Сценарій до Дня рідної мови «Нам чужого не треба! Нам лиш СВОЄ зберегти!»

Про матеріал
нагадати здобувачам освіти основні етапи становлення та розвитку української мови; залучити учнівську молодь та педагогічний, батьківський загал до вивчення української мови; популяризувати рідне, чисте, вишукане слово серед молоді; довести значущість української мови для самоствердження, самореалізації та саморозвитку кожного свідомого громадянина України.
Перегляд файлу

 Сценарій проведення

заходів до Міжнародного дня рідної мови

під гаслом: «Нам чужого не треба! Нам лиш СВОЄ зберегти!»

 

Мета:

  • нагадати здобувачам освіти основні етапи становлення та розвитку української мови;
  • залучити учнівську молодь та педагогічний, батьківський загал  до вивчення української мови;
  • популяризувати рідне, чисте, вишукане слово серед молоді;
  • довести значущість української мови для самоствердження, самореалізації та саморозвитку кожного свідомого громадянина України.

 

Оформлення: фойє школи, актова зала та класи, де відбуваються заходи протягом дня, оформлені у відповідній кольоровій гамі; учасникам прикріплюються емблеми з різнокольоровими стрічками; від місця у фойє, де відбувається відкриття дня, у різні боки ведуть коридорами різнокольорові стрічки із написаними на них назвами заходів і часом їх проведення.

 

Унаочнення: картки з коміксом, уподобайки для гри, чарунки із завданнями , тематичні постери, проектор для демонстрації презентації дня, різнокольорові смайлики та книжечки для оформлення фойє та класів, ватмани для складання сучасного літопису.

 

Перебіг заходів

 

І. Урочисте відкриття: мовний бум «Веселково, кольорово  виграє українська мова»; комікс «(Не)весела історія про українську мову»

 

Музика 1

Танцювальна композиція «семи кольорів» веселки

(посередині – учитель («Веселка») тримає «основу» з прикріпленими

різнокольоровими стрічками)

 

«Веселка»:

Веселково, кольорово

Виграє нам українська мова,

Зачаровує нас із вами

Неповторними словами!

День веселково святкуймо –

Барви мови рідної цінуймо і шануймо!

 

«Червоний колір»:

Віншує мову українську вся учнівсько-вчительська громада,

Тож я вас на червону гостину запрошую, друзі, радо,

Ми зберемося в солодкому смачному колослові -

Візьмемо участь а акції «Солодкий смак моєї мови»!

«Жовтогарячий колір»:

А я проведу учнівсько-вчительські змагання «Мовні чарунки»,

Завдання на вас чекають у жовтогарячих обладунках.

 

«Жовтий колір»:

У мене буде жовта гра-руханка «Рідномовні впродобайки» цікаві,

При виконанні завдань треба буде обрати вподобайки яскраві.

 

«Зелений колір»:

Я презентую комікс незвичний –

Не дуже веселий, але глибоко патріотичний!

 

«Блакитний колір»:

У блакитних кольорах ми складемо літопис сучасний, незвичний,

Візьмемо інтерв’ю і попрацюємо у творчій майстерні лінгвістичній.

 

«Синій колір»:

У синіх кольорах буде конкурс тематичних постерів

«У серці з мовою українською – батьківською, материнською»

 

«Фіолетовий колір»:

А я вас запрошу на пісенний марафон, де разом з вами «фіолетово» поспіваємо

Під мелодії … на перший погляд… незвичні  й сучасних виконавців згадаємо.

 

«Веселка»:

Як бачите, програма дня – насичена, на всі смаки собі всі заходи оберуть,

А щоб не сплутати - до цікавинок  усіх вас кольорові стрілки приведуть!

 

(показує на стрілки, розвішані на стінах «змійкою» у напрямку класів, де відбуватимуться заходи)

«Веселка»:

Ми, українці, - діти синьо-жовтого неба,

І миролюбнішої нації у світі не знайти!

Нам чужого нічого не треба,

Нам лиш своє б зберегти!

Музика 2

Звучить реп, виходять хлопці (можна в камуфляжних костюмах, можна у вишиванках, у руках – портрети захисників української мови,

борців за її становлення й розвиток)

 

«Веселка»:

За мову боролися Нестор, Шевченко, Франко,

Котляревський,  Леся, Олійник і Стус!

І зараз борня йде на Сході гаряча,

Пам’ятай про це, дівчино, не забудь, юначе!

Згадаймо української мови захисників –

ЇЇ палких прибічників і славних борців!

(Хлопці озвучують написане під портретами, по черзі виходять наперед – музику можна прикручувати, а потім робити голосно)

Результат пошуку зображень за запитом "кирило та мефодій"

Кирило та Мефодій - автори абетки («кирилиці»)

Пов’язане зображення

Нестор Літописець – ченець, письменник, перший історик Руси-України

Пов’язане зображення

Іван Петрович Котляревський – зачинатель нової української літературної мови

Результат пошуку зображень за запитом "шевченко тарас"

Тарас Григорович Шевченко – основоположник сучасної  української  літературної мови

Пов’язане зображення

Пантелеймон Куліш – реформатор українського правопису

Результат пошуку зображень за запитом "борис грінченко"

Борис Грінченко – автор словника української мови

Результат пошуку зображень за запитом "франко"

Іван Франко – корифей  українського слова

Результат пошуку зображень за запитом "леся українка"

Леся Українка – корифей  українського слова

Результат пошуку зображень за запитом "ліна костенко"

Ліна Костенко – корифей українського слова   тощо

 

«Веселка»:

У всі часи, як тільки українська писемність та мова з’явилися на світ,

Її хотіли вороги зневажити, знищити, але вона живе – сотні, тисячі літ!

Її, солов’їну,  не розтоптати, її, калинову, нікому не здолати!

Музика 3

Звучить «Балада про мову», виходять дівчата (у вишиванках або теж у камуфляжних костюмах) і виконують танцювальну композицію

 

«Веселка»:

Так, мова рідна вічно жива!

Хай різнобарвно виграють її діаманти-слова!

Хай летять крізь роки і світи:

Усі «кольори» і «Веселка» разом:

«Нам чужого  не треба,

Нам лиш своє зберегти!»

Музика 3

 

 

ІІ. Акція «Солодкий смак моєї мови»

Фойє оформлене у червоних кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти)

 

«Червоний колір»:

Вас запрошую я, друзі, мовою посмакувати,

Бо ми любимо смаколики, але часто не знаємо, як їх називати!

(роздає усім бажаючим картки для гри)

 

У фойє стають у коло учні, вчителі; у великому кошику посередині – різні солодощі та фрукти; посередині, наприклад, завуч (бере з корзини смаколик); усі співають пісеньку й той, хто всередині, називає спочатку смаколик, потім віддає тому, в кого відповідна картка з назвою  (наприклад, МАНДАРИН) - той тоді смаколик пестливо називає (наприклад, МАНДАРИНЧИК),  з’їдає, бере з корзини інший і стає на середину – так продовжується, доки смаколики не закінчаться; назви на картках можуть повторюватися (тобто карток «ЦУКЕРКА» може бути декілька):

пісенька  на мелодію гри «Коровай»:

Як на мови іменини

Ми смаколик принесли –

Отакої висоти,

Отакої ширини.

Ти смаколик обирай,

Кого хочеш, привітай!

Картки:

ШОКОЛАДНА ЦУКЕРКА

АПЕЛЬСИН (ПОМАРАНЧ)

ЛИМОН (ЦИТРИНА)

КІВІ

ЦУКЕРКА-ЛЬОДЯНИК

МАНДАРИН

СІК

ЛИМОНАД

ЯБЛУКО

ПЛИТКА ШОКОЛАДУ (ШОКОЛАД)

ПИРІГ

БАНАН

КРУЧЕНИК ІЗ ВАРЕННЯМ

ЗЕФІР

ЛУКУМ

ЦУКРОВА ВАТА

ХАЛВА

МАРЦИПАН

КУКУРУДЗЯНІ ПАЛИЧКИ тощо…

 

«Червоний колір»:

Ой, як ми посмакували, усі назви смаколиків повивчали,

Тож бажаю й далі соковитими словами смакувати, мову рідну добре знати!

 

ІІІ. Мовні чарунки «Хто кого?» (батли між учнями та вчителями)

Фойє оформлене у жовтогарячих кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти).

На великій дошці – пронумеровані соти (чарунки), до яких прикріплюватимуться картки з відновленими прислів’ями (шість номерів чарунок, посередині – соняшник)

  Пов’язане зображення

 

«Жовтогарячий колір»:

Друзі! Я пропоную вам гру – «Хто кого?» - мовні чарунки,

Вам необхідно «вдягти» жовтогарячі соти  в прислів’я-обладунки,

А зараз, команди учнів та вчителів, себе презентуйте,

Колективний дружній запал усі разом відчуйте!

 

Презентація команд (у довільній формі)

 

Варіанти презентацій:

 

Команда вчителів:

Наша команда «Словограй»,

Ти за нас уболівай!

(піднімають літери)

С – сильні,

Л – людяні,

О – окрилені,

В – веселі,

О –  осяйні – я і ти!

Г – гарні,

Р – розумні,

А – амбіційні

Й -  й  дуже хочемо перемогти!

 

Команда учнів:

Ми з команди «Аси-Класи»,

Ми не схибимо ні разу!

(складають квітку з пелюсток із літерами)

А – артистичні,

С – самостійні

И –  Й цікаві,

К – кмітливі,

Л – любимо добірне слово,

А – азартні,

С – славні

И – Й шануємо рідну мову!

 

«Жовтогарячий колір»:

А малі яскраві «соняшничата»

Підготували для вас загадок багато,

Вам необхідно не просто їх розгадати,

Але ще й прислів’я відповідне підібрати!

 

Музика 4

Композиція першокласників «Соняшник» (їх шестеро, на голові  в кожного шапочка – великий сонях із номером, а під ним – загадки)

 

«Жовтогарячий колір»:

Тож, шановні учасники, «соняшничаток» оберіть

І прислів’я українські на чарунках розмістіть!

 

По черзі обирають «соняшничат», виводять на середину, зачитують уголос загадки, відповідають на запитання, потім підбирають відповідну сентенцію

(із запропонованих на окремих картках-чарунках)

і прикріплюють її  на табло (великі соти)

 

Загадки:

  1. У лісі родився, на воді ріс, у вогні згорів  (човен)
  2. Я йду – він лишається (слід)
  3. Хто завжди правду каже? (дзеркало)
  4. Що лицюєш на всі боки, і воно нове щороку? (грунт, земля)
  5. Який годинник показує вірно час лише двічі на добу? (зламаний)
  6. Воно завжди перед нами, але бачити його ми не можемо (майбутнє)

 

Чарунки:

  1. Без стремління човен не пливе, без коріння сохне все живе (В.Вихрущ).
  2. Він (Василь Сухомлинський) залишив назавжди слід після себе у світі,

Слід той не зможуть змести сиві і славні століття (Г.Орел).

  1. Якщо не бити в барабан, він мовчатиме. Якщо правду не роз’яснювати, вона лишиться незрозумілою (Народна мудрість).
  2. Земля багата – народ багатий  (Народна мудрість).
  3. З усіх втрат втрата часу найтяжча (Г.Сковорода).
  4. Майбутнє залежить від того, що думають люди сьогодні (В.Борисов).

 

«Жовтогарячий колір»:

Золоті, сонячні прислів’я  на чарунках ожили,

Щоб ми мудрою мовою окрилені завжди були,

Тож переможців – команду …  - привітаймо

І всі разом у глибини знань далі вирушаймо!

 

ІV. Гра-руханка  «Рідномовні вподобайки» (у форматі квесту)

Фойє оформлене у жовтих кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти).

У різних секторах шкільного приміщення знаходяться три групи завдань (по 10):

 для 1-4 класів, 5-8 класів та 9-11 класів;

до кожної з цих груп ведуть кольорові (синьо-жовті, червоні й сині) стрілки;

завдання: поставити відповідну вподобайку біля кожного запитання

 

«Жовтий колір»:

Три команди є у нас:

Класи 1-4 (синьо-жовті), 5-8(червоні) та 9-11(сині)!

Розпочнемо відразу:

Уподобайки розберіть,

Біля завдання прикріпіть

І не затримуйтесь ні на мить!

 

(команди мають по 20 уподобайок, які прикріплять біля запитання, після чого отримають на місці від координатора гри кульку, примчать назад і віддадуть «Жовтому кольору»)

 

Синьо-жовті:

Слова «АПЕЛЬСИН», «ЗОЛОТИНКА», «ВЕЧІР» - це іменники?

 

На місці крапок у всіх цих словах пишеться знак м’якшення?

М’ЯЧ.,   ДОН.КА,  НІЧ.КА

 

«ДОБРИВЕЧІР», «ДОБРИЙ  РАНОК», «ДЯКУЮ» - це слова ввічливості?

 

Усі ці слова пишуться з великої літери?

РІЧКА  ДНІПРО,  МІСТО КИЇВ, ГОРА ГОВЕРЛА

 

У даному реченні є фразеологізм?

НАКИВАВ  П’ЯТАМИ  ЗІ  ШКОЛИ.

 

ІВАНОВИЧ – це  слово має середній рід?

 

Усі ці слова пишуться з подвоєнням?

КОЛОС.Я,  ПРИЛАД.Я,  ЗНАН.Я

 

ЩО  ПОСІЄШ – ТЕ Й …

Кінець прислів’я – «ОТРИМАЄШ»?

 

Іменник «ЗЕРНО» в давальному відмінку – «ЗЕРНОМ»?

 

Слово «ДЕНЬ» ділиться на склади?

 

 

Червоні:

Учителька покликала ОНИЩЕНКА. Це ж був хлопчик, а не дівчинка?

 

СВІТЛИЙ-ТЕМНИЙ – це синоніми?

 

ВЕСЕЛИЙ-ВЕСЕЛІИЙ-НАЙВЕСЕЛІШИЙ – це ступені порівняння прислівників?

 

У слові ЛІТЕЧКО є зменшувально-пестливий суфікс?

 

ВИГУК належить до службових частин мови?

 

У кінці ОКЛИЧНОГО РЕЧЕННЯ ставиться знак оклику?

 

Форма  ВІДПОВІДНО ДО  є правильною?

 

Синонімами до слова БАРАБОЛЯ  є бульба, картопля?

 

У слові ДОЧКА наголос падає на перший склад?

 

ГРОМАДСЬКИЙ і ГРОМАДЯНСЬКИЙ – це слова-пароніми?

 

 

Сині:

ХУДОЖНІЙ, НАУКОВИЙ, РОЗПОВІДЬ, РОЗДУМ, ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ…

Усі з перелічених – це стилі мовлення?

 

ЗГІДНО З, ВІДПОВІДНО ДО – це мовні кліше?

 

М’який знак треба писати на місці обох пропусків у словах:

пробиваєт..ся промін..чик ?

 

Правильно утворено всі імена по батькові в рядку?

В’ячеславівна, Євгенович, Кузьмич

 

У слові ЛУК’ЯН і похідних від нього вживається м’який знак?

 

Слова СВЯТО, СВЯЩЕННИЙ, СВЯТКОВИЙ є спільнокореневими?

 

Упродовж місяця й на протязі місяця – можна вживати обидва варіанти?

 

Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку?

пр..буток, пр..крашений, пр..своїти

 

Доброзичливість, як засвідчує перське прислів’я, є тією коштовністю людських стосунків, яку даровано не тому, хто її отримує, а тому, хто її дає.

Це речення є складним багатокомпонентним?

 

Не тікай від мене у світ своїх ілюзій.

Це речення односкладне (неозначено-особове)?

 

«Жовтий колір»:

Переможці є у нас –

Це …. клас!

 

V. Презентація комікса «(Не)весела історія про українську мову»

Клас оформлений у зелених кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти);

на дошці – написи; може відбуватися демонстрація на великому екрані, прослуховування по радіо чи з сайту Українського радіо

 

«Зелений колір» демонструє  комікс «(Не)весела історія про українську мову» (на великих аркушах); озвучує «кадри» і прикріплює  їх на дошці (або на стіні), а в кінці – розміщує  хронологію заборон української мови (на окремих аркушах)

 

 

 

 

 

VІ. Інтерв’юера-творча майстерня «Наш сучасний літопис – для майбутнього»

Фойє оформлене у блакитних кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти);

на стінах розвішані «сувої» для написання літопису,

по колу ходять «журналісти» й беруть інтерв’ю у школярів, учителів, батьків, працівників школи; відповіді на запитання спочатку озвучуються, а потім фіксуються на згортках (сувоях), прикріплених до одного великого ватмана (відповіді мають бути розгорненими, повними, цікавими)

 

«Блакитний колір»:

А зараз – інтерв’юера –  сучасний літопис для майбутнього цікавий,

Бо ми очікуємо відповідей відвертих, насичених вишуканою мовою, яскравих!

 

Запитання  для інтерв’юери:

  • Яким Ви бачите своє майбутнє?
  • Чи є воно (майбутнє) в української мови?
  • Яким чином Ви залучатимете своїх дітей до вивчення рідної мови?
  • Із кого слід брати приклад Вашим  нащадкам?
  • Що б Ви хотіли побажати майбутнім школярам?
  • Чи є в нас усіх шанс врятувати  та українське слово в мережі Інтернет та зміцнити його позиції?
  • Які сучасні українські пісні залишаться шлягерами і в майбутньому?
  • Кого з сучасників колись вважатимуть класиком?
  • Якими епітетами Ви б нагородили українську мову?
  • Що б Ви побажали сучасникам?

 

«Блакитний колір»:

Ми дякуємо всім, хто небайдужим і відвертим був із нами,

Тож до майбутнього – вперед – рідномовними стежками!

 

VІІ. Конкурс тематичних постерів « У серці з мовою українською – батьківською, материнською»

Фойє оформлене у синіх кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти);

на стінах розвішані тематичні постери

 

Музика 5

«Синій колір»:

Щоб у серці пронести незгасну любов до рідного слова

Й показати свою повагу до української мови,

Ви взяли участь у конкурсі постерів

«У серці з мовою українською – батьківською й материнською!»

Тож, шановні друзі, фішками за кращий постер проголосуймо

Й оплесків для цих шедеврів думки й творчості не шкодуймо!

 

VІІІ. Пісенний марафон «Про українську – по-сучасному» (парад виконавців перероблених сучасних пісень)

Фойє оформлене у фіолетових кольорах (смайлики і паперові книжечки – на них після заходу учасники записують свої враження; кульки, стрічки та квіти)

 

«Фіолетовий колір»:

Поспіваймо, повеселімося, порадіймо -

Мову рідну в сучасних мелодіях злеліймо!

(групами, парами, соло виконують школярі, вчителі, батьки пісні про українську мову)

 

«О мово рідна» (на мелодію пісні Ірини Білик «Мы будем вместе»)

З мовою живу, з мовою люблю,

З мовою у серці біль свій розділю,

Мрію і співаю з нею я завжди,

З мовою лечу в незвідані світи.

Приспів:

О мово рідна! Я знаю:

Таких, як ти, не буває,

Таких, як ти, не втрачають,

Ми будем разом, я знаю!

О мово рідна! Я знаю:

Таких, як ти, не буває,

Таких, як ти, не втрачають,

Ми будем разом, я знаю!

Мова – цілий світ, промені – слова,

Тисячна історія твоя жива.

Бережімо мову ми для поколінь,

Хай її вивчають наші доня й син!

 

Приспів:

О мово рідна! Я знаю:

Таких, як ти, не буває,

Таких, як ти, не втрачають,

Ми будем разом, я знаю!

О мово рідна! Я знаю:

Таких, як ти, не буває,

Таких, як ти, не втрачають,

Ми будем разом, я знаю!

 

 

«Слова» (на мелодію пісні Олега Винника «Ніно»)

Пам’ятаю, як малим я був,

Українську мову я почув,

Закохався вмить з перших звуків в неї я,

У чарівні диво-передзвони.

 

Приспів:

Слова – мова ожива,

Житиме в віках,

Ми  ж бо обираєм шлях!

Вона – думка осяйна,

Вітер наш надій,

Хай летить на крилах мрій!

 

Потім я ішов – за кроком крок –

До твоїх незвіданих зірок,

А твоя краса осявала небеса,

Стиглим виноградом наливалась!

 

Приспів:

Слова – мова ожива,

Житиме в віках,

Ми  ж бо обираєм шлях!

Вона – думка осяйна,

Вітер наш надій,

Хай летить на крилах мрій!

 

«Мову рідну я люблю» (на мелодію пісні Дзідзьо «Каділлак»)

 

З українською дружу,

Чесно, друзі, вам скажу,

Що без мови я – слабак,

Тож на витівки мастак!

Мову рідну я люблю,

Українськую свою,

І люблю книжки, як є,

Телефони – не моє!

 

Приспів:

Я такий увесь крутий,

Мовознавець ще й який,

Волю я словам даю,

Без книжок не їм, не сплю!

Я такий увесь крутий,

Мовознавець ще й який,

Волю я словам даю,

Без книжок не їм, не сплю!

 

Хай сміються з мене ті,

Хто до мови «не святі»,

Хто стидається свого,

Не вивчає хто його!

Не любити своє – гріх:

Буде горе, а не сміх.

Треба знати всім святу

Мову рідну, золоту!

 

Приспів:

Я такий увесь крутий,

Мовознавець ще й який,

Волю я словам даю,

Без книжок не їм, не сплю!

Я такий увесь крутий,

Мовознавець ще й який,

Волю я словам даю,

Без книжок не їм, не сплю!

 

«Фантастична мова» (на мелодію пісні Таяни «Фантастична жінка»)

 

Як тобі, як тобі, як тобі пощастило,

Тепер ти знаєш, як це – мати крила,

Тепер ти знаєш, як це – знати мову,

Як тобі, як тобі, як тобі пощастило,

Бо більше життя на світі немає,

А наші серця любов’ю палають,

Бо розум – це мрія, а мова – стихія!

 

Приспів:

Фантастична мова – мова кольорова,

Молодь обирає шлях святих надій!

Жити треба в серці з миром і любов’ю,

Молодь обирає зірку своїх мрій!

 

Як тобі, як тобі, як тобі пощастило,

Бо мова для людини – справжнє диво,

І жити без неї ніяк неможливо,

Як тобі, як тобі, як тобі пощастило,

Любить українську усіх закликаєм,

Хай щастя й любов веселкою грає,

Бо розум – це мрія, а мова – стихія!

 

Приспів:

Фантастична мова – мова кольорова,

Молодь обирає шлях святих надій!

Жити треба в серці з миром і любов’ю,

Молодь обирає зірку своїх мрій!

 

 

«Слова» (на мелодію пісні гурту «Время и стекло» «Имя»)

 

А може, слід подбати нам про майбуття,

          Бо мова українська – це наше  життя!

А може, слід подбати нам про майбуття? Уже час!

 

Приспів:

Молодих мова осипає зорепадами,

Молодих мова осипає зорепадами,

Слова – в моїх руках - пригортаю я,

Меседж майбутнім поколінням відправляю я…

Знову я, знову я забираю всі зорі з неба,

Знову я, знову я пам’ятаю, що жити треба,

Пам’ятай, пам’ятай: мова – це життя основа,

Пам’ятай, пам’ятай, пам’ятай і повторюй знову:

Приспів:

Молодих мова осипає зорепадами,

Молодих мова осипає зорепадами,

Слова – в моїх руках - пригортаю я,

Меседж майбутнім поколінням відправляю я…

 

ІХ. Підведення підсумків: веселкова церемонія «Людина дня-2021» (урочисте нагородження переможців акцій та конкурсів)

 

Музика 6

«Веселка»:

Сьогодні ми веселково боготворили українську,

Ми вчились шанувати рідне слово…

І говорімо українською  щодня!

Візьмімо  це за правило життєве, за основу!

Розпочинаємо церемонію нагородження «Людина дня-2019»!

Тож переможців усіх конкурсів та акцій привітаймо

Й повагу рідному слову складаймо!

 

(нагородження переможців)

 

«Червоний колір»:

Любімо своє!

 

«Жовтогарячий колір»:

Українське шануймо!

 

«Жовтий колір»:

Пам’ятаймо, хто ми є!

 

«Зелений колір»:

Життя не марнуймо!

 

«Блакитний колір»:

Своє, найдорожче, цінуймо!

 

«Синій колір»:

Бо нам чужого не треба!

 

«Фіолетовий колір»:

Нам лиш своє зберегти!

 

«Веселка»:

Тож зростайте духовно, друзі!

Тягніться до сонця, живіть веселково,

Хай не засохне ваше віття!

Хай живе і милує покоління рідна мова – мова українців!

 

Музика 6

 

doc
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку