Розробка " Тема булінгу у творі Сергія Гридіна " Не такий" ( урок позакласного читання)

Про матеріал
Матеріал показує проблему булінгу серед підлітків та пропонує методи рішення проблеми. Розробку можна використовувати не лише на уроках, але й на позакласних заняттях
Перегляд файлу

              Тема булінгу у творі Сергія Гридіна « Не такий»

                                   (урок позакласного читання)

мета та задачі:ознайомити учнів з твором С. Гридіна « Не такий», навчити виявляти ознаки булінгу у художньому  творі та навколишньому середовищі; вчити  школярів протистояти проявам булінгу у суспільстві,запропонувати інструменти соціалізації особистості в умовах сучасної школи та суспільства

обладнання : портрет Сергія Гридіна, книжкова виставка творів С. Гридіна, текст твору, набори для праці( маркери, листи паперу)

ХІД УРОКУ

1. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Спробуємо на матеріалі твору Сергія Гридіна « Не такий»         розглянути тему булінгу і протягом уроку шукати відповідь     на питання : чи легко бути не таким ?

2. Пропедевтична діяльність

При підготовці  до уроку  вам  було запропоновано анкету, за результатами якої ви обрали для себе відповідь на питання : «Хто я є» , і зараз  за  допомогою стрічок ( зелені і червоні) ви висловите свою позицію. Будь ласка. ( чіпляють стрічки під музику   буктрейлеру до твору С.  Гридіна ( автор)

І. Тема. Мета уроку

ІІ Сприйняття та засвоєння теми  уроку

1. Слово вчителя

( На фоні буктрейлеру до твору С. Гридіна « Не такий»)

 Ми всі бажаємо бути принцами , але в житті часто буває зовсім не так, і кожен з нас самотній , і бажаний принц розчиняється в повітрі. а в реальному житті зявляється такий собі Денис Потапенко.

  Основною темою твору є тема булінгу. Що ж таке є булінг? Давайте заглянемо у наш лексичний кошик. (Лексичне значення слова « булінг»)

Ми  усвідомили значення  слова булінг. А тепер сформулюємо, з яким булінгом стикається Потап? ( однокласники, батьки, вчителі)

2.Робота в групах

 Так давайте і ми розділимося на 3 групи, щоб дослідити ці види булінгу.

 Ви в своїх групах  обговоріть, запишіть і підсумуйте, будь ласка, які саме прояви цькування характерні для даної групи і підтвердіть цитатами із тексту

( робота проводиться на фоні буктрейлеру до твору групи « Бумбокс» та мультфільму  « Буллинг в школе»)

  Ось ми і побачили, як жити з булінгом.

 Скажіть, як ви вважаєте, чи треба боротися із булінгом, чи просто пливти за течією? Адже так зручніше і не так боляче.

Я хочу вам запропонувати прослухати і подивитися уривок із виступу відомого міжнародного мотиватора  Ніка Вуйчича, якому добре відома тема булінгу ( кадр з виступу Ніка Вуйчича).

 2. Проблемне питання

Як ви вважаєте,що змінило Потапа? ( все, що з ним сталося, його—загартувало; розізлило; заспокоїло.)

Давайте ми проглянемо мультфільм на тему булінгу. Цього не треба боятися, про це треба говорити, з цим треба боротися, і тільки тоді це ганебне явище зникне із нашого життя.

3.  Слово вчителя

І ось остання частина нашого уроку – це « Я – яким я є…» Кожен, звичайно, вирішує сам, але саме це рішення і робить нас особистістю, людиною.

 У Андрія Макаревича, фронтмена групи « Машина времени», є такий вірш

Земную жизнь пройдя до середины

Я истину открыл, простую, как колумбово яйцо

Идя в толпе, ты видишь только спину

Идя навстречу- видишь всех в лицо.

Я хочу запропонувати вам сайт, на якому ви зможете знайти список книжок, які зможуть зацікавити і вас, і ваших батьків

БАРАБУКА

 

ІІІ.РЕФЛЕКСІЯ  ( Під музику Романа Тополі  та гурту « Антитіла»  « LEGO») Пропоную вам продовжити речення

Сьогодні на уроці  я зрозумів…

ІV.  Підсумки.  Домашнє завдання

Дякую за роботу. Маю надію, що тема сьогоднішнього уроку була для вас цікавою і корисною, а дома я пропоную вам написати есе на тему : « Чи легко бути не таким?»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tetjana Matvijiwyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 квітня 2019
Переглядів
1419
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку