Сценарій родинного спортивного свята у 6 класі на тему: "У моїй сім'ї люблять спорт усі"

Про матеріал

Родинне спортивне свято

Тема: У моїй сім'ї люблять спорт усі

Мета:популяризувати здоровий спосіб життя; розвивати інтерес до заняття фізкультурою та спортом; виховувати в учнів бережливе ставлення до своїх батьків, рідних; прищеплювати почуття єдності та колективізму і бажання в чесній боротьбі здобувати перемогу.

Обладнання: святково прибраний спортивний зал, п'єдестал для нагородження,медалі переможцям,грамоти, цінні подарунки батькам,емблеми для команд , плакати підтримки, два столи для суддівської команди і музиканта, музичне оформлення, солодощі та призи для глядачів.

Інвентар: 3вірьовки, 15 тенісних м'ячиків, 3 тенісні ракетки , 3 скакалки , 3 рулони туалетного паперу, 3 стільці , 3 волейбольні м'ячі, , кеглі - 6 шт. , 3 пари ласт, 3 маски , 18 м'яких іграшок різної величини, 3 мішки для іграшок, 2 косинки, 2 фартушки, 3 шароварів, 2 піджачки із густо нашитими ґудзиками, 2 пар перчаток, 3 клюшки, 3 шайби, 3 мішки для стрибків, 3 баскетбольні м'ячі, 3 обручі,3 відерця, 15 пластикових стаканчиків,4 чистих листки і 2 ручки.

Перегляд файлу

Родинне спортивне свято

Тема: У моїй сім'ї люблять спорт усі

Мета:популяризувати здоровий спосіб життя; розвивати інтерес до заняття фізкультурою та спортом; виховувати в учнів бережливе ставлення до своїх батьків, рідних; прищеплювати  почуття єдності та колективізму і бажання в чесній боротьбі здобувати перемогу.

Обладнання: святково прибраний спортивний зал, п’єдестал для нагородження,медалі переможцям,грамоти, цінні подарунки батькам,емблеми для команд , плакати підтримки, два столи для суддівської команди і музиканта, музичне оформлення, солодощі та призи для глядачів.

Інвентар: 3вірьовки, 15 тенісних м’ячиків, 3 тенісні ракетки , 3 скакалки , 3 рулони туалетного паперу, 3 стільці , 3 волейбольні  м’ячі, , кеглі - 6 шт. , 3 пари ласт, 3 маски , 18 м’яких іграшок різної величини, 3 мішки для іграшок, 2 косинки, 2 фартушки, 3 шароварів, 2 піджачки із густо нашитими ґудзиками, 2 пар перчаток, 3 клюшки, 3 шайби, 3 мішки для стрибків, 3 баскетбольні м’ячі, 3 обручі,3 відерця, 15 пластикових стаканчиків,4 чистих листки і 2 ручки.

Хід заходу

Учні у спортивній  формі під музику Руслани «Українські діти» виходять в зал і шикуються на танець «Весела зарядка»

Спортивний танець « Весела зарядка»

Вчитель. Доброго дня, дорогі гості. Ми раді вітати всіх, хто сьогодні разом з нами. Сьогодні ми зібралися на свято «У моїй сім'ї люблять спорт усі» ,щоб позмагатися у силі, спритності, кмітливості, витривалості і просто відпочити, порозважатися  та поспілкуватися з дітьми. Як відомо, спорт – запорука здоров’я. Кожна людина прагне бути здоровою, адже здоров’я  є найдорожчим у кожного з нас.

   Сьогодні наші команди ,змагаючись  в конкурсах , спробують довести, що всі вони  спортивні,сильні, спритні, здорові та веселі.

Отже, ми вітаємо всіх учасників, які вирішили присвятити сьогодні день своїм дітям , сім`ї та спорту!

Виступи учнів

Сім'я – це пристань і гавань,

Сюди повертаєшся знов

Із мандрів далеких і плавань, 

Тут вічно панує любов.

                                              

Тебе тут завжди пам'ятають 

Куди б ти не їхав, не йшов,

На тебе постійно чекають

Увага, турбота, любов.

 

Родина, дорога родина!

Що може бути краще в світі цім?

Чим більше дорожить людина

За батьківський і материнський дім?

 

Що може бути краще за вечерю в домі

За батьківським, міцним столом,

Де в шумнім гомоні і в кожнім слові

Все сповнене любов’ю, а не злом ?

 

Де можна більше зачерпнуть любові?

Де взяти більше доброти?

Як в материнськім ніжнім слові,

Як з батька щедрої руки.

 

Отож: зібралися ми нині

На святі нашім гомінкім,

Щоб поклонитися родині

І побажати щастя всім.

 

 Ми хочем радо привітати

Бабусь з дідусями, сестер, братів

Ну і, звичайно, наших любих

І дорогих усім батьків.

 

Давайте хоч би на хвилину

Забудем клопоти усі

І об’єднаємось в міцну родину

І заспіваємо забуті вже пісні.

Вчитель: Бути здоровим — це зовсім не означає  хизуватися м’язами та доводити всім, що ти — найсильніший. Бути здоровим -  це  вести активний спосіб життя, правильно харчуватися та дбати про режим дня. Просимо послухати вірші у виконанні наших шестикласників  про те, що   у здоровому тілі — здоровий дух.

Здоров’я — розкіш для людини,

Найбільша цінність у житті.

Як є здоров’я день при днині,

Можливість є йти до мети.

 

Тоді є радість, щастя, диво,

Краса у крапельці роси.

Тоді людина йде щасливо

Серед безмежної краси

 

Й чарівність світу відчуває.

Для неї в хмурість — дні ясні.

Вона всі труднощі долає

Й співає радісні пісні.

 

Вона — здорова! Це чудово,

Бо їй нічого не болить.

Вона добро творить готова.

І це прекрасно! Можна жить!

 

Головне — здоровим бути —

Це потрібно всім збагнути!

Бо як є здоров’я й сила,

То весь світ людині милий.

 

Й думка в неї веселенька,

І тоді вона жвавенька.

Все їй хочеться робити,

І сміятись, і радіти.

 

А як тільки захворіє —

Зразу й сонечко тускніє.

Тому це запам’ятай

Й про своє здоров’я дбай!

 «…Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля», — писав Артур Шопенгауер. І справді, щастя починається з тілесного та духовного здоров’я. Завжди мати вигляд на всі 100 %, почуватися впевнено і щасливо допоможе спорт та пам’ятай: життя — це рух!

Несеш ти радість, щастя й мир,
Немов ріка — весняні води.
Під покривалом твоїх крил
Племена дружать і народи.


На ґрунті дружби і змагань
Фонтаном б’ють джерела чисті.
І п’ють ту воду без вагань,
І немічні і мускулисті.
 

То ж на вустах твоє ім’я
У місті, в чумі і в наметі.
О Спорт! Ти — мир і надбання
Усіх народів на планеті!
 

Рух — це життя.
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
 

Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
 

О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!

Вчитель:Сьогодні на нашому святі присутні сім’ї, які будуть брати участь спортивних змаганнях і намагатимуться довести, що їхня сімя найспортивніша. Давайте під ваші оплески запросимо їх до зали. ( Команди у спортивному одязі та з емблемами під музику та оплески залу займають свої місця).

  А зараз я із великим задоволенням представляю вам  учасників сьогоднішнього свята : 

  • Команда «Сміливці» . Капітан команди Женя Коноплястий. Учасники команди мама Оксана і тато Діма.
  • Команда « Переможці » . Капітан -  Ярмолич Денис, члени команди: мама Яна  і тато Вова.
  • Команда «Оптимісти» . Капітан – Мірошник Олександр і учасники - мама Катя і тато Сергій.

Вчитель:А які спортивні змагання відбудуться без суддівської бригади?

Сьогодні цю місію будуть виконувати заступники директора з навчальної та виховної роботи : Лебединець В.І.  та Саранцева Н.В. Будьте впевнені, що вони будуть судити чесно , неупереджено і справедливо. І обов’язково слідкуватимуть за дотриманням вами правил гри.

А зараз прошу послухати наших учнів з  настановами  і побажаннями для команд та всіх учасників заходу.

 

Спортивні сім’ї – це чудово,

Спортивні сім’ї – вищий клас,

До всіх учасників це слово,

Прийміть низький уклін від нас!

 

Живіть щасливо і багато,

Любов до спорту збережіть,

Хай кожен день вам буде святом,

Життям упевнено ідіть!

 

Любов до праці передайте,

Своїм нащадкам, й кожний день

Щораз зі спорту починайте,

Неначе із дзвінких пісень!

 

Нехай мов факел запалає

Любов до спорту у серцях

І хай ніколи не згасає,

Зігріє вам життєвий шлях!

 

Хай не буде суперечок

Серед нас ніколи!

Нехай спорт нас обєднає

В нашій рідній школі.

 

Бажаємо, щоб ви спорт любили,

Сьогодні завтра і завжди,

Щоб перемагали та успіхами жили,

І щоб ні в чім не знали ви біди.

 

Бажаєм проявити силу й волю,

Усе віддати в чесній боротьбі.

Знайти удачу на спортивнім полі

Й принести задоволення нам і собі.

Пісня « Тата і мами»

1 конкурс «Привітання команд»

Вчитель: Завдання командам  якнайкраще представити команду і озвучити свій девіз

«Сміливці»

Ми - Сміливці   змагатись готові.

Прагнемо сім’єю бути здорові.
Перше місце хочемо мати,                                                                                         Бо ми звикли перемагати

« Переможці »

Перемогти не зможуть нас,                                                                                      так як ми команда – Клас !

 «Оптимісти»

Ми згуртовано  з перемогою,
На фініш готові прийти.                                                                                               А командам-відстаючим                                                                                         Раді ми допомогти

Вчитель:  А зараз переходимо безпосередньо  до спортивних конкурсів.  Команди до старту готові? 

2 конкурс «Парний біг» (Інвентар:3 вірьовки)

Капітану команди і мамі зв’язують по одній нозі. Вони пробігають дистанцію, повертаються назад, розв’язують вірьовку і зв’язують ноги наступного учасника і капітана. Команда, яка прибіжить на фініш першою приносить своїй команді 3 бали, та що другою перетне фінішну пряму – 2 бали і ,відповідно, останні приносять у скарбницю своєї команди 1 бал.

3 конкурс «Біжи обережно» (Інвентар:3 тенісні ракетки  і 3 тенісних м’ячики)

Учаснику  кожної команди дають у руки ракетку ,  на яку кладуть тенісний м’ячик . Ваше завдання: оббігти кругом стільця, не випустивши кульки і не  допомагати рукою. Повернутись на своє місце і передати ракетку з кулькою іншому.

4 конкурс для  татусів « Дартс» (Інвентар:дартс і 3 дротики)

Кожному татові надається 3 спроби кинути в дартс.  Бали за 3 кидки  сумуються і вносяться у вашу рейтингову таблицю.

5 конкурс для мамів «Стрибки зі скакалкою»

Мами одночасно під музику розпочинають стрибати через скакалку. Хто зупиниться першою – отримує 1 бал , хто найдовше проскакає отримує 3 бали.

Вчитель: Поки  наші команди відпочивають, ми запрошуємо прослухати

 пісню на вірменській мові «Футбол»

6 конкурс «Транспортування потерпілого» (Інвентар: 3стільці і 3 рулони туалетного паперу)

Тато з мамою складають руки у вигляді стільця. Син сідає  їм на руки. Батьки переносять дитину до стільця, садовлять його, роблять  перев’язку «пораненому» і відносять його назад.

Вчитель: Слово надається суддям.

7 конкурс  «Мішень» (Інвентар:кеглі із номерами і 1 волейбольний м’яч)

На відстані 8 м від стартової лінії команд розміщені кеглі із цифрами від 1 до 6, які означають кількість балів. Завдання : мячем збити кеглі. Кожен учасник має лише 1 спробу. Перемогла команда, яка більше набере балів.

8 конкурс  «Підводники» (Інвентар:3 пари ласт, 3 маски, або окуляри для пірнання)

Дитина у  масці ,в тата і мами  по 1 ласті на нозі. Пробігають дистанцію, тримаючи за руки . Хто швидше дійде до фінішу , той і переміг.

Вчитель: А зараз , поки наші команди відпочивають ,просимо послухати пісню « А що таке щастя».

Вчитель: Конкурс «Господині» для глядачів-дівчаток. (Інвентар:2 стільці, 2 косинки і 2 фартушки)

На стільці  перед кожною із 2 глядачів лежать косинка і фартух. Необхідно все це правильно і швидко одягнути на себе.

9 конкурс «Малий і ще менший» (Інвентар:3 мішки  і 18 м’яких іграшок різної величини)

Капітани  команд отримують по мішку, у якому знаходяться по 6 м’яких іграшок різної величини.   Капітан біжить до лінії, на відстані 10 метрів, висипає все із мішка, бере будь – яку іграшку , повертається і передає її іншому. Другий гравець бере іграшку і рухається по другу. Бере ще одну, передає вже дві іграшки третьому. Так триває, аж поки  всі іграшки не будуть у руках у одного гравця на фініші.

10 конкурс « Вікторина» (Інвентар:3 прапорці)

Пам’ятаймо про правило піднятого прапорця:капітан команди тримає у руках прапорець, яка команда підняла його першою , та і має право відповідати. Якщо жодна команда не знає відповіді, допомагають глядачі  і віддають свій бал улюбленій команді.

  1.               Як часто проводяться Олімпійські ігри? (раз у 4 роки)
  2.               Скільки гравців у футбольній команді? (11)
  3.               Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
  4.               Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (футбол, бейсбол, гандбол,теніс, гольф)
  5.               Кого називають літаючими лижниками? (стрибунів з трампліну)
  6.               Який м’яч  найважчий: футбольний, волейбольний чи баскетбольний? (баскетбольний)
  7.               Скільки максимальних раундів у боксі? (12)
  8.               У якій грі користуються найменшим м’ячем? (настільний теніс)
  9.               Коли відбулися перші олімпійські ігри? ( 776 р.до н.е.)
  10.          Назвіть батьківщину олімпійських ігор ( Стародавня Греція).

11 конкурс «Українські козаки» (Інвентар:3 шароварів)

Тато із дитиною одягають шаровари. Тато влазить в одну колошу, а дитина в іншу і так вони біжать до позначки і повертаються на фініш.

12 конкурс « Кенгуру» (Інвентар:3 волейбольні м’ячі)

Перший учасник затискає між ніг волейбольний м’яч. Біжить до фінішу  назад повертається із м’ячем у руках. Передає м’ячик наступному учасникукоманди. Так проходить  естафету вся команда.

Конкурс для глядачів «Піджачки» (Інвентар:2 піджачки із нашитими густо ґудзиками і 2 пари печаток)

Запрошуються 2 мами і 2 дитини. Діти тримають у руках піджачки, на яких нашили густо ряд ґудзиків. Мами одягають печатки на руки  і розстібають ґудзики, одягають на дитину піджак і застібають ґудзики. Хто виконає завдання першим, той і переміг, за що отримає подаруночок.

13 конкурс «Хокеїст» (Інвентар:3 клюшки. 3 шайби, кеглі - 9 шт.)

Ваше завдання: провести клюшкою шайбу між кеглями і повернутися назад. Передати естафету наступному учаснику і так вся команда по черзі. Якщо кегля впала, її слід підняти і лише потім рухатися далі.Перемагає та команда, яка перша прибуде до лінії старту. Команди, готові? Почали!

Вчитель: Молодці сімї, ви вправно впорались із завданням. А поки журі працює, ми пропонуємо нашим учасникам перевести дух.

Уболівальники сьогодні прийшли підтримати свої команди.

Гра з уболівальниками «Бліц - турнір про олімпійські ігри»

1.  Хто міг бути учасником олімпійських ігор? (Чоловіки, які не порушували закону)

2. Кому було заборонено брати участь в олімпійських іграх? ( Жінкам, рабам і чужоземцям)

3.Що не відбувалося, коли тривали олімпійські ігри, або що припинялося? (Війни)

4.Що означає символ олімпійських ігор - Олімпійські кільця? (  (Толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь у Олімпіаді  із 5 континентів)

5.Чому 1916, 1940 і 1944 рр. не  проводилися Олімпійські ігри? (Через світові війни)

6.Де проходила олімпіада в 2016 році? (Бразилія, місто  Ріо-де-Женейро)

7.Назвіть першу олімпійську чемпіонку незалежної України і вид спорту (Оксана Баюл, фігурне катання)

8.Яку українську багаторазову олімпійську чемпіонку називають «золотою рибкою»? «Яна Клочкова, плавчиня)

9 .У якій країні  цього року (2018) відбуваються зимова Олімпіада? ( Південна Корея )

10.Хто здобув олімпійське золото на цій Олімпіаді і в якому виді спорту?           ( Олександр Абраменко з фрістайлу)

Вчитель: А зараз запрошуємо до виступу наших дівчаток, які підготували пісню  «Дякую ,бабусю»

14 конкурс  «Стрибки у мішку» (Інвентар:3 великі мішки)

Кожен учасник команди має пробігти якнайшвидше дистанцію у мішку.

15 конкурс «Баскетболісти» (Інвентар:3 баскетбольні м’ячі)

Капітани отримують  баскетбольный м’яч. Потрібно довести м’яч до           обруча , не змінюючи рук, повернутися до команди і передати естафету мамі, а мама потім татові.

16 конкурс «Посадка картоплі і збір урожаю» (Інвентар:15 паперових стаканчиків. 15 тенісних м’ячиків, 3 маленькі відерця)

Тата отримують по 5 паперових стаканчиків, мами - відерця з 5 тенісними м’ячиками. Необхідно покласти м’ячик в маленькі лунки (стаканчики) на підлозі, розташовані по всій трасі на відстані одного кроку і повернутися на фініш.  Діти м’ячики виймають із стаканчиків і кладуть їх у відерце. На фініш діти прибігають із повним відеречком і стаканчиками.

Вчитель: Нарешті конкурсна програма завершилася. Просимо команди присісти на свої місця і відпочити. Поки судді підбивають результати і визначають переможців  я оголошую конкурс: «Чи знаєте ви одне одного?»      ( Інвентар:4 чистих листки і 2 ручки)

 Я  запрошую до себе із залу дві подружні пари .

Я ставлю запитання — спочатку для батьків (дружини пишуть, а чоловіки відповідають вголос по команді. Всі слідкують, чи співпадають відповіді пар. Виграє та пара, у кого відповідей зійшлося більше, тобто , вони знають одне одного краще)

Запитання до конкурсу (для батьків)

1. Скільки років Ви вже разом?

2 .Коли день народження у Вашої тещі?

3. Якби Ваша дружина виграла в лотерею, то вона купила б:

    а) корову;     б) нову шубу;      в) інше (написати що).

4. Яким квітам віддає перевагу Ваша дружина?

5. У якій сукні була Ваша дружина під час першої зустрічі?

6. Яку страву Ваша дружина готує найкраще?

7. Скільки у Вашому господарстві курей?

8. Назвіть по черзі дні народження Ваших дітей.

9. Яку річ у Вашій родині вважають найціннішою?

10. Чи задоволена Вами Ваша дружина?

11. Якою була погода в день Вашого весілля?

12. Назвіть найулюбленішу пісню своєї дружини.

13. Уявіть ситуацію: Ви прийшли додому раніше за дружину, усе прибрали, наварили їсти, випрали та випрасували одяг. І ось повертається з роботи Ваша дружина. Що вона зробить:

  а) здивується;    б) нічого не помітить, бо так буває щоразу;

  в) інший варіант (який?)

Вчитель: Запрошуємо двох тат або мам з дитиною. (батьки пишуть, а діти відповідають вголос).

 Запитання до конкурсу (для дітей)

Дочці. Якими інструментами твій татусь дорожить найбільше?

Сину. Коли день народження у твоєї мами?

Дочці. Коли і де ви були разом усією родиною?

Сину. Яким квітам віддає перевагу твоя матуся?

Дочці. Назви найулюбленішу книгу та кінострічку твого татуся.

Сину. Що тобі слід зробити, щоб твоя матуся радо посміхнулася?

Вчитель: Ми пересвідчилися, що наші сімї добре знають звички та інтереси одне одного, обізнані щодо родинних пам’ятних! Молодці!

Поки журі ще працює  ми часу не гаймо. У нашій школі навчаються талановиті учні, які підготували цікавий  фінальний танець. Отож, зустрічайте учнів 6 класу із танцювальною композицією «Непосиди»

Вчитель: Ну і нарешті настав час істини. Напевне вже всі з нетерпінням чекають результатів наших змагань. Перед тим, як оголосять підсумки. Я б хотіла сказати, що сьогодні переможцями є всі 3 команди, які не полінувалися, знайшли час, прийшли і  змагалися із віддачею на всі 100 %.

Увага! Слово надається суддям змагання.

(Судді підводять підсумки змагань, оголошують переможців. Капітани займають місця на п’єдестал, батьки поряд дітей. Журі одягають  на капітанів медалі , вручають мамам подарунки і татам  грамоти).

Вчитель: Ось і закінчилися наше  родинне спортивне свято

Здорові діти – нація здорова,

Багата Україна і чудова.

Тож, діти, ви здоровими ростіть,

В майбутнє добрими ідіть!

 Ми дуже вдячні нашим батькам і дітям , які змагалися у спортивних конкурсах, всьому колективу 6 класу за активну участь у підготовці та проведенні свята. І хочеться побажати, щоб у ваших сім'ях  було все гаразд, щоб ви всі були здорові.  До нових зустрічей!

 

 

Завантаження...
docx
Додано
6 березня 2018
Переглядів
4333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку