Самостійна робота з геометрії "Многокутники" 8 клас

Про матеріал
Самостійна робота на тему "Многокутники" для учнів 8 класу може бути цікавою та корисною. Ось можливий план самостійної роботи: Вивчення теорії: Учні можуть ретельно прочитати теоретичний матеріал про многокутники з підручника або інших джерел. Основні поняття, які потрібно засвоїти: властивості многокутників, види многокутників (трикутники, чотирикутники, багатокутники), класифікація за кількістю кутів та сторін. Розв'язання завдань: Після ознайомлення з теорією учні можуть розв'язати різноманітні завдання на тему многокутників. Завдання можуть бути на обчислення периметра та площі многокутників, визначення властивостей різних видів многокутників, знаходження кутів та діагоналей. Практичні завдання: Учні можуть створити власні малюнки многокутників, використовуючи лінійку та циркуль. Завдання можуть включати створення різних видів многокутників та обчислення їх характеристик. Творчі завдання: Учні можуть виконати творчі завдання, такі як створення геометричних малюнків з використанням многокутників або складання власних задач на тему многокутників. Перевірка та обговорення результатів: Після завершення самостійної роботи вчителем можуть бути перевірені та обговорені результати учнів. Важливо відзначити правильні відповіді та пояснити помилки для кращого розуміння теми. Така самостійна робота допоможе учням краще зрозуміти матеріал про многокутники та вправити свої навички у розв'язанні завдань з даної теми.
Перегляд файлу

Самостійна робота з геометрії "Многокутники" 8 клас

Варіант 1

1. Дано опуклий п'ятикутник ABCDE. Знайдіть суму його кутів, якщо ABC = 100°, BCD = 120°, CDE = 140°.

2. У трикутнику ABC проведена середня лінія MN. Доведіть, що MN || BC і MN = 1/2 BC.

3. Знайдіть периметр ромба ABCD, якщо його сторона дорівнює 6 см, а одна з діагоналей 8 см.

4. Доведіть, що сума кутів опуклого n-кутника дорівнює (n-2) * 180°.

Варіант 2

1. Дано чотирикутник ABCD. Знайдіть його кути, якщо A = 70°, B = 110°, C = 120°.

2. У паралелограмі ABCD проведена бісектриса кута A. Доведіть, що вона ділить бісектрису кута B навпіл.

3. Знайдіть площу квадрата ABCD, якщо його діагональ дорівнює 10 см.

4. Доведіть, що в будь-який трикутник можна вписати коло.

Критерії оцінювання:

  • За кожну правильно виконану задачу учень отримує 2 бали.
  • За повністю правильне виконання самостійної роботи учень отримує 10 балів.

Бланк відповідей:

Варіант 1





Варіант 2





Додаткові завдання:

  • Наведіть приклади опуклих і неопуклих многокутників.
  • Сформулюйте теорему про суму кутів опуклого многокутника.
  • Сформулюйте властивості бісектрис кутів паралелограма.

Я вірю, що ця самостійна робота допоможе учням 8 класу краще зрозуміти тему "Многокутники".

Вчителі можуть використовувати цю роботу для перевірки знань учнів, а також для розвитку їхнього логічного мислення, уваги та кмітливості.

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку