Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 1кл

Про матеріал
Урок 19 Тема: Мої домашні улюбленці. Підтема: Це – кішка. Мета: • пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції It is…, It is a…, вивчити назви кольорів, тварин; • розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення; • виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури. Обладнання: підручник, картки із зображенням тварин, аудіо запис, вірш ,кольорові картки.
Перегляд файлу

Урок 19

Тема: Мої домашні улюбленці.

Підтема: Це – кішка.

Мета:

  • пізнавальна: вводити, тренувати лексику з теми, тренувати конструкції It is…, It is a…, вивчити назви кольорів, тварин;
  • розвивальна: сприяти формуванню та розвитку пам'яті, уяви мислення, уміння побудувати монологічне мовлення;
  • виховна: виховувати повагу до оточуючих, повагу до іншомовної культури.

Обладнання: підручник, картки із зображенням тварин, аудіо запис, вірш ,кольорові картки.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент.

І. Введення в іншомовну атмосферу.

 

1. Greeting: ( Вітання)

Teacher: Good morning, Good morning, Good morning, to you,

               Good morning, dear children,

               I am glad to see you.

  1. Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name?

 How are you today?

  1. Phonetic drill. ( Фонетична вправа.)

Now look at me, listen to me attentively and spell correctly all together,

-    er [ з:] mother, father, sister, brother, hamster, clever;

- y [i] family, happy, very, Pinky, lovely.

  1. Introductory talk: (Пред'явлення теми та мети уроку)

Хлопчики та дівчата, сьогодні ми збираємося вивчити нову тему "Домашні улюбленці" «My pets», я впевнена, що Ви будете дуже раді її вивчати, тому що у вас є домашні тварини та їх дуже любите. І до кінця уроку ви зможете описати їх англійською мовою. А щоб вміти їх описувати ми вивчено назви деяких кольорів. Отже, давайте почнемо наш урок. So, let's start our lesson.

 II. Основна частина уроку

  1. Presenting vocabulary. (Представлення нових лексичних одиниць).

Гра « Ехо».

То, щоб описати свою улюблену тварину, ви повинні знати, як сказати це на англійській мові. Деяких з тварин, ви знаєте вже, а про деяких з них ми сьогодні дізнаємося.

Отже, давайте пограємо в гру "Ехо". Я покажу тобі тварин і розкажу їх назви на англійську мову, а ви  повторить слова після мене.

  • a dog , a rabbit,  a fish, a parrot, a cat.

О.К.. Тепер я покажу вам три картки. Погляньте уважно, тепер закрий очі (вчитель ховає одну картину), відкривай їх і скажи мені - яка тварина відсутня? Молодці , ви дуже уважні!

2.  Робота з підручником.

Please open your books. Сторінка 34.

Ви можете бачити Твар з назвами я ких ми вже ознайопились. Але для того щоб ми змогли їх описати треба ознайомитись из кольорами які ви бачити у 1 вправі.

 Прослухайте будь ласка вірш для ознайомлення з кольорами.

Малювалася картина із тваринками хатина,

Сіра мишка малювала, тільки не розфарбувала.

Діти люблять малювати, нумо мишці помагати.

Ось біжить руденький cat - обираємо фарбу (red).

А цих сірих мишей - намалюємо фарбою.(grey).

Мавпу і ведмедик бравий - ми малюємо фарбою (brown).

Поросятко Хрюки-свинк - намалюємо фарбою.. .(pink ).

А собаку, що звуть Крег - замалюємо фарбою... .(black).

Дуже рибки й папуг я люблю - їх малюємо фарбою...(yellow, blue ).

Про хом’яка й кролика не забувай - замальовуй їх фарбою ...( white )

А щоб жабку розмалювати колір легко підібрати,

 Бо для жабки він один - обираєм фарбу...( green).

3 Гра « Ехо».

Давайте пограємо в гру "Ехо". Я покажу вам кольори і розкажу їх назви на англійський мову, а ви  повторить слова після мене.

  1. Фізхвилинка «If you are happy …» 
  2. Робота з підручником.

Подивіться у підручник впр 2. Для опису тварин нам потрібно начитися складати речення. На першому малюнку собака її опис на англ мові звучить так. It is a dog. It is black.

  1. Складання речень “It is …”

 Впр.3  Зараз ви самостійно повинні спробувати описати поданих у вправі тварин.

ІІІ. Підсумок уроку.

  1. Слово вчителя.

Що вивчили нове? Яку роботу сподобалося найбільше виконувати? Чи справдилися ваші очікування?

Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.

 Я дуже пишаюся вами.

Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.

I am really proud of you. Now, stand up, please. Good bye, children. Have a nice day.

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку