Розробка уроку Інформатики з теми:"Завантаження програми. Вихід з програми"

Про матеріал
Урок "Завантаження програми. Вихід з програми". У конспекті відбувається інтеграція з такими предметами як Математика, Я досліджую світ, Мистецтво. Також там задіяні інтерактивні методи та прийоми. Тип уроку: комбінований. Данний урок має таку мету: формувати предметні компетентності: формувати вміння роботи в програмному забезпеченні GCompris; навчити виконувати послідовність дій [2 ІФО 2.4]; розвивати інформаційно-цифрову компетентність; правильне наукове мовлення, розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері, творчі здібності; виховувати інтерес до вивчення інформатики; сприяти вихованню естетичного смаку; культуру користувача.
Перегляд файлу

Тема: Завантаження  програми. Вихід з програми

Мета: формувати предметні компетентності: формувати вміння  роботи в програмному забезпеченні GCompris; навчити виконувати послідовність дій [2 ІФО 2.4];

розвивати інформаційно-цифрову компетентність; правильне наукове мовлення, розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері, творчі здібності; 

виховувати інтерес до вивчення інформатики; сприяти вихованню естетичного смаку; культуру користувача.

Тип уроку: комбінований

Методи і прийоми:

-словесні: бесіда, пояснення, розповідь.

-практичні: метод вправ, робота з зошитом,робота з підручником, інструктаж- наочні: смарт-дошка,  мультимедійна презентація.

Інтерактивні методи та прийоми: Метод “Мозковий штурм”

Міжпредметна інтеграція: Математика. Я досліджую світ.Мистецтво

Здоров' язберігаючі технології:Руханка. Гімнастика для очй

Обладнання уроку:смарт-дошка, мультимедійна презентація, робочий зошит, підручник  «Я досліджую світ» 2 клас

Література:

-«Я досліджую світ»(Природознавство) 2 клас (авт. Андрусенко, Вдовенко, Котелянець, Агеєва) 2 ч. – 2019.

Інтернет джерела:

1-Ломаковська ,Г. В., Проценко Г.О., Ривкінд, Ф. М., Ривкінд, Й. Я. Сходинки до інформатики [Текст] :  підруч. для 2 класу загальноосвіт. навч. закладів / Г. В.Ломаковська. та ін..– К: Видавничий дім «Освіта», 2012. – С. 32-35

2-Типова освітня програма під керівництвом Р.Б. Шияна (Цикл І (1 – 2 класи))

3-Державний стандарт початкової освіти(ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87)

Інтернет ресурси:

1)Гімнастика для очей.Режим доступу.https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

2) Руханка ХОМ'ЯЧКИ для дітей фізкультхвилинка

 Режим доступу: https://www.youtube.com/results?search_query=фізкультх+хомячки

3) Програма GCompris [Електронний ресурс] // GCompris – комплекс навчальних програм, що містить різні вправи для дітей від 2 до 10 років.- Режим доступу : https://gcompris.net/index-ru.html - Назва з екрана. – (Дата перегляду 09.02.2020).

 

Перебіг уроку

І-Організація класу

- Добрий день, діти! Мене звати Наталія Вадимівна, сьогоднішній урок інформатики проведу вам  я.

 

1.Привітання

Нас покликав на урок

В клас комп’ютерний дзвінок.

На місця скоріш мостіться

І на мене подивіться.

- Діти, чи готові ви знову вирушити у цікавий світ знайомства з комп’ютером?

-Сьогодні  з вами, ви дізнаємось багато нового та цікавого, тож нумо до роботи

 

2)Вправа на розвиток

-Діти, що таке об’єкт?

- Об’єкт — це частина навколишнього світу, яку можна розглядати як єдине ціле. Об’єкти можуть бути реальними (стіл, дошка, комп’ютер) та уявними (іграшка, яку ти хочеш отримати; пиріг, що спече бабуся).

-Назвіть, яки ви знаєте види об’єктів(об’єкти живої природи; об’єкти неживої природи)

-Дітки, а давайте виконаєм вправу

-Вам потрібно дати назву одним словом предмети

 

ІІ-Розвиваючі завдання

-Друзі, погляньте, а ось і ваше наступне завдання!

-Полічіть скільки предметів, ви знайшли на зображенні, назвіть їх

ІІІ-Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1)Вправа в learningapps.org

-А зараз давайте виконаєм вправу!

https://learningapps.org/display?v=p19h91e1a21

2)Повторення правил поводження в комп’ютерному класі

-Друзі, а які правила поводження в комп’ютерному класі ви знаєте?

1-Заходьте до комп'ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання.

2-Не вмикайте та не вимикайте комп'ютери без дозволу вчителя

3-Під час роботи будьте дуже уважні.

4-Сидіть прямо, на відстані від екрана щонайменше 50– 60 см.

ІV-Повідомлення теми уроку.

-Після вмикання комп’ютер починає працювати.Він начебто оживає.На екрані монітора з’являються написи.Відбувається завантаження комп’ютера, підготовка його до роботи

-Одразу після завантаження комп’ютера, на екрані монітора з’являється Робочий стіл. Це означає, що комп’ютер готовий до роботи

-На Робочому столі комп’ютера розташовані маленькі картинки – значки, або їх ще називають-піктограмами.Під значком знаходиться його ім’я

-Якщо підвести вказівник до значка на Робочому столі і двічі клацнути ліву кнопку миші, то комп’ютер одразу відреагує.Почне працювати програма, якій відповідає цей значок!

-Сьогодні ви вчитеметесь запускати програми та виконувати вихід з програми, відпрацюємо подвійне клацання лівої кнопки миші

V- Вивчення нового матеріалу

-Які ж бувають комп’ютерні програми та які задачі вони розв’язують? Наприклад, комп’ютерна програма Блокнот. Людина використовує її, коли потрібно ввести текст у комп’ютер або його змінити.

-А комп’ютерна програма Paint.Людина використовує її, коли потрібно намалювати за допомогою комп’ютерних інструментів малюнок або його змінити

-Комп’ютерних програм існує дуже багато і на уроках Інформатики ми познайомимося з деякими з них. Якщо значок має в лівому нижньому куточку невеличку стрілку, то він буде називатися ярликом. Ярлик указує на програму, папку або документ, які містяться не на Робочому столі, а в іншому місці комп'ютера. На Робочому столі комп'ютера міститься також значок Кошик. Він позначає спеціальний об'єкт, куди переміщують усе те, що вже не потрібно для роботи. У нижній частині екрана розташована Панель завдань, призначена для керування роботою комп'ютера. На Панелі завдань міститься знайома тобі кнопка Пуск, значки мовної панелі, годинника та інші.

-Для того, щоб вийти з програми потрібно навести курсиром миші на хрестик, що знаходиться по правій стороні у верху вікна.

Робота з підручником

- Діти, розгорніть підручники на 35 сторінці

-Читаймо ланцюжком, по одному реченню

 

-Які слова у вас одержались?

-Що іх пов’язує?

VI- Закріплення матеріалу

1)Робота в зошитах

-Продовжуємо, розгорніть свої зошитки на сторінці 15, виконайте першу вправу

-Діті, які прорами ви обрали?

-Молодці, виконай другу вправу

-Яку відповідність ви знайшли?

2)Розв’язання кросворду

-А зараз, нам потрібно розгадати кросворд

-Перше запитання

1-Кожна частина комп’ютера — монітор, мишка, системний блок, клавіатура — це(пристрій)

2-файл, який слугує вказівником на об'єкт(ярлик)

3-процес отримання якого-небудь результату за допомогою дій над числами(обчислення)

4-людина, яка створює та працює з програмами(програміст)

5-основний прилад для обробки інформації(комп’ютер)

6-відомості, нові знання, які отримує людина з навколишнього світу.(інформація)

7-відповідник реального об’єкта(модель)

8-програма для цифрових обчислень(калькулятор)

-Яке слово у вас одержалось?

-Так, це слово-програма, адже сьогодні з вами ми працюємо саме з ними

VII-Руханка

-А тепер настав час для відпочинку, підійміться, будь ласка!

(Фізкультхвилинка-Хом’ячки)

VIIІ-Практична робота з ПК

1)Пояснення завдань та умов гри

-Вімкніть свої комп’ютери.Знайдіть на екрані монітора значокКартинки по запросу "же компри"

Підведіть до нього вказівник і двічі клацніть ліву кнопку миші.Почне працювати програма Gcompris.Послідовно виберіть кнопки:

-Нагадую: щоб обрати предмет, потрібно втановити на його зображенні вказівник і клацнути ліву кнопку миші.

-Ваше задання – це один раз клацати лівою кнопкою миші на кружечки, які мають синій колір, поступово з’яднавши усі кружечки у вас отримується графічний малюнок.Вправа мая декілька рівнів, пройдіть всі рівні.

-Для завершення роботи з програмою вибери кнопку (будиночок)

2)Демонстрація  умов реалізації

-Діти,  погляньте уважно! (вчитель демонструє виконанная завдання)

3)Повторення умов застосування та реалізації

-Дітки, давайте повторими що ви мусите зробити під час роботи за комп’ютером

1) Вімкніть комп’ютери

2) Знайдіть значок Gcompris, завантажте програму

3) Послідовно оберіть кнопки:вивчення комп’ютера-ігри на розвиток роботи мишею-гра «Клацай та малюй»

4) Поступово клацайте лівою кнопкою миші на сині кружечки

5) Пройдіть всі рівні гри

6) Здійсніть вихід із програми

4)Повторення правил безпечної роботи

-Але перед тим як розпочати нашу роботу, давайте пригадаємо  правила безпечної роботи з комп’ютером:

1)Комп'ютер потрібно розмістити не менше як за 50-70 см від себе .

2) Сидіти потрібно прямо або злегка нахилившись уперед.

3) Між корпусом тіла і краєм столу зберігається вільний простір не менше як 5 см. Руки вільно лежать на столі.

4) Не вмикати комп'ютер без дозволу вчителя.

5) Не працювати за комп'ютером із брудними чи мокрими руками.

6) Не торкатися екрану та тильної сторони монітору.

7) Не можна чіпати дроти.

8) Не намагатися самому виправити несправності, а попередити  вчителя.

5)Робота з комп’ютером

-Дітки, займайте свої місця за комп’ютером, нагадую- у кожного з вас, на партах знаходяться іструктивні картки, які вам допоможуть у виконанні завдання

- Тепер ми можемо починати нашу роботу.( Вчитель під час роботи контролює процес)

ІХ-Релаксація

-Гімнастика для очей (Гімнастика для очей. Автор Ірина Вінніцка)

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

 

Х-Підсумок уроку

1)Метод “Мозковий штурм”

- Яку тему ми сьогодні розібрали?

-З якою програмою ми сьогодні працювали?

-Як завантажити програму?

-Як здійснити вихід з програми?

 2)Повідомлення домашнього завдання

-Вашим домашнім завданням буде-намалювати значок Gcompris

3)Самооцінювання

-На партах, у вас  є цеглинки Lego

-Підійміть зелену, якщо ви важаєте що ви сьогодні дуже добре попрацювали

-Підійміть жовті цеглинки - я впорався зі всіма завданнями

-Червону - у мене виникали труднощі під робити

-Урок завершено, допобачення!

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 березня 2021
Переглядів
2034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку