Розробка уроку з математики в 3 класі. Урок - мандрівка "У гості до лісових мешканців." Тема : " Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. "

Про матеріал
Розробка уроку з математики 3 клас. Урок-мандрівка відноситься до нестандартних уроків, тому оволодіння знаннями на ньому проходить невимушено, але дуже ефективно. На цьому уроці діти знайомляться з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень, вчаться додавати і віднімати сотнями. В розробці уроку заплановані індивідуальні і групові форми робіт, творча робота над задачею.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики  в 3 класі

Урок- мандрівка « У гості до лісових мешканців»

Тема: Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел.

Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями.

Розв’язування задачі за коротким записом.

Очікувані результати: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і

віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички;

розвивати логічне мислення, виховувати інтерес до лісових мешканців.

Критерії оцінювання

Початковий рівень

-читає і записує круглі числа вмежах1000;

-знає таблицю множення і ділення;

- додає і віднімає числа, що позначають круглі сотні.

Середній рівень

-порівнює числа, вирази;

- додає і віднімає числа, що позначають круглі сотні;

-розв’язує задачі за допомогою алгоритму рішення

Достатній рівень

- додає, віднімає, порівнювати круглі числа в межах 1000;

-розв’язує завдання на дії різного ступеня;

-розв’язує задачі за коротким записом з поясненням.

Високий рівень

-аналізує скорочений запис задачі,

- складає вираз до задачі;

-встановлює відповідність між завданням і його розв’язанням;

-перевіряє правильність виконаного завдання;

-обґрунтовує власні висновки;

-складає і розв’язує обернену задачу,

 

Обладнання: картки для роботі в парі і групі, картки для інтерактивної гри

«Дешифрувальники», предметні малюнки , презентація до уроку.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  До уроку! До уроку!

В школі дзвоник кличе вас!

Поспішіть місця зайняти,

Час урок розпочинати.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Картки на партах

1.Позиція «Я вважаю, що..»

2. Обґрунтування: «...тому, що..»

3.Приклад: ,..наприклад»

4.Висновки:« Отже ( тому) я вважаю...»

-Як можна скласти вираз до задачі?

-Зачитайте свій вираз.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.Усний рахунок

Гра «Естафета»

Продовжте рахунок 10, 20,  …….90, 100

-До суми чисел 40 і 40 додати 20;

-До суми чисел 99 і 1 додати 10.

ІV.Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося як утворилися числа другої сотні, з назвами круглих сотень; будемо порівнювати, додавати і віднімати сотні,

обчислювати вирази на дії різного ступеня. Уявно побуваємо в гостях у лісових мешканців . Разом з ними будемо розв’язувати завдання нашого уроку.

Вправа «Очікування»

-Що ви очікуєте від нашого уроку?

2.Робота в групі

-Жили собі в лісі його мешканці. Ану діти скажіть яких лісових мешканців ви знаєте.  Вони жили в різних будиночках. Ми сьогодні

потрапили в гості до них. А щоб узнати в якому будиночку ми заселилися

візьміть кожен по картці.(На звороті картки малюнок одного з мешканців і

підписане його ім’я). За допомогою них ми ділимося на групи і заселяємо

будиночки, де будемо гостювати. слайд 2

1 група допомагає білочці.

2 група допомагає їжачку.

3 група допомагає зайчику.

В кого є цікава невеличка  інформація про цих тваринок то розкажіть , будь ласка. ( 2-3 речення)

Робота в групах.

У тваринок виникли проблеми із завданням і ми допоможемо їй з ним справитись.

Назвіть і запишіть сусідів чисел

І група  білченят : 115,120, 139, 198,127

ІІ група  їжачат: 118,149, 180, 163,177

ІІІ група зайчат: 119,150, 159, 164, 153

ІV.Повідомлення теми і мети уроку

1.Робота в групах

Інтерактивна гра «Дешифрувальники» слайд 3

1.Обчислити приклади Записати в порядку зменшення.

Розшифруйте слово, яке найчастіше зустрінеться на уроці і є основою

теми нашого уроку.

 

24 : 4+23= 30+42:7=

54:9+18= 90-7∙2=

58-4∙8=

 

                                                                    29 76 26 24 36

                                                                     Т С Н Я О

 

Відповідь

76 36 29 26 24

С О Т Н Я

-Отже сьогодні ми з вами продовжуємо ознайомлюватись з поняттям сотня, будемо вчитись рахувати сотнями, додавати і віднімати сотнями, розв’язувати задачі і приклади, вивчені на попередніх уроках.

V. Вивчення нового матеріалу

1 Знайомство з сотнею ЗавданняNo186 с30 слайд 4

Білочка в турботі жила.

Жила собі і не тужила.

Бо харчів багато мала.

День і ніч їх рахувала.

-Скільки горішків було у білочки?

Знайдіть зручний спосіб порахувати горішки в мішках.

-Скільки горішків в мішку? (100-це сотня )

2. Рахунок сотнями No187с.31

-Що робить їжачок? (рахує яблучка)

-Скільки у кожному мішку?(100-це сотня, 2 сотні двісті 3 сотні –

триста...)

-Тепер треба сотню взяти і сотнями рахувати.

3.Полічіть десятками « ланцюжком» No188с.31

VІ. Закріплення вивченого.

1.Робота в групах слайд 5

Порівняти вирази No189 с31

Більше, менше. порівняй.

Знаки став , відпочивай.

VІІ. Фізкультхвилинка

Лапки в боки, вгору вушка —
Скачуть білочки-подружки.
Один, два, три, чотири, п’ять,
По гілках вони летять.
Один, два, три, чотири, п’ять,
Люблять білочки стрибать.

2.Самостійне розв’язання прикладів No190 с31

3.Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записомNo191 с.31 слайд 6

Добре буде і міркувати.

Задачу треба розв’язати.

1) Діти високого рівня складають і розв’язують обернену задачу.

2) Діти достатнього рівня розв’язують задачу з поясненням

3) Діти середнього рівня розв’язують за допомогою алгоритму рішення.

Алгоритм рішення задачі No191c31

1) • =

2) • =

3) + =

Перевірка розв’язання задачі

4.Цікаві завдання

Злий вовчик хоче посварити лісових мешканців і сказав їм розв’язати цікаві завдання в знак дружби і взаємодопомоги.

- Назвіть всі круглі трицифрові числа .

-Яке двоцифрове число у 6 разів більше від цифри його одиниць?

Назвати 4 таких числа.

VІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

Вправа «Незакінчене речення» слайд 7

Що цікавого було на уроці? ( «Мені було цікаво..)

Чому навчилися?( «Я навчилася...,)

Чи справдилися ваші очікування?(Я очікувала...)

Лісові мешканці

Рахівники дуже вмілі.

Добре з нами рахували.

Сотню всі запам’ятали.

ІХ.Домашнє завдання.

Початковий і середній рівень - Повторити лічбу чисел сотнями.

Обчислити No192 с.31

Достатній рівень Обчислити No192с.31 Розв’язати задачуNo193с.31

виразом.

Високий рівень Скласти обернену задачу до задачі No193 розв’язати її.

-Дякую всіх за плідну роботу на уроці !

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сєрокурова Любов Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
299
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку