Сценарій свята до Міжнародного дня захисту прав жінок.

Про матеріал
Сценарій до дня 8 березня у досить цікавій формі, оскільки наявні не лише вірші та пісні, а й низка конкурсів як для дітей, так і для мам.
Перегляд файлу

                                Сценарій до свята 8 березня                              ( 2019)

Учень 1.  Уже за гори, за долини

Втекла бабусенька – зима,

Сипнувши всім нам наостанок

Сніжинок білих з рукава.

 

Учень 2.    І сонечко вже дужче гріє,

Голубить і сади,  й поля.

І кожен з нас радіє,

Життям все повниться земля.

 

Учень 3.  Здраствуй, березень наш крилатий,

 Перший місяцю весни,теплий день.

 Здраствуй, березень, ніжне свято,

 Всіх дівчаток, жінок і пісень.

 

Учень 4.  А день цей гарний, наче казка,

Бо жінка -  це любов і ласка,

Це гордість наша,  ніжність  і тепло,

Воно як сонечко,  що в небі  розцвіло!

 

Учень 5. Тому сьогодні привітати хочем ми

Чарівних , любих наших мам,

З цим  святковим   днем весни

І побажань дарувать  безмеж.

 

Учень 6. Щоб  не сивіло  в вас  волосся,

І щоб  не морщилось чоло ,

Щоб вам,  кохані наші мами

Усьому і завжди везло.

 

Учень 7. Щоб вас любили наші тата,

І дарували квіти вам.

Нема ж бо у світі  жінок чарівніших

За нині присутніх  тут мам.

 

Вчитель.  Доброго дня, шановні  гості. Сьогодні в нашій шкільній родині  свято  8 Березня – свято жінки, свято матері, бабусі, сестрички та подруги.  Тож прийміть всі  ці вітання , найніжніші слова та веселий настрій!

 

Пісня .  «Хай  весна весняночка..»  (мінус «Червона рута»)

 

 

 

 

 

 

Учень8. Є у нас  ще і дівчата

Красиві, юні і прекрасні

Для вас також є побажання.

 

Учень9. Щастя, радості та успіху

Вам  в житті ми бажаємо ,

А ще сміливості й удачі.

Бо попереду на вас чекає  гра.

Вчитель.  А теперпочинаємоконкурси.  Ми маємо 11 номінацій, тому всі бажаючі дівчатка можуть взяти участь .

  • Перша номінація: «МісПопулярність».

(Всім хлопчикам роздаютьаркушіпаперу, на яких вони пишуть, яка дівчинка сама уважна, привітна, товариська.Виявляєтьсянайпопулярнішадівчинка, їйвручається медаль «МісПопулярність».)

  • Наступнаномінація: «МісПопелюшка».

(Виходятьдівчатка. Їх ступню обводять на аркушіпаперу і вибирають, чия ніжканайменша. Їйвручають медаль «МісПопелюшка».)

  • Наступнаномінація: «МісРусалонька».

(Хлопчики вибираютьдівчинку, уякоїнайдовшіволосся, і вручаютьїймедаль «МісРусалонька».)

  • Наступнаномінація: «МісГрація».

(Бажаючідівчатавиходять і танцюютьпідмузику. Хлопчики вибирають саму граціозну і вручаютьїй медаль.)

  • Наступнаномінація: «МісКмітливість».

(Охочим дівчатамроздаютьаркушііззавданнямскластиякомогабільшеслівіззаданихлітер: косарка.Хто складе більшеслів, отримує медаль.)

( коса, кара, кора, каска, арка, акр, ара, ар, оса, рок, роса, краса,   рак,                                                  )

  • Наступнаномінація: «МісТурбота».

(Дівчаткаповинніперев'язати руку (ногу) хлопчикові. Хтоцезробитьакуратно і швидко, отримує медаль.)

  • Наступнаномінація: «Міс Модель».

(Хто з дівчаток красиво пройде по класу, не впустивши книгу, яка лежить на голові, отримуєцю медаль.)

  • Наступнаномінація: «МісГосподарочка».

(Та дівчинка, яка краще і швидше почистить картоплю, отримує медаль «Господарочка».)

  • Наступнаномінація: «МісРішучість».

(Дівчинка, яка наважитьсязапросити хлопчика на білийтанець, отримує медаль.)

  • Наступнаномінація: «МісЗіркаестради».

(Хто з дівчаток більше назве чи наспіває кілька рядків  з пісень   з іменами, нагороджуєтьсяцієюмедаллю.)

  • Наступнаномінація: «МісЧарівність».

(Найчарівнішоюу конкурсах дівчинці хлопчики вручаютьцю медаль.)

  • Наступнаномінація: «МісГлядацькихсимпатій».

(Глядачіоплескамивибираютьдівчинку, яка їмсподобаласябільшевсіх, і вручаютьїй медаль.)

Учень 10. Всі дівчатка молодці, привітаємо їх  оплесками!

Дівчинка 1.   Ні для кого не є таємницею, що   перед святом дівчата та жінки особливо готуються , чепуряться.

Дівчинка 2.   Тому зараз  виступ  косметолога і кухаря , які поділяться  рецептами, як же бути на свято гарними і вміло приготувати вечерю.

Косметолог . Доброго дня! Я розкажу , як зробити маску для обличчя, щоб воно  стало  ще кращим.

Кухар. А я розкажу, як приготувати яловичу печеню  по-козацьки.

Косметолог . А  оскільки в нас  обмежений час,   то ми будемо ділитися  секретами по черзі одночасно.  Отож, приготуйте  папір і ручки та записуйте!

Кухар. Якщо у вас  жирна шкіра , то треба легенько …

Косметолог. М’ясо відділити від шкіри  і кісток і нарізати невеликими шматками.

Кухар. Змоченою у туалетній воді ваткою  протерти  кожну його частинку …

Косметолог. І добре відбити кухонним молотком…

Кухар. Змішати три столові ложки меду, п’ять столових ложок  вівсяного борошна  ті одну чайну ложку 10% розчину аміаку…

Косметолог. Залити все яйцями ,збити  з часником  і майонезом …

Кухар. Густо накласти одержану масу на зволожену шкіру обличчя ..

Косметолог.  Посипати зверху сіллю, притрусити перцем , додати лаврового листу  і трохи селери..

Кухар. Накрити розпареним рушником  і  легко покласти голову на подушечку…

Косметолог. Засунути в гарячу духовку і  випікати до готовності..

Кухар.  Через 15 хвилин залишки маски  зняти вологою серветкою ..

Косметолог. Готову печеню можна полити томатним соусом  або кетчупом..

Кухар. Зверху  нанести модний макіяж..

Косметолог. Обкласти  навкруг  квашеними огірками і помідорами..

Кухар. Легко скропити  приємними парфумами..

Косметолог. Аромат і смак -  неперевершені, пальчики оближете!

Кухар. Чудовий вигляд і настрій вам гарантовано..

Косметолог. Ваші гості будуть у захваті !

Кухар.  Веселих вам свят!

 

Учень 11. Наступна розвага така – мої помічники будуть задавати запитання  батькам по черзі, а батьки мають витягувати  відповіді   з корзинки .

Питання:

  1. Чи пишете Ви вірші, сидячи у ванній?
  2. Ви   можете наловити  риби у  криниці?
  3. Чи часто Ви розмовляєте зі своєю собакою?
  4. Чи любите Ви ховатися в холодильнику?
  5. Коли зацвітає бузок, Вам хочеться перетворитися в бджілку?
  6. Надягаєте ви каску, коли  дивитеся телевізор?
  7. Ви часто носите на голові відро?
  8. Чи часто  Ви по ночах  гризете батарею?
  9. Ви змогли б намалювати губною помадою  страуса на дзеркалі?
  10.  Ви  часто  сидите на даху?
  11. Чи часто  ви їздите в транспорті зайцем?
  12.  В чудову місячну ніч до Вас часто прилітають інопланетяни?
  13. Ви часто розмовляєте уві сні?
  14.  Чи не Ви поїли все варення в столові?

 

Відповіді:

  • Ні, я тільки люблю  спати на підвіконні.
  • Звідки ви знаєте? Я  ж нікому  про це не розповідаю.
  • Ні! Щоб такого не сталося, харчуюся кактусами.
  • У мене просто немає  на це часу!
  • Звичайно так! І це все завдяки безперервним тренувань.
  • Ні, але іноді мені цього дуже хочеться.
  • У мене це не дуже добре виходить ,  а от моя сусідка справа  – профі  в цьому.
  • Іноді я так дуже цього хочу, що аж вуха мерзнуть.
  • Ні. Боюся, що від цього  у мене волосся вилізуть.
  • А ще я хрестиком вишивати можу!
  • Непогана ідея! Треба спробувати!
  • Так, це одне з  найбільш дивовижних  якостей мого характеру!
  • Як ви могли таке подумати, я ж не того!

 

Хлопчик 1. Гей, хлопці!  Подивіться он які у нас дівчатка! Як з журналу моди.

Хлопчик 2.  У садочку  ж не такі ви всі були!

Дівчинка 1. А як же  можна не змінитися Коли прийшла до нас весна!

Дівчинка 2.  І скільки сонця,  квітів, любові несе вона.

Хлопчик 3. Дорогі дівчатка! Щиро вас вітаємо

І усякого добра бажаємо!

Хлопчик 4. Щоб із нами ви не дружили,

Нас не били й  не сварили!

 

Конкурси.

1.     Справжня господиня

В цьому конкурсі приймають участь тільки дівчата. В якості необхідного інструментарію заздалегідь готується дошка і крейда. Участь можуть приймати 2 або 3 дівчинки. Кожній з учасниць необхідно написати найбільшу кількість страв на певну букву алфавіту всього за 60 секунд. Після закінчення відведеного часу вибирається сама майстерна господиня, яка знає більша кількість рецептів.

  1. Конкурс "Вгадайстраву"

Дівчаткампотрібноуявити, що перед ними стоїтьстіл з різноманітнимистравами. Їхбагато, і вони дужесмачні, але об'єднуєвсіхїходне: вони всімають у складікартоплю / яблука / тістоабощосьінше. Конкурсанткам потрібноперерахуватиякомогабільшестрав з картоплі (або на букву к/п/л тощо) по черзі.

3.     Квіти до 8 Березня

Цедужецікавий конкурс, для проведенняякогонеобхідно використовувати два стільці. На них кладутьсяножиці і папірбілий. Кількістьвсіхінструментівмаєвідповідатикількостідітей, якіберуть участь уконкурсі.

Спочаткупотрібнорозділитивсіхбажаючих на двірівнікоманди. Завданнядуже проста – якнайшвидшедобігти до стільця, вирізати з паперукрасивийквітка, і прибігти назад. Конкурс проводиться у виглядіестафети, тому, як тількиостаннійучасник завершить своєзавдання і повернеться у вихідну точку, гравважаєтьсязавершеною. Перемагає та команда, якійвдалосяшвидшевирізативсіквіточки до 8 Березня.

4.     Уважність – запорука успіху

      А  це вже конкурс для чоловічоїполовини учнів .  Обирається пара «хлопчик – дівчинка».   Дається хвилина на те, щоб роздивитися зовнішність  один одного . Потім вони обертаються спинами. По черзі задаються питання про зовнішність  партнера. Виграє той, хто дасть більше відповідей.

5.     Господарочка

Як відомо, усе дівчинкиповинні бути гарнимигосподарками й допомагати мамам на кухні.

Завданнягравців - іззав'язаними очами на дотиквизначити, яка крупа насипана в блюдцях: гречка, рис, манка, пшоно, вівсянка й т. п.

  1.  Хто найкращий  модельєр?

Обирається кілька пар дівчаток  ( можна хлопчик-дівчинка). Половина буде  манекенами, а інша половина  - модельєрами . Завдання модельєрів з підручних матеріалів створити  на час образ.

     Переможців обирають глядачі.

  1. Джентльмен

 Для конкурсу потрібно 2-3 хлопчика. По черзі говорять компліменти, адресовані дівчині.  Хто назве більше,  не повторюючись, той і виграв.

 

Вчитель.  Дуже добре! А тепер, мами, щоб ви не  сумували, конкурси для Вас.

  1. Уважна мама

Кожна мама дуже добре знаєсвоюдитину — це факт. Але факт цейпотрібнозайвий раз перевірити. Викликаютьсямами з дітьми.Мамивиходять і їмзав’язуютьочі. У дітейщосьзмінюється в зовнішньомувигляді — розстібаєтьсяґудзик, виймаєтьсяремінь, по-іншомузачісуютьсяволосся і так далі. Потіммамиповинні знайти свого сина чи доньку.

Виграє та мама, яка знайдешвидше  і з першого разу .

9.     Художниця.

У наших мам багатоталантів, і, звичайно, вонивміютьчудовомалювати. Мамам видаютьсянадуті кульки і фломастери. За певний час мамиповиннінамалювати на кульках своїхулюбленихсинівчидочок.

    Глядачі  обирають  найбільш схожий портрет.

  1. Велике прання.

Організовуються дві команди: мами з доньками. Потрібно підготувати мотузку, прищіпки і кілька ганчірок. Першим учасникам командзав’язуютьочі, дають у руки прищіпку і ганчірочку.

Вони йдутьшукатимотузку для того, щобповіситинанеїганчірочку. Рештагравцівпідказують, як дістатися до мотузки. Знайшовшимотузку, потрібноприкріпитиприщіпкоюганчірочку, знятипов’язку і повернутися до команди.

Потімганчірочкувішаютьдругомугравці команд і так далі.

11. Смачні страви.

На мотузці на ниточках висять листочки паперу, на якихнаписаніназвирізнихпродуктів (як можнабільшневідповідних один до одного — наприклад, на однійфізаліс, на іншійоселедець, на третьому — бублики і так далі). Кожна мама по черзі  повинна дійти до мотузки і зрізати три папірці. Потім швидкопридумати і розповісти, яке блюдо вона зможеприготувати з цихпродуктів і як йогоназве.

Учень 1. Скоро вже наступить свято весняне,

Шкода, що це свято так швидко мине.

Учень 2. І бабусю й маму треба привітати,

І наш татко  думає, що ж подарувати.

Учень 3. Восьме березня – це свято всіх жінок,

Восьме березня не проходить бе6з квіток.

Учень4. Як приємно, що в один весняний день  у році

Привітає тато разом бабую, маму й доцю.

Учень5. Ми приготували також подарунки,

Різні  сувеніри, листівки і малюнки.

 

Грає музика, діти дарують мамам, вчителям, хлопчики дівчатам кульки і подарунки.

 

Учень 6.  Ми хочемо побажати, щоб на свої печалі ви дивилися у мікроскоп, а на радощі  - у телескоп.

Учень 7 . Щоб у  пустелі вам завжди щастило на оазис, а в морі – на острів.

Учень 8. Щоб руки, простягнуті до вас,  завжди  були дружніми, а уста – коханими.

Учень 9. Щоб ваш сон був глибоким, життя легким,  а гаманець – тяжким.

Всі разом.  Вітаємо зі святом!

Вчитель. Ми прощаємося  з Вами і вкотре бажаємо  вічної весни, любові, нев’янучої краси і душевного тепла!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Питання:

  1.      Чи пишете Ви вірші, сидячи у ванній?
  2.      Ви   можете наловити  риби у  криниці?
  3.      Чи часто Ви розмовляєте зі своєю собакою?
  4.      Чи любите Ви ховатися в холодильнику?
  5.      Коли зацвітає бузок, Вам хочеться перетворитися в бджілку?
  6.      Надягаєте ви каску, коли  дивитеся телевізор?
  7.      Ви часто носите на голові відро?
  8.      Чи часто  Ви по ночах  гризете батарею?
  9.        Ви змогли б намалювати губною помадою  страуса на дзеркалі?
  10.               Ви  часто  сидите на даху?
  11.               Чи часто  ви їздите в транспорті зайцем?
  12.               В чудову місячну ніч до Вас часто прилітають інопланетяни?
  13.               Ви часто розмовляєте уві сні?
  14.               Чи не Ви поїли все варення в столові?

 

 

 

 

Питання:

  1.      Чи пишете Ви вірші, сидячи у ванній?
  2.      Ви   можете наловити  риби у  криниці?
  3.      Чи часто Ви розмовляєте зі своєю собакою?
  4.      Чи любите Ви ховатися в холодильнику?
  5.      Коли зацвітає бузок, Вам хочеться перетворитися в бджілку?
  6.      Надягаєте ви каску, коли  дивитеся телевізор?
  7.      Ви часто носите на голові відро?
  8.      Чи часто  Ви по ночах  гризете батарею?
  9.        Ви змогли б намалювати губною помадою  страуса на дзеркалі?
  10.               Ви  часто  сидите на даху?
  11.               Чи часто  ви їздите в транспорті зайцем?
  12.               В чудову місячну ніч до Вас часто прилітають інопланетяни?
  13.               Ви часто розмовляєте уві сні?
  14.               Чи не Ви поїли все варення в столові?

 

docx
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку