Розробка уроку читання в 2 класі на тему:"Кожен хоче бути там, де порядок і чистота.О. Кротюк "Несправжня вулиця"

Про матеріал
Розробка уроку читання до підручника Н.Кравцової за програмою О.Савченко. На уроці використано різні види роботи над текстом, вправи, з використанням інноваційних технологій.
Перегляд файлу

Тема: Кожен хоче бути там, де порядок ы чистота.Оксана Кротюк «Несправжня вулиця»

 

Очікувані результати: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його, сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів.

 Розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість,бережливе ставлення до навколишнього середовища.

 

                              Хід уроку:

1. Уявіть собі,що ми всі живемо на одній вулиці.

- Ким ми є одним для одного?

- Привітаємось з сусідом праворуч, ліворуч

- А як називається вулиця, на якій знаходиться наша школа?

 

2. Вправа «Трибуна вільних думок»

Учні висловлюють свої думки за даним початком

*На уроці я хочу…

*Я очікую від уроку…

*Сподіваюся, що сьогодні на уроці…

 

3.Робота над скоромовкою

- Прочитайте скоромовку різню інтонацією (сумно,весело,здивовано)

Дід Данило

Ділив диню:

Дольку Дімі

Дольку Діні

 

4.Робота над новим матеріалом

А) Робота з підручником

Ознайомлення з новим розділом

- Прочитайте назву розділу

- Про що йтиметься у творах розділу?

Оповідання_ це невеликий за обсягом прзовий художній твір, у якому автор описує подію з життя одного або кількох персонажів.

- Оповідання це прозовий ,чи віршований твір?

- Що можуть описувати в оповіданнях автори?

Б) Інтонаційне читання речень

- Гайда, дідусеві покажемо- сказав

- Чому не наша?- здивувалися

- Та вони ж малюнок зіпсують, - несміливо проказав

 

5.Робота над твором «Несправжня вулиця»

 

А)Щоденні 5  Читаю для себе

- Хто головні персонажі оповідання?

- Як звали хлопчиків?

 

Б)Читання «ланцюжком» по 2 речення

 Вчимося аналізувати текст

  • Який настрій був у Дмитрика та Юрася?
  • Що дідусь купив для внуків?
  • Чому хлопчики навіть не обідали?
  • Чи змінився настрій хлопців?
  •  

В)Читання в особах основної частини оповідання.

 

Г) –Складемо асоціативний кущ до слова вулиця

 

 

             Родина                                    домівка

                                           Вулиця          будинки

         друзі

 

                    Свята             сім'я               паркан

 

Д) Визначення головної думки твору

- Чому оповідання має таку назву?

- Які інші заголовки можете дібрати? Обгрунтуйте свою відповідь.

- Прочитайте виділене речення, як ви розумієте ці слова?

 

Гра «Слідопит»

  • Чиє ім'я Юрася чи Дмитрика ,найчастіше повторюється в оповіданні?
  • Скільки разів повторюється слово вулиця?
  • Прочитайте речення, в якому це слово зустрічається двічі.

Вправа «Фішбоун»

 

 

Проблема: зображення вулиці

Причина : малюнок не закінчений

Факти: не намальовано обгортки від цукерок

Висновок: не треба засмічувати довкілля

 

6. Підсумок уроку

 Вправа «Так чи ні»(якщо так, учні піднімають зелену цеглинку лего, якщо ні- червону)

 

*Сьогодні на уроці ми читали оповідання

*Дійовими особами є дві сестрички

*Дідусь купив у крамниці альбом, олівці, цукерки

*Дідусеві не сподобався малюнок

*Юрась і Дмитрик домалювали папірці

*Хдопці зрозуміли,що вчинили погано

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Муль Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Довгань Вікторія Олександрівна
    Дякую) Щось і собі використаю)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
315
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку