РОЗВАЖАЛЬНА ГРА «ВЕСЕЛИСЬ ТА СМІЙСЯ»

Про матеріал
Розкрити значення гумору та посмішки в житті людини, становленні культурної особистості. Розвивати почуття гумору, комунікативні навички, вміння коректно жартувати і розуміти жарти. Виховувати кращі моральні якості: чуйність, доброту, оптимізм.
Перегляд файлу

Прилуцька гімназія №5 ім. В. А. Затолокіна

Прилуцької міської ради

Чернігівської області

 

 

 

 

 

 

РОЗВАЖАЛЬНА ГРА

«ВЕСЕЛИСЬ ТА СМІЙСЯ»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

з учнями 3-іх класів

вихователь ГПД

Клюйко Ю. В.

 

 

 

2019 р.

                                                     Хід заняття

 

Ведуча. Добрий день вам, люди добрі!

Ведучий. Добрий день, люди хороші!

Ведуча:

Свято сміху в нас сьогодні:

Всіх щиро ми вітаєм вас.

І усмішок тут багато,

І красиво тут у нас.

Ведучий

На нашому святі будуть для всіх

І гумор, і танці, і пісня, і сміх.

Тож дозвольте вас вітати,

І повеселитись, й щастя побажати.

Ведуча

Користь сміху ми покажем,

Щоб проблеми нам долать.

Усмішкою вік подовжим

І не будем сумувать.

Ведучий

Від старого і малого –

Бо всі ми любим щедрий сміх,

З потворного й смішного

Посміятися не гріх.

Ведуча

Добрий сміх не б’є, не мучить,

Він на світі жити учить,

Тим і бажаний для всіх.

Ведучий

Любі гості, добрі люди!

Смійтеся на повні груди!

 

На сцену вибігають два потішники в костюмах.
1-й потішник. Здрастуйте!
2-й потішник. Здрастуйте!
1-й потішник. Вітаємо вас зі святом сміху та жартів!
2-й потішники. Привітайте нас оплесками.
Зал вітає потішників.
1-й потішник. Нам без сміху просто життя немає. Сміх нам потрібен всюди і завжди.
2-й потішник. І щоб настрій підняти, кличемо вас у веселу дорогу… 
Разом. Жарти й гумор - на допомогу!

Ведучий 1. Всі ми знаємо, що гумор допомагає висміювати вади і недоліки. Але, на жаль, люди реагують на гумор по-різному. Одним людям гумор допомагає побачити і викоренити свої недоліки. Іншим же не хочеться помічати свої недоліки. І тоді вони кажуть: «Не смішно!»
2-й ведучий. Про таких людей кажуть, що вони не з того поля ягоди. Але не будемо зупинятися, продовжимо розмову про сміх. Нехай  сьогодні наш сміх «весь злітає» веселим жартом, тонким гумором. Сміятися не грішно над тим, що дійсно смішно!

На сцену виходить група хлопців, вони виконують сценку. Хлопці зображують дітей в дитячому садку: хто грає, хто малює, тут же сидить «вихователька» і задає питання дітям, вони відповідають.
- Олю, скільки тобі років?
- Трошки 4 ...
- Чому трошки?
- Три роки мені було довго-довго, а чотири тільки трошки ...

- Рома, ти до скількох вмієш рахувати?
- До кінця.
- Ну, порахуй ось ці кубики. - Один, один, один ... Все!

Митя дивиться на годинник.
- Сьогодні п'ятниця.
- Чому?
- Раз стрілка стоїть на п'яти, значить, п'ятниця.

- Женя, ти на якій вулиці живеш?
- Я вдома живу, а на вулиці гуляю.


1-й потішник: Ну як, посміялися? (Глядачі відповідають.)
2-й потішник: А тепер ми пограємо.
1-й потішник: Ми будемо проводити конкурси, а ви будьте активні.
 

Конкурс 1. «Художник»

Ви повинні намалювати з закритими очима те, що я скажу: вухо, пара ніг, хобот, хвіст, пара ніг, голова, тулуб, очі. Тепер подивіться на слонів, яких ви намалювали.

Конкурс 2. «Веселі історії»

(Підготовлений заздалегідь.)

Конкурс на найкращу смішну історію, яка починається так: «Одного разу...»

Конкурс 3. «І ми теж»

Я прочитаю вірш. Коли я зроблю паузу, ви хором скажете «і ми теж». Тільки так, щоб у реченні був сенс.

Пішов я якось у ліс...

І побачив на ялинці білку...

Сидить вона на гілці і гризе горішки...

Я ляснув у долоні...

А білка стрибнула на інше дерево...

Ну я пішов далі...

Дивлюся - на сосні дятел...

Головою об неї стукає...

Я як свиснув...

Дятел злякався і полетів з дерева...

А я далі пішов...

Раптом бачу на землі вже...

Я злякався і зупинився...

А вже підняв голову та як зашипить...

Я зі страху втік...

Конкурс 4. «Доскажи слівце»

Мною можна вмиватися,

Я вмію розливатися,

У кранах я живу завжди,

Ну, звичайно, я... (вода).

Всі білим-біло сьогодні

І світло, хоч сонця немає.

З неба сиплеться холодний

Білий-білий м'який... (сніг).

 

Вмію стрибати і кататися

А якщо кинуть - полечу.

Кругом сміються особи -

Всі раді круглого... (м'яча).

 

Синя косинка.

Темненька спинка,

Маленька пташка,

Звати її... (синичка).

 

Хто крутить весело хвостом?

Хто вміє вартувати будинок?

Хто гризе велику кістку в кутку?

Хто згорнувся калачиком на підлозі?

Хто кота прогнав з кухні геть?

Хто пролаял безперервно всю ніч? (Цуценя.)

 

Рогата, хвостата,

Стояла і мовчала.

Хвостата, рогата,

Раптово замукала.

Хто це хвостатий?

Хто це рогатий?

Хто це мугикав?

Ану вгадай! (Корова.)

 

Важливо по двору ходив

З гострим дзьобом крокодил.

Головою весь день мотав,

Щось грізно бурмотів.

Тільки, мабуть, це був

Ніякої не крокодил,

А індички кращий друг.

Вгадай-ка хто. (Індик.)

Конкурс 5. «Вгадай героя»

Молодці, хлопці! Ви відмінно вгадуєте. А тепер перевіримо, як добре ви знаєте казки. Ви повинні вгадати героя з казки.

Дівчинку бабуся дуже любила,

Шапочку червону їй подарувала,

Дівчинка забула своє ім'я.

А ну підкажи, як її звали. (Червона Шапочка.)

 

Лікує маленьких дітей,

Лікує маленьких звірів,

Крізь окуляри на всіх дивиться

Добрий доктор... (Айболить).

Виконується весела сценка
Про кожух

1 хлопець - Ми з тобою йшли?

2 хлопець - Йшли!

1 хлопець - Кожух знайшли?

2 хлопець - Знайшли!

1 хлопець - А де ж він?

2 хлопець - Хто?

1 хлопець - Кожух.

2 хлопець - Який?

1 хлопець - Як який? Ми з тобою йшли?

2 хлопець - Йшли!

1 хлопець - Кожух знайшли?

2 хлопець - Знайшли!

1 хлопець - А де ж він?

2 хлопець - Хто?

1 хлопець - Кожух.

2 хлопець - Та який?..

 

Учень приходить на урок із запізненням.

Учитель - Що трапилося, чому запізнився? - запитує вчитель.

Школяр - На мене напали озброєні розбійники.

Учитель - І що ж вони в тебе забрали?

Школяр - Домашнє завдання.

 

Учитель запитує школяра:

Учитель - Що буде із залізом, якщо його залишити на подвір'ї, нічим не накривши?

Школяр - Воно заіржавіє.

Учитель - Правильно. А якщо залишити золото?

Школяр - Воно зникне.

 

Син - Мамо, чому ти завжди стоїш біля вікна, коли я співаю?

Мама - Не хочу, щоб люди подумали, начебто я тебе б'ю.

 

Дзвінок у двері. Відчиняє маленький хлопчик.

Чоловік - Мама вдома?

Дитина - Вдома, у спальні лежить: її збив велосипед.

Чоловік - От лихо! А тато де?

Дитина - Він у ванні лежить. Його теж велосипед переїхав.

Чоловік - Горе яке! А що ж ти робиш?

Дитина - На велосипеді вчуся їздити!


1-й ведучий.
Кожен хоче шуткувати,
У день сміху жартувати,
Обдурити хоче всіх,
Не попастись нам на сміх!
Ну якщо вже і попались,
І над Вами насміялись,
То у цей день без обід –
Пожартуйте й Ви у слід!


2-й ведучий
Бажаю всім на втіху
Щасливим й неборакам,
Щоб в радісний день сміху
Ніхто ніде не плакав!

Потішники запрошують до веселих конкурсів:
1. Біг в мішках.
2. Пов'язати хустки на повітряні кулі. Хто швидше? (Кулі висять на нитці.)
3. Нагодуй сусіда! Два учасники сідають один проти одного на стільці. Їм зав'язують очі, підв'язують нагрудники, аби не забруднитися. Дають в руки ложки і чашки з кашею, і по команді учасники конкурсу починають годувати один одного.
4.Стрибаючий художник. Учасники повинні намалювати усміхнену людину, але плакат, на якому вони будуть малювати, висить високо. Доводиться стрибати для кожного штриха.
5. Хто швидше вип'є молоко з пляшечки через соску.

Ведучий: а зараз – частівки, іскристі смішинки – веселі родзинки.
Не в десятім государстві,
Не в заморському десь царстві,
А щодня отут у нас
Сміховинок повен клас.

У максима язик
Лінуватися не звик.
З балачок уже розпух,
Що тепер хвата до вух. Ух!

Від ласкавих добрих слів
Рот у хлопців почорнів,
Щоб хоч трохи відбілити
«Ваніш» треба їм купити. 

Як нам ледарів зібрати,
Не було б куди саджати.
Якби їх хто купував,
Бізнес наш би не пропав. 

Не витримує вже стеля
Наших доблесних спортсменів,
На перерві, як в бою,
Силу міряють свою.

Треба спонсорів шукати.
Щоб нечепур нам покупати.
Хай придбають нам басейн,
І діла будуть окей!

Хай смішний наш «вінегрет»
Буде всім вам на десерт,
Все погане хай минеться,
Хай вам весело живеться!

Ведучий 1: Дорогі друзі! Під час нашого свята ми бачили сліпучі усмішки, було чутно сміх: задерикуватий, заразливий, радісний.
Ведучий 2: Щоб легше було жити, долати дрібні труднощі – даруйте один одному щирі і добрі усмішки. І не тільки 1 квітня, але весь рік, хай гумору не буде кінця!
1-й потішник: Вона нічого не коштує, але багато дає. Це усмішка.
2-й потішник:Вона збагачує тих, хто її отримує і не збіднює при цьому того, хто її дарує.
1-й потішник: Вона тримає мить, а в пам’яті залишається назавжди. Посміхайтесь!
2-й потішник: Вона приносить щастя в дім, породжує атмосферу доброзичливості у ділових стосунках і служить паролем для друзів.
1-й потішник: Усмішка – бальзам для втомлених, сонячний промінчик для тих, хто впав духом, вона – найкращі ліки від неприємностей.
2-й потішник: А, проте, її не можна купити, не можна випросити, позичити, вкрасти.
Вона сама по собі ні на що не годиться, поки її не подарували. Усміхайтесь! Смійтеся на здоров’я!

                                                Звучить пісня

 

 

Література:

Інтернет ресурси

docx
Додано
25 серпня 2019
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку