Розвивальне заняття ,,МИ –ДРУЖНІЙ КЛАС’’

Про матеріал
Розширити інформованість учнів про особливості міжособистісних стосунків, розкрити поняття «товарискість», і «дружба». Якщо в мене є цукерка – я цукерку другу дам, якщо груша є у мене значить грушу пополам.
Перегляд файлу

Розвивальне  заняття                

,,МИ –ДРУЖНІЙ КЛАС’’

 

Мета: розширити інформованість учнів про особливості міжособистісних стосунків, розкрити поняття «товарискість», і «дружба».

Якщо в мене є цукерка – я цукерку  другу дам, якщо груша є у мене значить грушу пополам.

Ви вже здогадались на яку тему сьогодні з вами заняття?

Що таке «дружба»? (Друг – це та людина, яка завжди підтримає та врятує). У кого  з вас є справжній друг?

Говорять, що дружба та доброта потрібні людині лиш трішечки меньше, ніж їжа та повітря. Діти, чи бачили ви мультфільм про кота Леопольда? Який він – кіт Леопольд? (добрий)

  • Які слова він казав постійно мишинятам?
  • І ми сьогодні спробуємо зрозуміти, що таке добро? Чи кожна людина може бути доброю?

Хто такий справжній друг?

А також спробуємо згуртувати нашу класну родину, подаруємо тепло одне одному, засвітимо ще одну зірочку добра і любові. А в помічники я пропоную взяти мислення, увагу до слова, творчість.

 

Мультфільм про дружбу

Вправа «Довідкове бюро»

Дорий – який робить людям добро, чуйно до них ставиться.

Доброта – це прояв всього хорошого, що є в кожній людині.

Милосердний – який готовий надати допомогу, поспівчувати.

Співчутливий – ставиться з розумінням з жалістю до горя.

 

Гра  -  розминка.

Я називаю запитання.

Ті, кого ці питання стосуються плескають у долоні, а кого не стосується піднімають праву руку вгору.

      

Запитання:

  • Хто взимку любить кататися на санчатах?
  • У кого є старша сестра?
  • У кого є молодший брат?
  • Хто вранці робив зарядку?
  • Хто вважає себе слухняною дитиною?
  • Хто снідає ввечері?
  • Хто інколи спізнюється до  школи?
  • Хто любить вчитися?

 

І ми переходимо до наступної вправи. 

 

 

Вправа «Який  я  друг?»

Ми вже почули, що таке дружба? Яким повинен бути друг і ми теж мусимо відповідати цим характеристикам.

Зараз ми спробуємо зробити самоанализ. Які ж ми друзі? Кожен з вас напише на квіточці, який ваш друг одним реченням,і подарує її своєму другові.

 

Гра  «так чи ні»

  • Бабусі хлопчик помагав. На допомогу він мастак. Він, діти, добрий хлопчик?                  (Так)
  • Тепер усі скажіть мені  у  сварці жити добре?      (Ні)
  • А як немає забіяк,

Тоді усім прекрасно?  (Так)

То вам погано, діти?    (Ні)

  • А як обличчя у всіх сумні,

 Похмурі, злі? Вам добре?  (Ні)

Кричить, ламає все хлопчак,

Це теж, погано, діти?    (Так)

Тоді іще скажіть мені

Як діти б’ються, добре?    (Ні)

Коли вам краще жити, коли сміються діти?  (Так) 

Звичайно, краще в мирі,

І з усіма дітьми дружити,

Щоб всі веселими були,

В добрі і злагоді жили.

Зараз усі ви – школярі. Основна ваша праця – це навчання. Воно вимагає вміння жити в колективі, довіряючи один одному.

  • Чи потрібно взагалі мати друзів?

А  друг повинен бути добрим?

  •  Чи вважаєте ви себе добрим?
  • Чи треба жити в мирі та злагоді?

 

Гра  «Людські почуття»

(ознаки дружби) 

Чесність, агресивність, доброзичливість, вірність, грубість, рішучість, байдужість, охайність, відвертість, охайність, відвертість, зрада, скромність, щедрість, змість, правдивість. Жадібність, відповідальність, заздрість, лагідність.

Презентація

 

Посміхайтеся,будьте справжнім другом- і це,  приведе вас до щастя!

 

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку