Сценарій свята до Дня працівників освіти Кафе «Вчительські посиденьки»

Про матеріал

Сценарій свята до Дня працівників освіти

Кафе «Вчительські посиденьки»

Мета: сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людино; розвитку артистичних здібностей учнів виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.
Перегляд файлу

Сценарій свята до Дня працівників освіти

Кафе «Вчительські посиденьки»

Мета:  сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людино; розвитку артистичних здібностей учнів виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.
         Обладнання: святкові кульки, стінгазети, відкритки, фонограми пісень та музичний супровід , музичний центр, мікрофони, комп’ютер, телевізор, презентації, відео ролик.

 

Біля сцени столики, на них - скатертина, квіти, привітальні листівки; на завісі сцени назва кафе «Вчительські посиденьки», меню дошка з написом «Смачного перегляду!».

Луная фон  пісні з фільму  «Службовий роман», розпочинається сценка

Сценка «У вчительській»(додаток 1)

Під музику  «Осіннє кафе» виходять ведучі

Адміністратор: Шановні вчителі, любі гості ми раді бачити вас у нашому кафе «Вчительські посиденьки»!

Офіціант: Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні - День учителя, день якого всі чекають із нетерпінням. Учні - тому що уроки будуть скорочені, а якщо дуже пощастить, то взагалі скасують останній урок. Учителі - тому що не треба буде проводити останні уроки.

Адміністратор: І що характерно для всіх — це радісні посмішки, що іскряться добротою ока та піднесений настрій всіх жителів школи.

Офіціант: Сьогодні до нас у кафе завітали вчителі, які протягом багатьох років ділилися знаннями та вміннями з учнями,

Адміністратор: І ми з радістю вітаємо всіх Вас з цим прекрасним святом, Днем вчителя. Прийміть будь ласка ці квіти

Звучить фон музики «Вчителі», учні дарують квіти вчителям

Офіціант: Нам дуже хочеться, щоб ваш піднесений настрій залишався у вас протягом усього дня, і щоб ви не розчарувалися побувавши у нашому кафе. Тому дозвольте представити меню нашого кафе.

Офіціант: Отже. Напої.

  •                 «Першокласний»
  •                 «Вчительський»
  •                 «Бабл-бум».

Адміністратор: Перші страви

  •                 Борщ  «Спасибі вчителю»
  •                 Суп «Ладошки»
  •                 Солянка «Наша вчителька»

Офіціант: Страви другі

  •                 Печення по учнівські «Вчительські діти»
  •                 Асорті  «Від випускників»
  •                 Та багато іншого

Адміністратор:  І на десерт

  •                 Тістечко «Вчительська дума»
  •                 Торт «Вітання від випускників»

 

Адміністратор: Отож на перше ми вам пропонуємо «Першокласний напій» від наших новачків кухарів

Першокласники танцюють танок  «Ладошки»

Офіціант: Колись і ми з тобою були такими….. Несміливо заходили до школи, завжди виконували домашнє завдання…..

Адміністратор: Зате на перервах відривалися на повну.

Офіціант: Що правда, то правда.

Офіціант: Шановні гості, поспішаєте зробити замовлення. А ми тим часом звертаємося до вчителів: самих чарівних, симпатичних, самих добрих і милих, самих чуйних і розуміючих, до всіх тих, хто прийшов у наше кафе.

Адміністратор: Вчительська доля – мудрістю вкрита,

Дзвенить вона сміхом дитячих сердець.

Вчительська доля – дощем раннім вмита,

Вона для людей буде вічним взірцем.

Офіціант: Вклонімося низько вчительській долі

І шану святу крізь віки пронесем

Серця подаруєм в дитячих долонях

І щедру любов принесем.

Адміністратор: Для віх відвідувачів нашого закладу подарунок - страва від шеф кухаря

Пісня Плюта Ірина «Спасибі вчителю»

 

Адміністратор: Чудовий виступ

Офіціант: 3 вчителькою нашою По дорозі знань

Так цікаво мандрувати З кошиком питань.

І ми точно знаємо, що у вчителя знайдуться відповіді на всі наші питання.

Адміністратор:А зараз я хотів би прийняти замовлення в людини, що не мислить життя поза школою.

Офіціант: А тут такі всі…. Кого саме ти маєш на увазі?

Адміністратор: Я говорю про нашого директора.

Офіціант: Ну добре, давай, що вона там замовляє.?

Адміністратор: На читай.

Офіціант: (Читає) Пам’ятка для вчителів.

Учителю, запам’ятай!

  1.          Директор правий.
  2.          Директор завжди правий.
  3.          Якщо директор не правий – дивись пункт перший.
  4.          Якщо ти не правий – значить ти не директор.
  5.          Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.
  6.          До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

Адміністратор: Дорогі вчителі, Я думаю, що після таких серйозних настанов прийшов час трішки розслабитися

Офіціант: Для всіх присутніх, за замовлення «Асорті по-українскі »

Номер пісня Беркута Анастасія Попурі по українські

Адміністратор: Щось гості за 5 столиком задумалися.

Офіціант: Дорогенькі не переймайтеся. Не обтяжуйте свою голівоньку ніякими сумними, і не дуже, думами, краще насолоджуйтесь нашим десертом.

Адміністратор: Яке ж це свято без десерту?!

Десерт - вершина торжества.

Такої ж  думки всі експерти,

а втім, як і більшості верства.

Офіціант: Прошу подати освіжаючий десерт «Вчительська доля»

Сценка «Вчительська доля»(додаток 2)

Офіціант: А наше свято продовжується. Вас прийшли привітати представники самої знедоленої частини учнів – учительські діти.

Виступ вчительських дітей

1. Ми прийшли до вас на свято, не займем часу багато

Хочем тільки привітати, сокровеннее вам сказати

Б. Любі мами, любі тата, зичим витримки багато

Як же вам допомогти, нерви ваші зберегти.

Бо шкільна ваша робота – це не головна турбота

Головне – диктує час, треба думати й про нас.

2. Мама вчителька?! -- Щасливий! Всі так заздрили мені.

Коли з мамою до школи, ми ходили день при дні.

Та яке там щастя, звідки? Все не так, як у людей!

І не заздрити – жаліти, треба вчительських дітей.

3. Спробуй в класі ворухнися, чи з уроку утечи,

Не дай Боже запізнися, -- знають враз про все батьки.

Що всім можна – тобі зась, не послухавсь – начувайсь.

4. Ввечері лягаю спати, прошу казку розказати,

Як всім дітям перед сном, де там? – мама за столом!

Пише, пише, щось листає і на мене не зважає,

А що скаже я вже знаю: «Плани тільки допишу,

І практичні перевірю, все що хочеш розкажу»-- тільки я уже не вірю.

Мовчки в ліжко я лягаю, покручуся й засинаю.

5. А вві сні мама бачиться мені: лікарем, кондитером, тільки не учителем.

Ось тому кричати мусим і звертатись до людей:

SОS – рятуйте наші душі,– бідних вчительських дітей.

Адміністратор: Нещодавно до нас у кафе завітали одинадцятикласники, як завжди вони весь час про щось говорили, і я довідався, що вони таємно зняли  фільм.

Офіціант: Та ти що, не може такого бути?

Адміністратор: не віриш? наші ж учні не лише затяті вигадники, а ще й талановиті реалізатори своїх вигадок.

Офіціант: Ну добре, давайте поглянемо, що в них вийшло....

Відео-привітання від 11 класу та випускників школи

Офіціант: Гей, нема то так нікому,

Як школярику малому:

Він не журиться ніколи,

Взяв книжечки - і до школи!

Адміністратор:А в тій книжці - малюночки,є

А в тій книжці - співаночки,

І наука, і забава,

Бо та книжечка цікава,

Офіціант: Бо та книжечка рідненька...

Тулить її до серденька,

Сторінки все оглядає,

Вірші радісно читає...

Адміністратор: Шановні гості, нам подзвонили учні 7го класу. Вони хочуть зробили замовлення.

Офіціант: Зараз для всіх учителів школи прошу подати коктейль «Бабл-бум».

Танець 7го класу «Бабл-бум».

 

Адміністратор:Учителем не кожен може бути,

Не кожне серце вміє говорить...

Учитель лише той, хто вміє чути,

Окрилити, навчити і любить.

Офіціант: Тендітну душу ласкою зігріти

І добротою ниву засівать,

Безмежно, щиро цілий світ любити

І дітям усього себе віддать. 

Адміністратор: Мені щойно передали записку з останнього столика. Читаю.

«Прошу подати морозиво зі збитими вершками «Фантазія» моєму улюбленому вчителеві ...…......

Офіціант: Жаль, що прізвище написане нерозбірливо. Але я думаю, що в кожного учня є свій улюблений учитель.

Для всіх учителів морозиво зі збитими вершками «Фантазія».

Пісня від учнів 8-го класу  «Шкільна пісня»

Адміністратор: Є професія у світі — 

Серце віддавати дітям! 

Серце вчителя безкрає, 

Як би він його не краяв.

Офіціант: Тому гідний вчитель шани. 

Так, любові і пошани 

За роботу непросту 

І за те, що я росту!

Офіціант: На разі замовлення для 1 столика.

Адміністратор: Приймайте з оплесками Асорті  «Від випускників»

Сценка «Вчителька української мови на побаченні» (додаток 3)

Офіціант: Ми проводили маневри — 

Випробовували нерви. 

Тест учителька пройшла — 

Ключ до кожного знайшла.

Адміністратор:Треба визнати всім прямо, 

Що вона, як рідна мама: 

І підтрима, й насварить, 

Розбере проблеми вмить.

Офіціант: Хай же сонце їй сміється 

Та усе в житті вдається. 

Ми засвоїмо у строк 

Найважливіший урок!

Адміністратор: Краще вчительки немає — 

Кожен з нас це добре знає. 

Тож вітаємо її 

В ці святкові ясні дні!

Офіціант: А зараз замовлення для наших постійних відвідувачів.

Адміністратор: Для всіх присутніх наших вчителів десерт Желе «Оновлення»

Танок учнів  студії «Non-Stop»

Адміністратор: Шановні гості, сподіваємося, ви непогано провели час у нашому кафе.

Офіціант: Дорогі, милі вчителі! Сьогодні воістину ваш день, ваше свято! І ми, ваші діти, хочемо від всієї душі поздоровити вас із цим прекрасним днем!

Адміністратор:Так, ми не ідеальні. Так, ми іноді не розуміємо вас, виводимо з рівноваги, поводимося на уроках погано, не завжди робимо домашні завдання.

Офіціант: Але, повірте, це лише тому, що ми діти. З кожним роком, чим доросліше ми стаємо, усе більше розуміємо, що все це: затишна школа, уроки, цікаві справи - все це робиться заради нас!

Адміністратор:В це й прекрасний день дозволите побажати вам успіхів, здоров'я, чистого неба, удачі у всіх справах!

 

Пісня фінал «Побажання»

 

 

 

 

Список використаних джерел

1. Академия затей: праздники, игры, конкурсы/авт. Сост. О. В.Пивненко. - Волгоград: Учитель, 2008;

2. Горжусь тобой, Учитель!/ ред. Сост. Л. И. Жук. - Минск: Красико - Принт, 2007;

3.Праздника чудесные мгновенья для учительского вдохновенья. Организация досуга педагогического коллектива: сценарии развлекательных программ, поздравлений, праздников/ авт. - сост. Е. А. Гальцова, О. П. Власенко, Р. Ш. Энсани. - Волгоград: Учитель, 2008;

4.Праздники школьного календаря/ авт. - сост. М. А. Киреева, И. В. Захарова,

Н. Н. Деменева. - Волгоград: Учитель, 2008;

5. Семейные праздники: Рецепты весёлого общения. – РИПОЛ классик, 2006.

Сценарии общешкольных праздников и мероприятий (первый и последний звонок, выпускной бал, карнавал, новогодние праздники, вечера, капустники,

турниры, викторины)/ авт. - сост. М. М. Малахова и другие. - Волгоград: Учитель, 2007.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Додаток 1 

Сценка «В учительской»

(Под муз. «Служебный роман»заходят учителя в учительскую, вешают пальто на вешалку, начинают краситься )

Г.Т.: Ну желватый такой, желватый весь в папилломах, гнус невероятный, ну ходит Гоголем, мамон у него мясовитый, шпынь, шебуняется без дела, сиборит, ну плюгавец такой, подживотник, лапыш, бабоша.

Л.Ф.:Ааа. Ваш муж?

Г.Т.: Ну да. Господи.

Л.Ф.:Ахах, Генриетта Теодоровна, и как только третиклашки понимают вас на уроках русского языка?

Г.Т.: Да никак, сидят, боятся. Думают я заклинание читаю. А я всех ненавижу, ненавижу, всем сердцем, спиногрызы.

Л.Ф.:Изольда Францовна, доброе утро.

И.Ф.: Ой, девочки, у нас сегодня очередное ЧП. Вы посмотрите, в чём школу пришла сегодня Кузнецова.

Л.Ф.:В юбке?

И.Ф.: В платье.

Л.Ф.:А в чем же она сейчас?

И.Ф.: Не важно.

Г.Т.: Вот Луиза Фаридовна, у вас такие красивые бежевые туфли.

Л.Ф.: Ой, бросьте, они телесные.

Г.Т.: Да мне отсюда видно они бежевые.

Л.Ф.: Генриетта Теодоровна они телесные.

Г.Т.: Да они бежевые, и точка. Что вы несёте?

Л.Ф.: Ну что вы за кукушку меня что ли держите? Они телесные.

Г.Т.: Да они бежевые, от слова бежо, бежевые.

Л.Ф.: Телесные

Г.Т.: Нет бежевые.

И.Ф.: Девочки, не спорьте. Спешу вас огорчить, но туфли абсолютно крэмовые.

Г.Т.: Они бежевые.

(спорят)

М.И.: Здравствуйте!

И.Ф.: Здравствуйте, мужчина ну. Вы не видите тут учительская?

М.И. И что?

Г.Т.: И то, а может быть я ненавижу, когда заходят вот так вот в учительскую? Может быть я здесь голая?

Л.Ф.: Вы телесная.

И.Ф.: Вы крэмовая.

Г.Т.: Я бежевая.

(спорят)

М.И.: Позвольте представиться, я ваш новый преподаватель, коллега так сказать.

Л.Ф.: Оуууууу. И как же вас зовут, милочка?

М.И.: Мария Ивановна.

И.Ф.: Ахахаха. Мария Ивановна?

Г.Т.: Нет. Ахах. Нет. Нет.

И.Ф.: Мария? Ивановна?

Г.Т.: Нет. Ненавижу.

И.Ф.: Мария хотя бы можно как то в Мариэлло переделать а вот Ивановна. Ахаха.

Л.Ф. И по какому же вы предмету учительница, Мария Ивановна?

М.И.: По русскому языку.

Г.Т.: ( в шоке)(Задыхается). Вот тебе удар под дых. Пришла всё-таки да за мной пенсия с косой?и что они там у себя в райано думают? Что мы здесь все старые? Да мы на каждой перемене под современныую муз. Танцуем

Танцует современный танец «Тает лед»

 М.И.: Вы Генриетта Теодоровна да?

Г.Т.: Да.

М.И.: Я так и поняла, что вы учительница по русскому языку.

Г.Т.: Конечно поняли. У меня колготы учителя русского языка. У меня юбка учителя русского языка. У меня блуза учителя русского языка. А по вам не видно, что вы учитель руського язика!

М.И.: Так, послушайте, разоблачительница в жабо, никто на ваше место не метит. Я ещё одна учительница по русскому языку в старших классах. Вам же подмога нужна?

Г.Т.: А!

М.И.: Ага.

Г.Т.: Точно?

М.И.: Точно!

Г.Т.: Поклянитесь здоровьем.

М.И.: Клянусь.

Г.Т.: Возьмитесь за красное.

М.И.: Так прекратите!

Звучит школьный  звонок

Г.Т.: Ну вот, переменка закончилась, а я в туалет не успела сходить. Дай Бог терпения, нам всем учителям. (Поёт и уходит)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Сценка «Вчительська доля»

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька

Ало, синок привіт, як там твої справи.

Я дзвоню із школи.

У нас сьогодні педрада.

Я сьогодні затримаюсь.

Ви там з татом якось без мене, добренько.

Уроки вивчив?

А що вам задавали?

Палички?

Ой молодець?

І кружечки?

А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки.

Ну все, бувай

Ведучий . Минуло п’ять років

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька

Ало, синок, привіт, це твоя мама.

В нас сьогодні дискотека в десятому класі, я затримаюсь.

Ти там з татом без мене.

Ви поїли?

Як немає?

А макарони?

Ще вчора з’їли?

А каша?

Вже з’їли?

А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку.

Ну добренько, все, цілую, бувай.

Ведучий .Пройшло десять років

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька

Ало синок, привіт, як там твої справи.

Добре?

Уроки вивчив?

Як не задають?

Взагалі не задають?

Що, ти вже в інституті?

Синок, а в якому?

Ведучий . Минуло п’ятнадцять років

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька

Ало, синок, це мама

Як не синок?

Внучок?

Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські.

Ну ви з батьком якось без мене?

А з дідусем?

Ви там поїли, да?

А на уроки що задавали?

Палички?

А.

І кружечки?

То молодець.

А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки, добренько.

Ну все, бувай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Сценка «Вчителька української мови на побаченні»  

На сцене два столика. На заднем плане за столиком сидит влюблённая пара. На переднем плане за столиком сидят учительница и её кавалер.

Учительница. Сховай мене в обіймах своїх щирих,

В нетрі ласки  душу віднеси,

Зніми з мене окови збайдужілі

І краплею кохання наділи.

Про шо це я? А! Давайте за знайомство (бьются бокалами). Так.

Кавалер. Может быть, что-нибудь ещё закажем?

Учительница. Та ну Ви шо! Ми і так уже півменю з’їли.

Кавалер. Не переживайте, я за всё заплачу.

Учительница. (Гукає) Офіціант! Десерт!

Выходит официант.

Официант. Да?

Учительница. Шо тут у вас!.. Тірамісу. Панакота. Фондю. А чому всі ласощі іншомовного походження? Де калач? Де ватрушка? Де півник-смоктунчик? Хі-хі-хі.

Официант. К сожалению, у нас в меню этого нет.

Учительница. Добре. Давай тірамісу. Скільки тут воно у вас? 100 грам. Дві порції!

Кавалер. Я не буду.

Учительница. А це я собі.

Официант. Это я могу забрать? (Убирает бокалы).

Учительница. Да, забирайте. До кавалера. То Ви казали, що у Вас є яхта?

Кавалер. Да, у меня есть собственная яхта!

Учительница. Справді? А як називається борт?

Кавалер. «Леся Українка»!

Учительница. Справді? Невже?

Кавалер. Да. Ну как бы по документам, конечно, Лариса Петрівна Косач, на на борту написано «Леся Українка».

Учительница. Як романтично (2 р.)…

Кавалер. Вы знаете, мне надо на секундочку буквально отлучиться. Я сейчас подойду. Уходит.

Учительница. Давайте, ідіть. Можете не поспішати. Ідіть, ідіть, так. Кавалер ушёл. Хух, хоч розслабитися можна (расслабляет живот). Звонит. Алло, Миколаївна? Так, з ресторану дзвоню. Зв’язок тут хороший. Да! Чого сама!? З чоловіком! Да. Красивий. Багатий. Зрячий. Да. Не так, як в прошлий раз. Да-да-да. Сама ти без руки. Все давай, у мене тут тірамісу остиває.

Официант. Ваше тирамису.

Учительница. О! Дякую!

Официант. Ы-ы... У меня просто смена заканчивается. Могу я Вас посчитать?

Учительница. А шо нас тут рахувать?! Нас двоє. Хо-хо-хо. Гумор.

Официант. Вообще-то, Вы одна!

Учительница. Ну я вчитель української, а не математики. Зараз повернеться мій кавалер, і він за все розрахується.

Официант. А! Вы про того высокого мужчину?

Учительница. Так, так!

Официант. Он сел в такси и уехал.

Учительница. Мабуть, термінові справи, тому і викликав таксі.

Официант. Нет, вы не поняли. Он сел за руль в такси и уехал.

Учительница. От пройдисвіт! От ханига! От гівна кусок! Зараз я його наздожену. Срывается с места бежать. Официант останавливает.

Официант. Нет, не надо. Не надо никого догонять. Сначала расплатитесь, а потом бегите, куда хотите.

Учительница. Добре. Скільки тут з нас? (Смотрит). Ой, Баккі Челендж мені в січні! Шановний, 10 тисяч гривень. Це, мабуть, якась помилка? Ідіть, перевірте. Помилка. А де тут у вас вбиральня?

Официант. Здесь. Уходит.

Учительница. Да (и убегает к выходу, на дверях стоит охранник, она возвращается). А-а? К, п, т, ф, х – згадала. Точно! Господи...

Официант. Заходит. Всё проверили. Точно. Всё правильно.

Учительница. Вся взволнована. Да! Розумієте, сталася прикра помилка. Просто зараз у мене немає з собою такої суми. И-и. давайте, я зараз з’їжджу додому, а шоб ви там собі нічого не подумали, залишу вам ось, оцього  коштовного годинника. (Снимает с левой руки картонные часы).

Официант. Он же картонный!

Учительница. Дитина старалася! Робила своїми руками, це ж – хенд-мейд. Якшо цього замало, у мене в сумці ще 26 таких.

Официант. Так! Не морочьте мне голову. Ищите деньги. (Уходит.)

Учительница. Шо ж робить? Шо ж робить? (Звонит.) Алло, Миколаївна? Да-да-хи-да. Чоловік утік. Да-да-да. Ну, зрячий, да. Трй би не втік. Конєшно… Не могла б мені підвезти… невеличку суму грошей? Ну, скільки?.. 10 тисяч. Алло-о? Миколаївна? От зараза, більше ніколи підмінять не буду. Бачить Бог, я цього не хотіла. (Звонит.) Алло! Тато Коваленка? Ваш син щойно… розбив… 100 вікон. Ну! Як-як? Рекошет. Ну, значить 100 помножити на 10 тисяч – і того виходить… 10… тисяч. Ну я вчитель української, а не математики! Як вже тиждень хворіє!? А хто ж тоді буде платить, ой, за вікна. Добре. Когось іншого знайду. Давайте. (Кладёт телефон в сторонку). Господи, за шо ж там стыльки? 3 тисячы гривень за шампанське «Крѝстал»! Людоньки добрі, та Шевченка з кріпацтва за 2500 тисячі викупили. Так! Шо ж робить? (2 р.)

С букетом роз идёт к молодым  людям за вторым столиком.

Молодий чоловіче, купіть дівчинці квіточку!

Парень. А сколько стоит?

Учительница. Я не вчитель математики. Скільки буде 10 тисяч поділити на 11?

Парень. А-а, ну, где-то 900.

Учительница. Ну от, 900 гривень квіточка.

Парень. Сколько???!!!

Учительница. А чо тут дивуєшся? У тебе он шампанське за тисячу стоїть.

Парень. Я не буду платить 900 гривен за одну розу.

Учительница. О-о-от жлоб!  От ханига! Глянь, він собі прибухнуть купив, а тобі навть квіточку не може кпити. Жлоб! Жлобстер! Жлобенко! За 500 візьмеш?  

Девушка. Женщина, отстаньте от моего парня. Ваш вон от Вас вообще сбежал.

Учительница. Ах ти ж закінчення ІІ дієвідміни множини... (Разворачивается и садится за свой столик). Шо ж робить? (3 р.) Офіціант!

Официант. Да.

Учительница. Е-е… Гм... Я не буду за це платить!

Официант. Почему?

Учительница. У мене в тірамісу муха!..

Официант. Где она?

Учительница. Я її з'їла.

Официант. Так. Я ещё Вам раз повторяю, не морочьте мне голову. Я сейчас иду за директором. Если Вы не заплатите, мы вызываем полицию.

Учительница. Господи! Поліція!нащо ця поліція? Натягивает себе на голову скатерть со стола. Встаёт и потихоньку уходит).

Заходит директор. Снимает скатерть. Учительница в смятении.

Учительница. Боже, як соромно!

Директор. Людмила Сергеевна?!

Учительница. Директор?!

Директор. Коля Третьяк! Выпуск 2018. Должен был быть.

Учительница. Колечка. Отличник.

Директор. Двоечник.

Учительница. Ну хто зветрає увагу на ті оцінки? Я Ваш клас часто згадую.

Директор. Ага! САМЫЙ ХУДШИЙ КЛАСС В МИРЕ!

Учительница. Це я багато кому кажу.

Директор. Ага! А я самый худший ученик в самом худшем классе.

Учительница. І це я багато кому кажу.

Директор. Дебил из дебилов!

Учительница. А-а! А-а? Паша. Да, да. Тільки згадала. Да. Точно. Так-так.

Директор. Вы помните, как Вы меня заставляли на уроке мел есть?

Учительница. Паша, це ж кальцій. Для кісток. Диви, (бёт щелкан по лбу) який череп кріпкий.

Директор. А Вы помните, когда я заикался, Вы меня постоянно кривляли?

Учительница. Нє-нє-нє-нє-нє. Ой-ой-ой-йой.

Директор. Вы меня постоянно ругали!

Учительница. Виховувала.

Директор. Били!

Учительница. Тренувала.

Директор. Унижали!

Учительница. Чмирила. Ой, Боже мій...

Директор. Знаете что, Людмила Сергеевна? Я вырос, стал успешным человеком…

Учительница. Ну.

Директор. …От части это и Ваша заслуга…

Учительница. Та престань.

Директор. Я Вам прощаю долг. Толик, запиши на меня!

Учительница. Коля Коленька. Ха-ха-ха. Як був дебілом, так і остався.

1

 

Завантаження...
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
9 липня 2018
Переглядів
2214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку