. РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Про матеріал

Впровадження технологій, методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності , які сприяють розвитку пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку з метою покращення якості отриманих знань, з метою підвищення рівня навчальної діяльності.

Перегляд файлу

ТЕМА.  РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ  В ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

МЕТА:  впровадження технологій, методик різноманітних форм роботи на уроках та в позаурочній діяльності , які сприяють розвитку пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного віку з метою покращення якості отриманих знань, з метою підвищення рівня навчальної діяльності.

ЗАВДАННЯ:

вивчити літературу про форми, методи і технології, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів учня;

відвідати уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;

проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;

впроваджувати новітні технології , інновації в навчальну діяльність,

якість і ефективність процесу навчання  за рахунок реалізації творчих здібностей учнів.

Ознайомитися з ППД провідних педагогів і впроваджувати його в своїй діяльності.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ПО САМООСВІТІ:

сутність поняття « Пізнавальні інтереси молодших школярів» ; «Проектна діяльність», «Дослідницька діяльність »

методи та прийоми, технології; та умови успішного впровадження їх на практиці;

комплексний підхід до впровадження вивченого в навчально – виховний процес.

ПЕРЕДБАЧУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: 

оволодіння методами , технологіями, що сприяють розвиткові пізнавальних інтересів молодших школярів;

підвищення якості навчання через підвищення якості уроку.

ЕТАПИ

ЗМІСТ РОБОТИ

ТЕРМІН

Діагностичний

Аналіз утруднень

Постановка проблеми.

Виробити остаточний варіант теми діяльності

Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного досвіду

Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи:

участь у роботі ШМО вчителів початкових класів.

Систематичне  поповнення  портфоліо  методичним матеріалом

Вивчення передового педагогічного досвіду роботи  .

Участь у роботі ШМО  (творчий звіт вчителів, які атестуться)

І рік роботи над темою

2016 – 2017

Прогностичний

Визначення мети й завдань роботи над проблемою.

Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.

Прогнозування результатів.

Підвищення результативності навчально-виховного процесу через індивідуально-особистісний підхід до учнів

Конкретизація проблемного питання:  «розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання   методу проектів  в дослідницькій діяльності молодших школярів».

Науково-методичне опрацювання проблеми за літературними джерелами, вивчення передового досвіду колег.

Визначити теми і терміни для проектної діяльності, форми узагальнення

Виконання  роботи за програмою Power Point, за допомогою якої створюються презентації результатів дослідницької діяльності

Підготовка атестаційних матеріалів.

Участь у роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та інш.)

І рік роботи над темою

2016 – 2017

Практичний

Впровадження ППД, системи заходів щодо розв’язування проблеми.

Формування методичного комплексу.

Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів.

Коригування роботи.

Демонстрація позитивних здобутків, самостійного моделювання роботи над проблемою і висвітлення її серед колег

Участьу роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок, та інш. )

Розробка  дидактичних матеріалів, стендів в кабінеті.

Розробка і підготовка колективних проектів  на заплановану тематику

ІІ рік роботи над темою

2017 – 2018

Узагальнюючий

Підведення підсумків.

Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти.

Подання матеріалів.

звіт про результати роботи на  засіданні ШМО

вироблення пропозицій до роботи  ШМО  щодо забезпечення поширення проектно-цільової діяльності в електронному варіанті на уроках в початкових класах

здійснити прогнозування перспективи подальшої роботи

оформлення презентаційних проектів до уроків

використання Internet-ресурсів

Участьу роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та інш.)

ІІІ рік роботи над темою

2018 – 2019

Впроваджувальний

Використання особистого досвіду у процесі роботи.

Розповсюдження досвіду в ході подальшої педагогічної діяльності

Очікуваний результат

розвиток  умінь учнів обирати потрібні джерела інформації

вироблення вмінь складати опорні схеми, електронні презентації, читати та коментувати їх

залучення учнів до використання комп’ютера як потужного інструмента

здобуття та обробки інформації

стимулювання критичного ставлення до знайдених повідомлень

виховання загальної інформаційної культури

IV – V

рік роботи над темою

2019 – 2020 ,

2020 – 2021

Вчитель початкових класів Полуциган Н.Г.Новогригорівський НВК

 

 

 

САМОАНАЛІЗ  ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЛАНУ  САМООСВІТИ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА 2016 -2021  РОКИ

Термін

Зміст роботи

Відмітка про виконання

Діагностичний

Аналіз утруднень 

Постановка проблеми. 

І рік роботи над темою 

2016  2017

Прогностичний

Визначення мети й завдань роботи над проблемою.

Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.

Прогнозування результатів.

І рік роботи над темою

2016 – 2017

 

Виробити остаточний варіант теми діяльності

Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного досвіду

Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи:

участь у роботі ШМО вчителів початкових класів.

Систематичне  поповнення  портфоліо  методичним матеріалом

Вивчення передового педагогічного досвіду роботи  .

Участь у роботі ШМО  (творчий звіт вчителів, які атестуться)

Виконано

Виконано

 

Виконано

 

Виконано

 

Виконано

Виконано

 

 

 

Виконано

 

Виконано

Виконано

 

Виконано

Виконано

Виконано

 

Підвищення результативності навчально-виховного процесу через індивідуально-особистісний підхід до учнів

Конкретизація проблемного питання:  «Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання   методу проектів  в дослідницькій діяльності молодших школярів».

Науково-методичне опрацювання проблеми за літературними джерелами, вивчення передового досвіду колег.

Визначити теми і терміни для проектної діяльності, форми узагальнення

Виконання  роботи за програмою Power Point, за допомогою якої створюються презентації результатів дослідницької діяльності

Підготовка атестаційних матеріалів.

Участь у роботі ШМО  (виступи, круглий стіл, відкритий урок , та інш.)

 

 

 

 

docx
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку