Розробка уроку ЯПС у 3 класі.

Про матеріал

Тема: Повторення. Що ми знаємо про Херсонську та Миколаївську області.

Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися; загальнокультурну компетентність (бережливе ставлення до природи); соціальну – (продуктивно співпрацювати з партнерами у парі, проявляти ініціативу); формувати предметні компетентності: допомогти учням узагальнити і систематизувати знання про Херсонську та Миколаївську області; виховувати патріотичні почуття.

Перегляд файлу

3  клас

ЯПС

Тема: Повторення. Що ми знаємо про Херсонську та Миколаївську області.

Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися; загальнокультурну компетентність (бережливе ставлення до природи); соціальну – (продуктивно співпрацювати з партнерами у парі, проявляти ініціативу); формувати предметні компетентності: допомогти учням узагальнити і систематизувати знання про Херсонську та Миколаївську області; виховувати патріотичні почуття.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  1. Привітання
  • Дорогі діти, до нас на урок ЯПС завітали гості. Тож, привітайтеся та подаріть щиру посмішку.
  1. Мотивація до уроку
  • Про що піде мова на уроці, ви дізнаєтеся, відгадавши анаграму. (Мандрівка Україною)
  • Чому саме мандрівка Україною?
  1. Проблемне завдання
  • Я пропоную налаштуватися на плідну роботу, поринувши у захоплюючий світ рідної країни, пригадати найдивовижніші куточки нашої малої Батьківщини. І сказати, про саме куточки піде сьогодні мова на уроці, переглянувши відеофрагмент з піснею «Мандрівка Україною».                     (медія)
  • То про які області згадаємо на уроці?
  1. Налаштування. Афірмації
  • Для цього сядемо рівно й налаштуємося на роботу за допомогою афірмацій. (медія)

ІІ. Оголошення теми уроку.

  • А тепер розгорнімо посібники на ст. 19 і прочитаймо тему уроку.
  • Візьміть олівець, підкресліть у темі уроку орфограми.
  • Назвіть слова, у яких літер менше, ніж звуків (що, знаємо).
  • Назвіть слова, у яких літер більше, аніж звуків (повторення, Херсонську).
  • - Назвіть номер уроку (185). 
  • Що ви можете сказати про це число?

ІІІ. Повторення вивченого.

  • Молодці! Знання з укр.мови та математики маєте добрі. А чи такі ж саме чудові маєте ще й з географії? Повторюючи вивчений матеріал, ми готуватимемося до участі в «Перегонах на гідроциклах».
  1. Завдання 2.

- Охарактеризуємо Херсонську та Миколаївську області, уставивши пропущене. (колективно)   Перевірка – на слайдах ( медія)

  1. Завдання 3.
  • Продовжуємо. А якої області стосуються географічні об’єкти у завданні 3? Встановлюємо відповідності у цьому завдання, граючись у лего. ( медія)
  1. Завдання 4.
  • А зараз зіграємо в гру «Коробочки», згадуючи географічні об’єкти наших областей.

                                                ( медія)

  1. Танцювальна хвилинка з піснею «Барви рідної землі».
  2.  Завдання 5.
  • Скажіть, будь ласка, які заповідники є на території Херсонської та Миколаївської областей?
  • Що в них є особливого?
  • Нещодавно ми створили лепбук про один із заповідників. І Юрченко Карина нам його зараз презентує.
  • Повертаємося до посібника, завдання 5. Оберіть тепер, будь ласка, світлини, які б розповіли про Чорноморський біосферний заповідник і зафарбуйте кружечки зеленим кольором.
  1. Завдання 6.
  • Згадайте і позначте у 6-му завданні ендемік, який росте тільки в заповіднику «Асканія Нова».
  1. Завдання 7.      (В парах)
  • А чи згадаємо ми пам’ятки областей у наступному завданні? Працюємо в парах. На виконання 1 хв. Біля дошки працюватимуть Літвіненко М. та Острянський Кирило.
  1. Завдання 8.
  • Ну, що ж. Згадували, відтворювали і, нарешті, підійшли до «Перегонів на гідроциклах». Працюємо, пам’ятаємо – самостійно, виносячи зіркові літери, збираючи зашифроване слово і виставляючи час. На виконання у вас є 2 хв.

                              (Перевірка за презентацією)

  • Молодці! Можете розфарбувати кубок переможця.
  1. Зорова гімнастика.
  2.        Завдання 9.
  • Сьогодні, мандруючи нашою Україною, ми багато згадали, повторили про Батьківщину, Херсонську та Миколаївську області. А тепер давайте ще й намалюємо їхні контури. Тож, вправа «Мандрівник» на ст. 23.
  • Презентуйте з місця свої роботи гостям та посміхніться.
  1.        Завдання 10.
  • Тепер попрацюємо як справжні мовознавці у групах. Ви маєте прочитати сполучення слів, що описують природу наших областей, підкреслити прикметники, які вжито в чоловічому роді.
  • За чим визначаємо рід прикметника? (за іменником)
  • Що маємо пам’ятати про множину? (рід не визначається)
  1.        Завдання 11.
  • Попрацюємо з картою на ст. 39. Визначимо і напишемо, скільки областей України ми уже вивчили.
  1.        Релаксація з «Пісенькою про мільйони»
  2.        Завдання 12. Нейробіка від Аі.
  • З пісенькою пригадали лічбу мільйонами, а тепер «Нейробіка від Аї».

ІV. Підсумок уроку.

  1. Самооцінювання.
  • Ви усі плідно працювали, а зараз поставте кожний собі оцінку на лінійці самооцінювання.
  1. Гра «Мікрофон»
  • Що було складного на уроці?
  • А що цікавого?
  • Мікрофон у нас не звичайний, а мікрофон поради. Тож, скажіть, що потрібно повторити, аби цеглинки сьогоднішнього уроку міцно закарбувалися у пам’яті надовго?
  1. Д/з.
  • Яким буде д/з?
  • Дякую за урок. Ви були неперевершені і ви самі зазначили, що необхідно повторити.

 

docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку