Самостійна робота "Різноманітність організмів"

Про матеріал
Матеріал допоможе вчителю швидко та якісно теревірити засвоєння учнями знань з тем "Різноманітність організмів"
Перегляд файлу

 

ПІП_________________________                                                     Дата  ________   Оцінка_______

Різноманітність організмів.

1.Організми поділяються на чотири великі групи_________,__________,_________,_______.

2.Рослини живляться органічними рештками, які________________________________________

3. Допиши в речення пропущені слова.

Рослини ведуть __________________ спосіб життя. Зелений колір рослинам надає речовина___

___________. Рослини дихають__________________ що є в повітрі. За зовнішнім виглядом      стебла розрізняють ________,________, і трав’янисті рослини.

 

4. Позначте рослини, які є корисні галочкою, а отруйні хрестиком  і підпишіть їх.

24.png2017-04-03_022917.png2017-04-03_022917.png23.png2017-04-03_022917.png22.png2017-04-03_022917.png33.png

 

 

 

 

 

5.  Чим тварини відрізняються від рослин?

1)___________________________________

2)___________________________________

3)___________________________________

 

6. Наведіть три приклади отруйних тварин. Чим вони небезпечні для людини? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Обери правильне твердження і познач його знаком «+» у кружечку.

  • images.jpgШапинковий гриб складається з ніжки і шапинки.
  • Підосичник і маслюк – отруйні гриби.
  • До їстівних грибів належать опеньки
  • Гриб-трутовик забезпечує дерево поживними речовинами.
  • При випіканні хліба людина використовує дріжджі.

2017-04-03_022917.png

            8. Позначте гриби (А-Г), які є корисні галочкою, а отруйні хрестиком  і підпишіть їх.

grib-blednaya-poganka-300x225.jpgimage.jpg8.jpg2017-04-03_024843.png

 

 

2017-04-03_022917.png2017-04-03_022917.png

2017-04-03_022917.png2017-04-03_022917.png

 

9. У яких середовищах мешкають організми?
1)_____________________2)_____________________3)___________________4)________________

 

10. До періодичних змін умов середовища належать_______________________________________

 

11.Заповни таблицю. Для цього наведи приклади тварин твоєї місцевості, які мають зазначені пристосування до змін умов середовища.

 

Пристосування до періодичних умов середовища

Тварини.

Запасають на зиму корм

 

 

1)

2)

Впадають у сплячку

 

 

1)

2)

Відлітають у теплі краї

 

 

1)

2)

Густішає хутро

 

1)

2)

Зміна забарвлення хутра

 

 

1)

2)

Активні світлої пори доби

 

 

1)

2)

Активні темної пори доби

 

 

1)

2)

 

12. Допиши в реченнях пропущені слова, користуючись таким переліком:птахи, менше, вночі, великий, вдень, світлолюбний.

 

Сосна належить до_______________ рослин. Щоб отримувати більше світла, тінелюбні рослини мають______________________листки. Сови і кажани активні ______________, а вовк і бджола - _______________. Рухаючись у повітрі,____________ перелітають у нові помешкання.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Очеретна Катерина Віталіївна
    Пані не дають різниці поняттям "отрутні" та "отруйні" тварини, певно, і не чули про таке.
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
4025
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку