Сценарій "Останній урок в 11 класі. Прощавай школо! Привіт доросле життя!"

Про матеріал
Допомога класному керівнику у проведенні останнього уроку з випускним класом.
Перегляд файлу

Сценарій останнього уроку для випускників 11 – А класу

Тема:Прощавай, школо!Привіт, доросле життя!

МЕТА:  створити емоційно – психологічний клімат; сприяти розвитку естетичного смаку; формувати в учнів моральні чесноти: взаємодопомогу, взаєморозуміння, дружелюбність, виховувати дружелюбні стосунки між однокласниками, батьками.

ОБЛАДНАННЯ: святково прикрашений клас, музичне оформлення, слайд-шоу.

Вчитель Шановні діти, батькиі! Я хочу сьогодні запросити вас в невеличкі мандри шкільним всесвітом і  пропоную вам ненадовго повернутися в минуле. Сьогодні все можливо! 

1.Класний керівник проводить перекличку учнів класу (прізвище, ім’я та по-батькові).
2.Кл. кер.: Першого вересня 2006 року... Маленькі діти за руку з мамою чи татом вийшли на урочисту лінійку – свято першого дзвоника.

Їм присвоїли відповідальне звання “учень, учениця, школярик”. І з цього пам’ятного дня у наших сьогоднішніх випускників почався важливий етап їхнього життя, особливого життя, яке зветься шкільним. Життя, про яке складають жарти (значить життя веселе), життя зі своїми традиціями (значить стабільне), життя, яке постійно вирує (значить рухається вперед), життя, де ти сам стаєш його режисером, вносиш зміни і доповнення, яке збагачує тебе і ти збагачуєш його (тобто життя багатогранне)

3.Кл.керівник :

 Волею долі склалося так,
Що у житті довелось нам зустрітись.
Може, це вірний майбутнього знак,
Може, це вибрик, та треба змиритись.
Вірно ішли ви по цьому шляху
До юних років від самого дитинства
І не найгірший цей шлях, вам скажу,
Тож, не втрачайте свого оптимізму!
Не розгубіть чистоти своїх душ,
Як там життя б не закрутило,
Посеред буранів й негаданих стуж
Кожного з вас я б захистила…
Волею долі склалося так,
Що треба прощатися з вами назавжди.
Вірно ідіть у доросле життя,
Несіть своє світло, несіть свою правду!

4.1 вересня 2010року  переступили ви наступну сходинку і потрапили у “велику школу” з великою кількістю класів і кабінетів. Як легко можна було б загубитись у цьому шумливому шкільному морі, якби вас не підтримали директор, завуч, класний керівник,Блажко Світлана Олександрівна, учителі. (Ваші перші враження від зустрічі зі мною)

5.1 вересня 2015 року ви із свідоцтвами за основну школи, прийшли в 10 клас. Справжні старшокласники: серйозні, цілеспрямовані, дорослі, та все ж діти… Учителі із задоволенням йшли до вас на уроки, де не тільки навчали вас, а дечому вчилися самі.Майже щороку наші ряди поповнювались новими співмешканцями,які приживались у нашій дружній родині. А в 11 класі наш клас поповнився учнями Софіївської та Радгоспівської  шкіл, які вдало вписалися в наш учнівський колектив, внесли свою оригінальність і новизну. Та загальною атмосферою класу залишалися щирість, чесність, відкритість дружелюбність, товаристкість…

6. Я хочу вам подякувати за те, що саме ви були моїми учнями, моїм класом. Знаєте з нами, вчителями, відбувається цікава річ, дещо зворотня по відношенню до вас. Коли ви прийшли до нас у 5 клас: малі, рухливі, безпосередні, я відчувала себе достатньо дорослою, старшою, вашою мамою. Та ви росли, мужніли, ставали самі старшими, хлопці майже всі вже вищі мене: статні, красиві юнаки, дівчата. Так от, пройшло 7 років нашого спільного життя у школі, і тепер я відчуваю себе вже не вашою мамою, яка набагато старша вас, а вашим другом, правда трохи старшим. Сьогодні я не зможу дібрати слів, щоб повністю сказати, які ви в мене є . Тому я скажу коротко: 

    - я пам’ятатиму емоційну,довірливу, чутливу, веселу і водночас сумну дівчинку, яка є гарним знавцем української мови і яка пише прекрасні вірші (Теріхова Женя)

    - я пам’ятатиму неординарну,романтичну, наполегливу, старанну, розумну, розсудливу дівчинку, яка виручала школу і клас у різних конкурсах та олімпіадах(Кліпоносова Віка)

    - я пам’ятатиму скромну, врівноважену,відповідальну, лагідну,самовіддану, ввічливу дівчину, яка вміла ладити з усіма,як з учнями так і з вчителями(Горбань Марина)

     - я пам’ятатиму безпосереднього, доброзичливого,артистичного, витривалого, але іноді хитруватого,проте відвертого і правдивого юнака(Ніколенко Женя)

     - я пам’ятатиму серйозну, талановиту, спокійну, добру,проте прямолінійну, самостійну і чуттєву дівчинку(Киівська Ліза)

     - я пам’ятатиму активного,оптимістичного, справедливого,безвідмовного, організованого,серйозного,відпо-

відального, щирого, самостійного юнака, справжнього джентльмена,який знає, що він хоче і що буде робити далі, а також як гарного ведучого і учасника різних шкільних заходів(Бухтатий Богдан

-          я пам’ятатиму привітну, скромну, тиху, врівноважену, слухняну і добру дівчинку, яка,мабуть, найменше пропустила уроків(Ім’я дівчинки)

-          я пам’ятатиму спокійного, безпосереднього, розумного,уважного,добропорядного, працьовитого, толерантного і вихованого юнака,який живе не ілюзіями ,а реальністю, і який вміє схилити людей до себе(Ім’я хлопчика)

-          я пам’ятатиму чутливу, веселу,балакучу, але тактовну, талановиту, емоційну дівчину, яка виділялася своєю безпосередністю, слухняністю і щирістю(Дівчинка)

-          я пам’ятатиму цього юнака, як учня ,якого ми чекали ще у 5 клас, а дочекалися лише в 11, а ще як неординарну, толерантну,добродушну,дружню,культурну,благородну, ввічливу і спокійну людину, яка має свої погляди на життя, має мету і докладає зусиль, щоб вона здійснилась(Хлопчик)

-          я пам’ятатиму як достатньо дорослу, заповзяту, комунікабельну, веселу і спокійну водночас ,а також наполегливу, врівноважену, самостійну і лагідну, зі своїм талантом і смаком дівчину(Дівчина)

-          я пам’ятатиму загадкову, доброзичливу, щиру,милосердну, інтелігентну, лагідну і спокійну дівчину, яка часом вражає своїми незвіданими талантами(Дівчина)

-          я пам’ятатиму як чутливу, товариську, усміхнену, слухняну, відповідальну, життєрадісну і дотепну дівчинку(Дівчина)

-          я пам’ятатиму як елегантну, допитливу, врівноважену, прямолінійну і безпосередню людину, яка виділяється своєю неординарністю, принциповістю і старанністю(Дівчина)

-          я пам’ятатиму як взривну, запальну, емоційну, харизматичну, амбітну, життєрадісну, рішучу, проте щиру, впевнену і  наполегливу(Дівчина)

-          я пам’ятатиму цю дівчинку , як самостійну, чуйну, доброзичливу, завзяту, душевну, незалежну, відважну і прямодушну(Дівчина)

-          я пам’ятатиму цього юнака як мовчазного, дещо впертого, невпевненого, проте романтичного, скромного, скритного і вразливого(Хлопець)

7.  Вчитель: Закінчуючи школу, мені хотілося б згадати тих, хто стояв за вашими спинами, підтримуючи у важку хвилину, розв’язував за вас задачі, писав твори... повторно вивчав шкільну програму. Це – ваші батьки. Ваші батьки, разом з учителями готували вас до дорослого життя і вивели на цей поріг – шкільний, останній поріг у доросле життя. Сьогодні вони хвилюються і радіють за вас. Але у деяких ця радість і хвилювання особливі, бо вони присутні на такому святі у ролі батьків востаннє. Більше не будуть вони щоранку проводжати  своїх дітей до школи, ходити на батьківські збори, перевіряти щоденники своїх синів і доньок.

Уже зміцніли ваші крила, щоб літати

Та не забудь про рідних маму й тата,

І встигнуть добре слово їм сказати

Допоки ти живеш у рідній хаті!

(Слова подяки батькам)

Вчитель Шановні батьки! Сьогодні на останньому уроці, я впевнена, ви також хочете щось сказати своїм дітям.(Слова подяки дітям)

8.  Вчитель:Ви багато років навчались в цій школі. Зараз ми перевіримо, чи добре ви знаєте своїх вчителів, однокласників, рідну школу.

Вікторина:

  1. Який номер телефону школи?
  2. Хто секретар у школі?
  3. Який навчальний кабінет більший за площею?
  4. Хто виступав в ролі Діда Мороза, Святого Миколая на шкільних святах?
  5. Який клас найрозумніший  у школі?
  6. Як звуть директора школи?
  7. Скільки учнів у 11- А класі?
  8. Коли День народження у вашого класного керівника?
  9. Хто знає повну назву школи?
  10. Хто ваш улюблений вчитель?
  11. Якого предмету було найбільше на тиждень?
  12. Хто відмінник в 11-А класі?
  13. Як по-батькові Горбань Маринку?
  14. Хто з вчителів найбільше полюбляє свій предмет?
  15. Скільки кабінетів у школі?
  16. Чи готові ви попрощатись зі школою?

 9. Лист у майбутнє.

Вчитель:  Прощаючись зі школою, випускники завжди пишуть лист у майбутнє. Про що ви мрієте? Ким ви станете? Якими ви станете? Щоб хотіли сказати на останок? Я пропоную вам написати свої рожеві мрії і опустити їх у цю скриньку. А десь через п’ять, чи може десять років ми її відчинемо і побачимо, чи здійснились вони, чи ні?

(Діти пишуть листи у майбутнє)

10.Спогади шкільного життя.

Вчитель: Багато цікаво було у вашому шкільному житті, сподіваюсь нам є , що згадати. Тож пропоную вам переглянути відеоролик «Спогади шкільного життя 11 – А класу»

11. Книга скарг та пропозицій.

Вчитель:  Буває часом так, що люди чимось не задоволені, або навпаки. Такої традиції ще не було, але десь щось зникає, десь з’являється, тож пропоную вам «Книгу відгуків і пропозицій», яку вперше заповните ви. Якщо в душі щось є – пишіть, ні – ні!, але запис від класу повинен бути обов’язково.

12. Солодкі подарунки.

Вчитель: Усі ці сім років я намагалася захистити вас, вберегти від чогось поганого, зробити ваше шкільне життя більш цікавішим, бурхливішим, пам’ятним. Зверніть увагу на дошку. На ній символічно я зобразила своє серце, кожному я віддаю частинку себе, частинку своєї душі, свого серця. Сьогодні, йдучи з класу, візьміть, будь ласка, мій маленький і скромний дар з собою. А зараз я б хотіла пригостити вас смаколиками з частинкою своєї любові до вас.

(Пригощання випускників)

13.Вірш випускникам.

Вчитель: Пам’ятаєте, я говорила,що я не поет, що я тільки вчуся. Але  ви мене надихнули написати цей вірш.

Таких, як ви, дітей, у мене вже не буде.

Я спогади про Вас нестиму крізь роки.

Здається, що наш клас ніколи не забуду,

А надто вже гортаючи альбому сторінки.

Були ми справжньою сім’єю, єдиним цілим на Землі.

Ділили радість і незгоди, долаючи життєві перешкоди

Йшли до єдиної мети, щоб стати гарними людьми.

Ми крок за кроком піднімались,

Я вас навчала, ну а ви – мене.

Але ні ви, ні я не сподівались,

Що час так швидко промайне.

Для мене всі ви «умні і красиві»,

Мої найкращі «П’юпілси» з усіх.

Так хочеться, щоб стали ви щасливі,

І поряд з Вами був один лиш сміх.

І ось настав той час, коли пора прощатись.

Бо доля вже для Вас готує свій сюрприз.

І я бажаю вам лише на краще сподіватись,

Тоді фортуна піднесе для кожного найкращий приз.

А я пишатимусь своїм зерном,

Яке зростало довгі роки.

І часто чутиму тайком

По коридору ваші кроки.

Таких, як ви, дітей, у мене вже не буде!!!

14.Останній дзвінок.

Вчитель: А зараз я б хотіла перейти до останнього дзвінка. У вашому шкільному житті   було багато дзвінків. Їх продзвеніло приблизно 20000 тисяч. Так говорить статистика. Вони були різні: несподівані і радісні, тривожні і веселі, благодатні, бо спасали вас від неминучої «двійки». Але сьогодні він особливий. Він останній дзвоник шкільного життя. Він як рубіж між дитинством і тим іншим життям, яке очікує вас. І яким би не було ваше майбутнє, скільки задоволення, радості і щастя Вам воно б не принесло, ви обов’язково згадаєте цей дім, свою школу, своїх друзів і ці хвилюючі миті та моменти.

Що ж, наш урок закінчується і дзвоник, який продзвенить буде дзвінком у життя. І голос дзвіночка сьогодні незвичайний. Він продзвенить різними кольорами. 
Жовтим кольором (подзвонити, і так кожен раз) – кольором сонця, світла і тепла. Хай життя ваше буде світле, повне хліба, багатства і достатку!
Червоним кольором – кольором любові і кохання. Хай по ваших життєвих шляхах поруч йде тільки любов!
Зеленим кольором – кольором життя, оновлення. Залишайтеся завжди молодими, повним сил, прагнення до кращого!
Блакитним кольором – кольором мрії і надії. Саме з мрією люди досягають найбільших вершин.
Сьогодні цей різнокольоровий дзвінок звучить саме для вас. 
(довгенько подзвеніти)

15. Вчитель:

Ось і перегорнули ми сторінки нашого шкільного життя довжиною в 11 років. Результатом вашої кропіткої праці стануть нові випробування ЗНО. Що порадити, які слова-дороговкази дати вам в майбуття? Благословляючи вас в щасливу путь, я хочу, щоб ви пам’ятали: що ви принесете у цей світ, таким він і буде. Тож принесіть в нього ЩАСТЯ, ДОБРО, МУДРІСТЬ І СПРАВЕДЛИВІСТЬ. І знайте, що щастя – це не гроші, не влада, це – стан душі, шукати його треба в собі.

.Добро – це вміння нести у світ свої прагнення і не нав’язувати нікому того, що не бажаєш сам.

Мудрість – це не вказівки комусь, яким треба бути, а здатність змінюватись самому.

Справедливість – це уміння не оцінювати інших за своїми мірками.

Ось ці основні цінності, якими ви маєте запастися, вирушаючи у життєву дорогу, якщо ви візьмете цей багаж із собою у життя, то перемога буде з вами!

До побачення, мої дорослі діти!

В щасливу путь!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
1545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку