Розробка уроку з англійської мови для 5 - го класу на тему: "Домашнє читання. Марк Твен "Пригоди Тома Сойєра". "

Про матеріал
Цей матеріал для інтегрованого уроку запропонований для учнів 5 - го класу. У розробці підібрані різні вправи для контролю розуміння прочитанного тексту. Вдало підібраний текст мотивує учнів до вивчення англійської мови та викликає зацікавленість до вивчення творів англійських письменників.
Перегляд файлу

Родзинки з методичного кейсу вчителя англійської мови Лиманського навчально – виховного комплексу «гімназія – загальноосвітня школа І ступеня» Лиманської міської ради Донецької області

Тетяни КАМЕНЮК

Тема уроку: Домашнє читання. Марк Твен ‘Том Сойєр’ (Інтегрований урок – англійська мова та зарубіжна література) 5 клас.

Тетяна КАМЕНЮК, вчитель англійської мови та вчитель зарубіжної літератури.

Тип уроку: Бінарний (англійська мова та зарубіжна література).

Мета уроку

Освітня: Розширювати знання про творчість письменників англомовних країн. Вдосконалювати навички читання, аудіювання, говоріння та письма. Розвивати вміння бачити деталі, засоби виразності.

Розвивальна: Розвивати кмітливість, логічне мислення, мовленнєву реакцію, навички вживання вивченої лексики, творчу уяву.

Виховна: Виховувати бажання, читати твори англійських письменників, мотивувати учнів до вивчення іноземної мови, виховувати любов до предмета.

Обладнання: презентація, дидактичний матеріал.  

Хід уроку.

І. Початок уроку. Підготовка до іншомовного мовлення. Повідомлення теми та мети уроку.

English teacher:

 Good morning, dear friends! How are you?

Today we are going to have an unusual lesson. Our today’s topic is Mark Twain’s «The Adventures of Tom Sawyer».

Your teacher of World Literature will help us during this lesson to get more information about this novel and the author of it.

II. Основна частина уроку.

  1. Вчитель зарубіжної літератури:

Марк Твен – американський письменник, гуморист, сатирик, публіцист та видавець. Найвідомішими творами є «Пригоди Тома Сойєра» та «Пригоди Гекльберрі Фінна». Письменник народився у місті Флориді 30 листопада 1835 року. У 1876 році вийшов у світ роман про пригоди хлопчика на ім’я Том Сойєр. Продовженням цього роману стали «Пригоди Гекльберрі Фінна».

  1. Асистент літературознавець 1:

  Марк Твен пишався суспільним визнанням, особливо цінував присудження йому наукового ступеня доктора літератури Оксфордського університету (1907 рік).

«Пригоди Гекльберрі Фінна» стали бестселером. Марк Твен прийшов у літературу пізно. У 34 роки опублікував свою першу книгу. Написання роману «Пригоди Тома Сойєра» створило йому репутацію майстра характерів та інтриги та чудового гумориста. Персонажі, народжені уявою майстра, що згадує юність.

  1. Асистент літературознавець 2:

Том – справжній вигадник і пустун, його найкращим другом був Гек Фінн. Головна ідея повісті – щасливе дитинство не може обійтись без пригод.

Повість навчає дітей дружбі, сміливості, рішучості, уміння відповідати за свої вчинки, вчить боротися з несправедливістю і завжди приходити на допомогу тим, хто опинився у біді. Пригоди Тома Сойєра нікого не залишає байдужим – вони дуже не звичайні та привабливі. Хлопчик, хоча й був великим пустуном, мав щире серце і чуйну душу.

 

  1. Асистент літературознавець 3:

В останні роки життя Марк Твен опублікував «The Man that Corrupted Hadleyburg, 1898», а також гострі викривальні памфлети.

Трактат «What is Man», 1906. Останній сатиричний твір «The Mysterious Stranger» опублікований посмертно в 1916 році по незавершеному рукопису.

  1. Вчитель зарубіжної літератури:

Я вважаю, що найкраще можна збагнути письменника, прочитавши його книги в оригіналі.

  1. English teacher:

Now let’s read the extract from this novel.

  1. English teacher:

Now your task is to do exercises according to the text.

 

  1. What words come to your mind when you hear the name of Tom Sawyer?

 

       

                                                                                                  

 

 

 

 

 

Exercise 1

Match the words to make collocations

to paint

to school

to get

in the yard

to stay

water

to be

with friends

to play

very surprised

to go

the fence

 

Exercise 2

Fill each gap with the prepositoin of the box

To x 5, at, with x 2, for, in x 2

- Lived  ...  his aunt,

- didn’t like going    school,

- went    the river,

- played    friends,

- worked    smb

- was    the street,

- came    the house,

- started    paint the fence,

- stayed    the yard,

- looked    the fence,

- wanted    talk to smb.

Exercise 3

Arrange the sentences in the order they happen in the story

a) Ben said, “I’m a  good painter too. Please, can I paint?”

b) “Tomorrow you are going to work for me. You can paint the fence”.

c) She had yellow hair and blue eyes.

d) It was beautiful and white.

e) Tom Sowyer lived with his aunt because his mother

 and father were dead.

f) Tom said, “This isn’t work. I like painting”

g) Tom waited, but she didn’t come out again.

h) Saturday morning, Tom wasn’t happy, but he

 started to paint the fence.

i) They  watched Ben and they wanted to paint too.

j) Aunt Polly went to the yard and looked at the fence.

k) Then Ben came to Tom’s house.

 

 

Exercise 4

Say your own opinion about the main hero of the story using the following phrases:

  • I would like to have such friend as Tom, because . . .
  • I  (don’t) like Tom because . . .
  • Sometimes he acted wrong. He…
  • But I think Tom is . . .

III. Заключна частина уроку.

Підведення підсумків уроку.

English teacher:

What are your conclusions on this novel.

Pupils:

  1. A friend in need is a friend indeed.
  2. Honest is the best policy.
  3. Choose an author as you choose a friend.

Home assignment: 

Draw a picture of your favorite hero of the novel «Tom Sawyer» and tell about him. (7-8 sentences).

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
10 січня 2021
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку