступом до мережі Інтернет, презентація, проектор, інструкції для роботи, картки «Старт» (для рефлексії), картки «Всесвіт можливостей».
Перегляд файлу

Дата:19.02.2020

Група: 10ДП (ОКН)_19

Предмет: Основи роботи в Internet

Тема: Робота з Web-браузерами. ЛПР №4 «Відкриття та перегляд Web-сторінок». Інструктаж з БЖД

Мета:

- формування предметних компетентностей:

  • закріпити знання про мережу Internet, історію її створення, безпечний Інтернет; закріпити навички роботи в браузері Google Chrome, мовою розмітки гіпертексту, сайтами; 
  • уміння пояснювати поняття мережі Інтернет та її призначення, програми-клієнти та програми-сервери;
  • усвідомлене використання ресурсів та браузерів для виконання практичного завдання;

- формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання;
  • спілкування іноземними мовами: уміння належно розуміти код створення веб-сторінки іноземною мовою, швидко та безпомилково набирати текст іноземною мовою;
  • математична грамотність: вміння використовувати отримані додаткові бали (біткоіни) у навчальній діяльності;
  • інформаційно-цифрова компетентність: вміння застосовувати ІКТ для обробки та обміну інформацією у роботі, публічному просторі; вміння безпечно користуватись мережею Інтернет та пам’ятати про кібербезпеку;
  • підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;
  • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, адекватна оцінка користі і шкоди від роботи за ПК, вміння організовувати свій час, виховувати повагу до чужої інтелектуальної праці.

Очікувані результати: учень пояснює поняття мережі Інтернет, браузера, мови розмітки гіпертексту; вміє самостійно створити веб-сторінку за допомогою мови розмітки гіпертексту, презентувати її.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок (урок повторення).

Обладнання: ПК з доступом до мережі Інтернет, презентація, проектор, інструкції для роботи, картки «Старт» (для рефлексії), картки «Всесвіт можливостей».


Структура уроку

І. Організаційна частина

1. Привітання.

 

2. Перевірка готовності до уроку, робота з картками «Старт» (на початок уроку, очікування від уроку):

- Перед вами картки з різноманітними малюнками, оберіть одну картку, яка на вашу думку, відповідає на питання «Що я очікую від участі?».

Учасники й учасниці презентують у колі картки та пояснюють, чому вони обрали цю картку відповідаючи на питання

Результат пошуку зображень за запитом "картки старт"

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

1. Інструктаж

- Всі сьогоднішні завдання ми виконуємо через середовище Classroom.

Запис у журнал реєстрації роботи за ПК

 

Результат пошуку зображень за запитом "классрум"

2. Інтерактивна вправа «Служби Інтернету та протоколи»

- Щоб дізнатись тему та завдання уроку, пригадаємо служби Інтернету та протоколи через інтерактивну вправу. Для перевірки – натиснути кнопку у нижньому правому куті.  Час виконання – 3 хв.

1 учень працює біля дошки

https://learningapps.org/display?v=p1x06uyu101

3. Бесіда

- Який основний ресурс будь-якої школи в мережі Інтернет?

- Отже, сьогодні я пропоную вам роботу у нашому навчальному закладі, на посаді адміністратора сайту.

- Тема уроку «Робота з Web-браузерами. Відкриття та перегляд Web-сторінок»

https://encoppm.wixsite.com/envk

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Картки «Всесвіт можливостей»

Учням пропонується обрати одну з карток та дати відповідь на питання «Де можна використати знання, уміння та навички роботи з сайтами?»

Результат пошуку зображень за запитом "картки всесвіт можливостей"

IV. Повторення основних понять теми, правил

1. Інтерактивна вправа «Ресурси мережі Інтернет»

- Чи однакові поняття «Пошукові системи», «Сервіси Інтернет», «Браузери»?

- Щоб розмежувати їх, виконаємо вправу на сортування ресурсів мережі Інтернет. Для перевірки – натиснути кнопку у нижньому правому куті.  Час виконання – 3 хв.

1 учень працює біля дошки

https://learningapps.org/display?v=pascypaz220

2. Бесіда

- Які дії потрібно виконати для створення веб-сторінки?

 

3. Фізкультхвилинка сидячи

4. Вправа «Куб слів»

- Знайти та зафарбувати різним кольором слова, що пов’язані з мережею Інтернет. Час виконання – 3 хв.

Демонстрація правильних відповідей

V. Виконання практичних завдань

1. Правила ТБ в НКК та за ПК.

 

2. Створення веб-сторінки мовою розмітки гіпертексту (HTML).  Час виконання – 10 хв.

3. Оцінка роботи учнів:

- А зараз, експерти, тобто керівний склад навчального закладу, перевірять вашу роботу. Відкрийте створену веб-сторінку через браузер для демонстрації та оцінки.

Учні залишають відкритими (через браузер) розроблені власні веб-сторінки, вчитель та гості проходять і роздають учасникам (які найкраще та швидше справились із завданням) «премію» у вигляді 1 біткоіна, які у подальшому можна обмінювати на додаткові бали (1 біткоін = 1 бал)

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\1. Картки_Всесвіт можливостей_\шаблон биткоина.jpg

VІ. Підсумок

1. Рефлексія,  картки «Всесвіт можливостей»

А)Учням пропонується обрати одну з карток та дати відповідь на питання «Яка загроза чекає в мережі Інтернет?»

 

Б)Учні об’єднуються у групи: загрози фізичному благополуччю, загрози психічному благополуччю, загрози соціальному благополуччю, загрози матеріальному благополуччю

 

В)  Учням пропонується дати відповідь на питання «Які можливості сучасності в мережі Інтернет?»

Результат пошуку зображень за запитом "картки всесвіт можливостей"

2. Перевірка очікувань від уроку, робота з картками «Старт» (на кінець уроку):

- Перед вами картки з різноманітними малюнками, оберіть одну картку та дайте відповідь на питання:

  • Чому обрав саме цю картку? (основне питання)
  • Чого я навчився/навчилась?
  • З чим я йду з заходу?
  • Що тепер буде у моєму житті/ моїй роботі по-іншому?

Учасники й учасниці презентують у колі картки та пояснюють, чому вони обрали цю картку відповідаючи на питання

Результат пошуку зображень за запитом "картки старт"

3. Оцінка роботи учнів – ваші роботи будуть перевірені та оцінені у середовищі Classroom.

Результат пошуку зображень за запитом "классрум"

4. Домашнє завдання – створити власну веб-сторінку, презентувати її код та готовий вигляд.

 

 

Перегляд файлу

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

I:\Конспекти\ОКН\Основи роботи в Інтернет\2019\шаблон биткоина.jpg

 

шаблон биткоина.jpg