Розвиток розумової діяльності учнів 1 класу через нетрадиційні методи письма в зошитах відразу в одну лінію

Про матеріал
Автором в посібнику доведено, що письмо в одну лінію за своєю технологією його проведення та за способом виконання набагато простіше і ефективніше, ніж у косу. Дитина швидше пише і менше затрачає часу, а більше думає, працює, розвиваючи свою розумову діяльність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Відділ освіти Краснопільської райдержадміністрації Краснопільський методичний кабінет Заїка Валентина Дмитрівна учитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Сіннівського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Суми - 2008

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

З цією метою переглянуто і зроблено певну класифікацію всіх найуживаніших елементів букв українського алфавіту

Номер слайду 12

Необхідним засобом у роботі стали книжечки – розфарбовочки, які на кожному уроці підготовляють руку дитини до письма.

Номер слайду 13

Першокласники не працють за традиційними прописами, а відразу починають писати у зошитах в одну лінію.

Номер слайду 14

Перша сторінка зошита учня першого класу виглядає так

Номер слайду 15

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 16

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 17

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 18

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 19

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 20

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 21

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 22

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 23

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 24

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 25

На кожному уроці добукварного періоду формуються цілеспрямовано у дітей графічні навички написання тих елементів що входять до складу літер.

Номер слайду 26

З першого класу велика увага на уроці приділяється каліграфічним хвилинкам, на яких аналізуються учнівські роботи, виявляються та усуваються графічні помилки, закріплюються набуті навички письма. До вашої уваги даний етап уроку.

Номер слайду 27

Важливе місце на уроці займає робота над аналізом графічних помилок.

Номер слайду 28

Важливе місце на уроці займає робота над аналізом графічних помилок.

Номер слайду 29

Важливе місце на уроці займає робота над аналізом графічних помилок.

Номер слайду 30

Важливе місце на уроці займає робота над аналізом графічних помилок.

Номер слайду 31

Важливе місце на уроці займає робота над аналізом графічних помилок.

Номер слайду 32

Робота над аналізом з'єднання літер.

Номер слайду 33

Робота над аналізом з'єднання літер.

Номер слайду 34

Робота над аналізом з'єднання літер.

Номер слайду 35

Робота над аналізом з'єднання літер.

Номер слайду 36

Робота над аналізом з'єднання літер.

Номер слайду 37

Робота над аналізом граматичних помилок.

Номер слайду 38

Робота над аналізом граматичних помилок.

Номер слайду 39

Робота над аналізом граматичних помилок.

Номер слайду 40

Робота над аналізом граматичних помилок.

Номер слайду 41

Робота над аналізом граматичних помилок.

Номер слайду 42

Досягнуті такі результати.

Номер слайду 43

Досягнуті такі результати.

Номер слайду 44

Досягнуті такі результати.

Номер слайду 45

Досягнуті такі результати.

Номер слайду 46

Є успіхи у вчителів послідовників . Роботи учнів першого класу. (Глоба Л.І.) гімназія смт. Краснопілля

Номер слайду 47

Є успіхи у вчителів послідовників . Роботи учнів другого класу. ( Гукова Н.В.) Сіннівський НВК

Номер слайду 48

Здійснюється видавнича діяльність

Номер слайду 49

Наявний обмін досвідом серед колег - однодумців. Робота учня першого класу Тарабара Олега (вчитель Горбель Т.П.) м. Шостка

Номер слайду 50

Наявний обмін досвідом серед колег - однодумців. Робота учня першого класу ( вчитель Жаданова О.М.) м. Ямпіль

Номер слайду 51

Презентувався педагогічний досвід роботи на Всеукраїнський науково – практичній конференції ( м. Глухів) 2007 р.

Номер слайду 52

Вчитель приймала участь у обласному семінарі методистів початкової школи ( 2007 р.)

Номер слайду 53

Розроблений дидактичний матеріал до уроків навчання грамоти

Номер слайду 54

Презентувався також даний досвід роботи на Всеукраїнському фестивалі педагогічних інновацій. Черкаси 2009р.

Номер слайду 55

Відзначений дипломом Міністерства освіти і науки України Інституту інноваційних технологій і змісту освіти пр. № 2 від 2009р.

Номер слайду 56

Досвід роботи занесений до Всеукраїнського каталогу педагогічних інновацій за результатами проведення фестивалів Черкаси 2009 – 2011р.

Номер слайду 57

Досвідом роботи захоплюються вчителі початкових класів шкіл інших районів.

Номер слайду 58

Досвідом роботи захоплюються вчителі початкових класів шкіл інших районів.

Номер слайду 59

“ Письмо – це той інструмент, за допомогою якого дитина оволодіває знаннями, і від того, в якому стані цей інструмент залежить успіх і раціональність витрати навчального часу . ” В. Сухомлинський

Номер слайду 60

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ТА СПІВПРАЦЮ

ppt
Додано
29 січня 2023
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку