Розробка заняття " Корея - світ інформаційних технологій. Створення кадрової анімації"

Про матеріал
Методична розробка, для занять з графіки у Школі робототехніки. В розробці представлена частина презентації роботи Школи робототехніки та матеріали для створення кадрової анімації.
Перегляд файлу

images.jpgКомунальний позашкільний навчальний заклад  "Будинок творчості дітей та юнацтва м. Покров Дніпропетровської області"

Школа робототехніки «StartJunior»

 

Методична розробка заняття за темою :

 

 

 

 

 

 

imgonline-com-ua-Transparent-backgr-91toO27j6YtX.pngimgonline-com-ua-Transparent-backgr-91toO27j6YtX.png 

5841c04ba6515b1e0ad75a9d.png580b57fbd9996e24bc43be13.png 

 

 

 

 

керівник Гриценко Наталія Олександрівна

м.Покров 2019р.

watercolor-sakura-frame-background-with-blossom-cherry-tree-branches-png_193667.jpgЗміст

 

1. Методична розробка заняття......3 стор.

2. Додаток №1.................................7 стор.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Logotip-sajta-Russian-Robots_transparent_left-with-gear-robots.png 

 

 

 

 

palochki.png 

 

 

 

 

 

 

 

images.jpgМетодична розробка заняття

Тема: "Корея – світ інформаційних технологій"

Мета:

- Навчальна: Навчити гуртківців поняттю про сучасні інформаційні технології, поняттю  про робототехніку, сферу застосування та перспективи даного напрямку. Навчити працювати в графічних редакторах для створення кадрової анімації. Навчити створювати кадрову анімацію.

- Розвивальна: Розвивати об’ємне та просторове  мислення; логіку; конструкторські здібності; художній смак; навички самостійної роботи; креативність мислення.

- Виховна: Виховувати творчу, працелюбну особистість ; самоконтроль та самостійність у прийняті рішень; прагнення вивчати ІТ  технології; виховувати особистість з сучасним світоглядом.

Матеріали та інструменти: мультимедійний проектор, ноутбуки, роботи – машини, презентація на тему заняття, редактор для створення анімації «Мультатор».

Тип занняття: комбіноване

План заняття:

1. Організаційна частина. (знайомство з гуртківціями, перевірка готовності до заняття)

2. Мотиваційна частина. (повідомлення теми та мети заняття)

3. Основна частина (повідомлення нового матеріалу)

4. Практична частина.(робота в графічному редакторі)

5. Фізкультхвилинка.

6. Заключна частина. (підведення підсумків заняття)

 

Хід заняття

1. Організаційна частина.

Ан нйонг ха се йо – привіт.

Тонін рагохамніда Наталія Олександрівна – мене звати Наталія Олександрівна.

Сьогодні Школа робототехніки вітає вас в світі інформаційних технологій та пропонує подорожувати до технологічно найрозвиненішої країни світу – Кореї.

(Ознайомча екскурсія)

2. Мотиваційна частина.

Під час заняття  ми з вами дізнаємося що таке сучасні технології та робототехніка. Дізнаємося про перспективні напрямки ІТ технологій, сферу їх застосування та користь для людства. Познайомимось з поняттям комп’ютерної анімації, та навчимося створювати кадрову анімацію в графічному редакторі.

images.jpg3. Основна частина.

- То що ж таке сучасні та інформаційні технології? Щоб дізнатися детальніше пропоную вам подивитися відео. (Сучасні технології)

 

Інформаційні технології - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, опрацювання, зберігання, розповсюдження, показу і використання інформації в інтересах її користувачів.

 

Одним з напрямків сучасних технологій є робототехніка - прикладна наука, що опікується проектуванням, розробкою, будівництвом, експлуатацією та використанням роботів, а також комп'ютерних систем для їх контролю, сенсорного (на основі вихідних сигналів давачів) зворотного зв'язку і обробки інформації автоматизованих технічних систем (роботів).

Самою розвиненою країною в світі за напрямком технологій вважається Корея. Корейські технології , а саме робототехніка на даний час є самим сучасними, високотехнологічними та якісними.

Відео (сучасні роботи, незвичайні винаходи)

 

Зараз я пропоную вам дізнатися про такий вид роботи в сфері ІТ, як створення анімації. То що ж таке комп’ютерна анімація?

Комп'ютерна анімація — мистецтво створення рухомих зображень, за допомогою комп'ютерів. Є підрозділом комп'ютерної графіки та анімації .

Комп’ютерна графіка – створення зображень за допомогою комп’ютерів.

Комп’ютерна графіка та анімація створюються у Графічних редакторах. Графічних редакторів існує багато видів, але здебільшого вони поділяються на векторні та расторові. Це різні види графіки. Расторова графіка виконується за допомогою крапок, які називаються пікселями. Векторна виконується прямими лініями. Але звичайний  користувач не буде бачити різниці.

images.jpg 

Види комп’ютерної анімації:

• 3-d анімація; (об’ємне зображення)

• 2-d анімація (Пласке зображення);

За методом анімування:

   Покадрова технологія — це технологія, за якою кожен кадр малюється окремо. Найбільш складна й тривала, вимагає високої майстерності, досвіду та інтуїції. Проте ця технологія дозволяє здійснити практично будь-які зміни об'єкта, реалізувати найвибагливіші задуми.

• Технологія «Ключових кадрів» — полягає в тому, що створюються не всі кадри, а лише «ключові», між ними «проміжні кадри» малюються автоматично. До цієї технології можна віднести й некомп'ютерний тип анімації, коли головний аніматор займався «ключовими кадрами», а підрядні аніматори малювали «проміжні».

• Технологія «Захоплення руху» («Motion capture») — відносно молода технологія, де об'єкти рухаються або змінюють форму внаслідок аналогічних дій реальними істотами або неживих об'єктів, до яких прикріпленні датчики, що фіксуються в просторі та передають дані до комп'ютера. Ця технологія допомагає захопити найскладніші реалістичні рухи.

За типом змінюваних параметрів об'єктів:

• Технології руху — технології, що дозволяють передати рух об'єкта або його частин.

• Технології форми «Морфінг» («Morphing») — технології зміни форми. Часто використовуються для перетворення одного об'єкта в інший. Зазвичай виконується з допомогою технології «ключових кадрів».

images.jpg• Анімація кольору — технології трансформації забарвлення об'єкта.

Сьогодні я пропоную вам створити кадрову комп’ютерну анімацію в онлайн редакторі «Мультатор».

4. Практична частина.

Перед початком роботи керівник пропонує пригадати техніку безпеки при роботі в комп’ютерному класі. (додаток№1)

Знімок екрана (6).pngПрактична частина проходить за схемою: керівник демонструє - гуртківці повторюють.

  1. Знайомство з інтерфейсом редактора «Мультатор».

Онлайн редактор «Мультатор» - це редактор для створення найпростішої кадрової анімації.

 

Робоча панель містить такі інструменти:

  • Олівець
  • Ластик
  • Зміна розміру інструмента
  • Палітра кольорів
  • Клавіша додавання наступного кадру
  • Клавіша видалення кадру
  • Клавіша запуску анімації
  • Клавіша зберігання готової роботи.

Також має функцію зберігання у режимі «Чорнетки», що дає можливість продовжувати працювати над роботою .Знімок екрана (7).png.

 

images.jpg 

  1. Виконання практичної роботи.

Для практичної роботи пропонується тема «Робот – помічник людини»

Для початку роботи потрібно визначитися з тематикою на намалювати перший кадр. Для початку пропонується намалювати основні необхідні деталі. При додаванні кожного наступного кадру під час промальовування необхідно змінювати ті частини зображення які будуть рухомими, відповідно до нашої потреби.

 

Наприклад: Глобус, який обертається. Основна  деталь повторюється, а зображення малюється зі змінами на кожному наступному кадрі.

Знімок екрана (13).png     Знімок екрана (14).png

Знімок екрана (15).png     Знімок екрана (16).png

 

Діти створюють анімацію за власним смаком, керівник допомагає за необхідності.

5. Фізкультхвилинка.

Відео «Фізкультхвилинка з роботом»

Повторюємо рухи.

6. Заключна частина.

Підведення підсумків заняття. Обговорити з гуртківцями цікаві моменти заняття. Колективний перегляд створеної анімації.

 

 

images.jpgТехніка безпеки в комп’ютерному класі

 

slide-0.jpg

 

02.jpg

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 травня 2019
Переглядів
832
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку