Сценарій "Посвята у старшокласники"

Про матеріал
Сценарій прийому учнів восьмих класів у організацію старшокласників у ігровій формі.
Перегляд файлу

Посвята в старшокласники

Вед.1: Доброго дня, дорогі друзі!

Вед.2: Нарешті, дочекалися ми нашого старшокласницького  дня! Прийшов час випробувань для 8-х класів. І вже з сьогоднішнього дня вони будуть приходити на вечори, відчуваючи себе справжніми старшокласниками!

Вед.1: Чекай, чекай! Ми ще подивимось, кого прийняти, а кого залишити на повторний рік. Треба їм постаратися, а то так зразу – вже й старшокласники!

Вед.2: Сьогодні ми зібралися для того щоб прийняти учнів 8-х класів у Організацію Старшокласників. Перехід із середньої ланки навчання у старшу знаменує новий етап у вашому житті, це в свою чергу вимагає відповідальності, самостійності, організованості – одним словом бути дорослими людьми.

Звучить тиха, лагідна музика, на її фоні діти читають вірші:

1.Україно!

Під небом твоїм калинові пливуть острови,

У зелених вітрилах – вишневі гудуть заметілі.

Україно!

Я – промінь живий

В твоїм сонячнім тілі!

 

2.Нероздільні земля і небо,

Нероздільна моя сімя ,

Нероздільна любов до тебе,

Дорога Вкраїно моя.

 

3.Нероздільна шкільна родина,

Наша дружба і наша кров,

У єдиній моїй Україні –

Нероздільна моя любов.

 

4.В житті – розкритій книзі –

Сторінок безліч є,

В яке вписати мусиш

І ти життя своє.

 

Вед.2: 8-А і 8-Б класи готували завдання до вступу в організацію Старшокласників Путивльщини (ОСП).

Вед.1: На сцену запрошується 8-А клас.

Вед.2: Запрошуємо до виступу 8-Б клас.

Вед.1: Вам дарує пісню

(номер)

Вед.2: Ми познайомилися з учнями 8-х класів, дізналися про їх таланти і захоплення. Але, щоб ми прийняли вас у свій гурт, вам треба пройти через декілька випробувань.

Вед.1: Отже, ваше перше випробування. Від кожного класу ми запрошуємо по 3 знавці математики.

Вед.2: Ви маєте правильно відповісти на запитання, але не на те, що поставили вам, а на попереднє. Перший учасник, має відповісти на останнє питання.

Пять пар шкарпеток мати прала,

Ретельно їх перевіряла.

Три пари виявились цілими.

Скільки шкарпеток було з дірами? (2 пари, 4 шкарпетки).

 

У цих трьох братів є по сестрі,

Відгадувать загадки ви всі майстри.

А цю відгадаєте і поготів.

Скільки разом всіх сестер і братів? (3 брати і 1 сестра).

 

Скільки ніг у павука?

Тобі загадка така.

Я підкажу – здогадаєшся ти:

Їх більше ніж сім, але менш дев’яти. (8)

 

У квартирі чотири маленьких кімнати,

Дві з яких довелось нещодавно зєднати.

Для сімї так зручніше, і місця немало.

Скільки ж кімнат у квартирі тій стало? (3).

 

Пять кілків слід в землю вбити

Й ними дуб обгородити.

А для кожного прольоту

Треба по три метри дроту.

Обчисліть швидше, не баріться,

Скільки дроту знадобиться. (15 метрів).

 

Вдень до зайця на обід завітав його сусід.

На пеньок зайці ті сіли, порівну морквинок зїли.

Шість морквин було у них, соковитих, запашних.

Порахуйте без помилок, скільки кожен зїв морквинок? (по 3 моркви)

(номер)

Вед.1: А тепер таке завдання. Вам треба просто відповісти на питання. Але питання не прості. За допомогою них ми зможемо дізнатися на скільки добре ви знаєте рідну школу.

1)Скільки у школі вчителів?

А) 48; б) 50; в) 40.

2)Скільки східців ви долаєте, щоб дістатися до свого класу?

А)39; б)60; в)50.

3)Скільки дверей по всій школі?

А)70; б) 80; в) 90.

4)Скільки вчителів чоловічої статі викладають у учнів нашої школи?

А)9; б)5; в)4.

5)Скільки ялинок росте на подвірї школи?

А)1; б)11; в)2.

6)Скільки вікон у нашій школі?

А)164; б)160; в) 165.

7) Скільки учнів у 11 класі?

А)10; б) 12; в)13.

(номер).

Вед.2: А тепер станція «Пісенна». Перше ваше завдання – відгадати пісню з найменшої кількості нот. А відгадавши, ви маєте її заспівати всім класом. (дитячі, народні пісні).

Вед.1: Наступне завдання складніше. Ви маєте усією командою заспівати пісню лише одним словом - «няв». А яку саме пісню ви оберете самі. Підійдіть та витягніть назву своєї пісні. («Несе Галя воду», «Калинка», «В лесу родилась ёлочка».)

(номер).

Вед.2: Ну, а до наступного конкурсу ви готувалися заздалегідь. Це театральний конкурс.

Вед.1: Ваше перше завдання в цьому конкурсі: Жива картина. У кожної команди було своє завдання, своя відома усім картина. Отже, зараз ми й подивимось, що ж у вас вийшло. На сцену запрошується 8-А клас. (8-Б клас).

Вед.2: Добре! Молодці! Гарно впоралися! Але це ще далеко не все! Ваше наступне завдання в цьому конкурсі – пантоміма. Запрошую одного учасника від 8-А. Твоє завдання обрати будь який аркуш паперу, прочитати на ньому слово і показати його своєму класові. А ваше завдання, 8-А, відгадати, що він показує. (запрошую учасника від 8-Б). (по 3 учасника від класу).

Вед.1: Добре. І останнє завдання. Перед вами питання. Зовсім прості. На кшталт «Як пройти до бібліотеки?». А ваше завдання не відповісти на нього, а поставити його своєму класові мовою глухонімих. Тобто ви читаєте питання і намагаєтеся поставити його своєму класові, не вимовляючи ні звуку. ( по 2 учасники від класу).

Вед.2: Скінчився час випробувань,

 Нам до душі ваш рівень знань.

 Та ще багато треба знати,

 Щоб старшокласниками стати.

 

Вед.1: Ми врахували всі ваші старання,

 Ви гідно пройшли всі випробування.

 Не треба друзі вже переживати,

 Вже настав час усіх вас привітати.

 

Вед.2: До нас завітали представники від 10 та 11 класу, щоб вручити обереги. Запрошуємо їх на сцену.

Учень: Це дуже відповідальна хвилина, бо обереги будуть захищати вас від двійок, викликів батьків до школи, походів до директора у кабінет та інших негараздів шкільного життя. (вручають обереги).

Вед.1:Вас вітає зі святом….

(номер).

Вед.2: Запрошуємо учнів 8-х класів встати для проголошення клятви старшокласника.

Клятва старшокласника:

Вед.1: Клянуся знати і памятати, що разом з народом відповідальний за долі суспільства, за примноження суспільного багатства та мирне небо над головою.

Учні: Клянусь!

Вед.2: Клянуся вміти відповідально ставитися до навчання; володіти собою, протистояти безсоромній поведінці, правильно обрати професію, бути вимогливим до себе і оточуючих.

Учні: Клянусь!

Вед.1:Клянуся розуміти значення духовних цінностей в житті людини; взаємозв’язок внутрішньої ті зовнішньої культури людини; права та обов’язки людини в суспільстві.

Учні: Клянуся!

Вед.2: Клянуся любити свій народ, духовну культуру свого багатонаціонального народу та прогресивну культуру усіх країн.

Учні: Клянуся!

Вед.1: Клянуся дружити з підлітками усіх національностей, бути відданим дружбі.

Учні: Клянуся!

Вед.2: Клянуся бережливо відноситися до історії свого народу, поважати державні символи, народні традиції.

Учні: Клянуся!

Вед.1: Клянуся допомагати своїм друзям досягати високих результатів у навчанні, праці, в фізкультурі та спорті, в позакласній роботі.

Учні: Клянуся!

Вед.2: Клянуся створювати нове в праці, красу в мистецтві, духовну красу в самому собі.

Учні: Клянуся!

Вед.1: Вітаємо вас, восьмикласники! Від тепер ви будете називатися – старшокласниками!

Вед.2: На цьому наше свято добігає кінця! До нових зустрічей!

doc
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку