Розподіл обов'язків вчителя і асистента вчителя в інклюзивному класі

Про матеріал
Даний матеріал допомагає правильно розподілити обов'язки вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі.
Перегляд файлу

 

Обов`язки вчителя

Обов`язки асистента вчителя

Діагностування

Визначає навчальні потреби дітей з ООП.

Проведення спостережень за дитиною з ООП з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб.

 

 

Планування

Підготовка індивідуальної  програми  розвитку (ІПР)

Ведення поточних записів про учнів з ООП та внесення  їх в  ІПР

Планування уроків та необхідних навчальних матеріалів

Здійснення тижневого планування, планування уроків, організацію фізичного середовища, центрів діяльності, видів діяльності для індивідуальних дітей та всього класу.

Допомога у підготовці навчальних  та роздаткових матеріалів.

Виконання планів, розроблених вчителем.

 

Управління поведінкою

Запровадження чіткої та зрозумілої системи управління в класі: основних правил поведінки та очікувань від учнів

Робота в рамках встановлених дій, у тому числі управління поведінкою учнів.

Створення навчально-виховні ситуації, обстановки оптимізму та впевненості у своїх силах у майбутньому.

 

Навчання

Складання планів уроків та проведення занять відповідно до цих планів

Контроль навчання учнів  з ООП та надання їм необхідної допомоги .

Здійснення викладання та проведення уроків для всього класу, груп дітей та індивідуальна робота з окремими дітьми.

Надання необхідних матеріалів асистенту вчителя

 

Детальніше пояснення елементів уроку тим учням, у яких виникають проблеми

Контроль виконання завдань на закріплення навчального матеріалу.

Контроль за процесом: ведення записів та інформування вчителя.

Робота з малими групами дітей або індивідуально з окремими дітьми, розвиваючи навички та вміння дітей.

Ведення спостережень та поповнення портфоліо дітей з ООП протягом навчального року.

 

Оцінювання

Оцінювання успішності учня

Забезпечення виконання учнем індивідуальних навчальних програм.

Планування та проведення формальних і неформальних тестів

 

Збір даних для оцінювання прогресу учнів з ООП.

Оцінювання виконання індивідуальної програми розвитку, вивчення  та аналіз динаміку розвитку учня з ООП.

 

 

 

Робота з батьками

Проведення індивідуальних зустрічей з батьками з питань обговорення прогресу дітей

Постійне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
1254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку