Глибокі знання, постійний пошук нестандартних, нетрадиційних форм навчання та виховання, відповідальність, любов до дітей дають можливість працювати на високому професійному рівні. І тому кожен урок образотворчого мистецтва стає для учнів відкриттям, новою сторінкою на шляху пізнання світу прекрасного, нового, незбагненного. Образне, кольорове сприйняття світу, яке відкриваю своїм вихованцям, змушує працювати їхню фантазію, уяву, розвиває просторове мислення, розумові та пізнавальні здібності. Іншими словами – формується особистість. Виховую в дітей естетичні смаки та погляди на принципах народної естетики та на кращих надбаннях цивілізації, що дозволяє примножувати культурно-мистецькі надбання народу . Глибоко переконана, що краса і добро крокують поряд, тому на своїх уроках викликаю в учнів почуття радості, здивування, привчаю бачити естетичні деталі через малюнок, закладаю духовні основи у процесі роботи над композиціями з різних тем. Для досягнення цієї мети використовую різні методи і прийоми роботи, поєдную такі види мистецтва як музика та література. Часто, перед тим, як повідомити те чи інше завдання, викликаю відповідну емоцію і турбуюся про те, щоб вона була пов’язана з новим знанням, бо тільки ті знання можна прищепити, які пройшли крізь почуття учнів.
Завдання педагога – розбудити в кожній дитині прекрасне, добре, гарне засобами також ж доброї і прекрасної музики, яка зможе настроїти не тільки окремого учня, а й весь клас на певну хвилю, примусити прислухатися до своїх власних хвилювань і почуттів, навчитися осмислювати їх. Але для того, щоб музика на уроці образотворчого мистецтва виконала свою роль, поступово вчу учнів не тільки слухати й сприймати , а й переживати її зміст. Тому на цих уроках музика є не допоміжним, а рівноправним засобом естетичного виховання. Музичний супровід створює особливий художній світ – світ високих почуття, високого емоційного напруження, допомагає створити творчу атмосферу під час малювання. Це буває або просто приємна і спокійна музика, яка знімає напругу, або музика, яка спрямована розкрити певну тему. Наприклад, на уроці “Малювання українського національно вбрання” пропоную учням послухати українські народні мелодії, а коли учні малювали на тему “Козацькому роді нема переводу”, звучала пісня у виконанні О.Білозір “Україночка” або пісня "Роксолани”, зміст яких розкриває сутність українського народу, його історичне минуле, менталітет.
У своїх бесідах переконую вихованців у необхідності образотворчого мистецтва в житті кожної людини. Особливо вдало це виходить на уроках дизайну, де семикласники обговорюють і навіть дискутують на тему " Краса і мода”, створюють сучасні моделі, які демонструються в кінці уроку. Зараз у педагогіці дуже гостро стоїть питання особистісно орієнтованого підходу до навчання та виховання. Спосіб реалізувати особистісний підхід навчанні один – зробити навчання сферою самостверджування особистості. Тому на своїх уроках даю можливість реалізуватися кожній дитині. Навіть, якщо в учня не дуже добре виходить практична діяльність. Коментуючи малюнок, вказуючи на помилки, заохочую словами до роботи, знаходжу в кожному малюнку щось добре. При цьому весь час спираюся на досвід дітей і поступово поповнюю його новою інформацією. Адже взаємодія двох видів досвіду учня має відбуватися не шляхом витіснення індивідуального. Поповнення його суспільним досвідом, а шляхом їх постійного узгодження, використанням всього накопиченого учнем у його особистій життєдіяльності.
Застосування ІКТ на уроках ОМ дозволяє підвищувати продуктивність уроку; підвищувати якість рівня використання наочності на уроці; об’єктивно та своєчасно проводити контроль та підведення підсумків; дозволяє залучити учнів до створення творчих робіт; підвищувати бажання самостійного пошуку інформації з найрізноманітніших джерел; розвивати креативне мислення.