Сценарій вечора для старшокласників "Танцювальний майданс"

Про матеріал
Сценарій вечора для старшокласників "Танцювальний майданс" стане в нагоді для класних керівників, педагогів організаторів у підготовці та проведенні свят.
Перегляд файлу

Танцювальний марафон 2021

Ведучий1: Доброго вечора! Вітаємо всіх, хто приєднався сьогодні до нашої компанії, компанії людей об’єднаних спільним захопленням - справжнім танцем.

Ведучий2: Особисто я вважаю, що будь-який танцювальний напрямок має право на існування, бо скільки людей – стільки і думок, і звичайно вподобань.

Ведучий1: Сьогодні ми з вами зустрілися щоб провести «Танцювальний марафон майданс».

Ведучий2: Так! Сьогоднішнє свято танцю допоможе нам усім більше дізнатися про стилі, які підкорили своїми рухами цілі покоління людей.

Ведучий1:З прадавніх часів танець прикрашає життя людини. І немає такого народу, який би не пишався своїми танцями.

Ведучий2: Танці іноді красномовніші за слова, бо здатні відобразити за допомогою рухів різноманітні  почуття та емоції.

Ведучий1: У наших предків існував гарний звичай влаштовувати в осінньо - зимовий  період «Досвітки» - такі зібрання, де молодь спілкувалася, грала в ігри і звичайно танцювала.

Ведучий2: Отож і ми продовжуємо традиції свого народу.

Ведучий1: Чимало танців є на світі. Умій їх тільки вибирати
                   Є і новинки на прикметі.  Отож, давайте танцювати!

Вед1: Скажіть…

Хто з вас не любить танцювати? Жодне свято не обходиться без танців. І хай не всі вміють танцювати, але безумовно одне: краса танцю зрозуміла всім.

Вед2: Виявляється, що навіть птахи танцюють. Деякі породи танцюють завжди велелюдно і із запалом. Наприклад, чаплі, а шуліка – дуже мудро кружляє – туди, сюди. Найцікавіші танці в деркачів: вони збираються чередою і влаштовують справжній бал. Повитягавши шиї, сходяться, розходяться, вальсують. Потім одразу стають мов закам’янілі, а тоді знов кидаються танцювати. А хто бачив танець журавлів, той запам’ятає цю красу на все життя.

Вед1: Танець – хвилюючий і найпрекрасніший вид мистецтва, бо не тільки відображає життя, а й сам є життям. А ще він виховує, вчить культури поведінки. Танці – це емоційна насолода. Вони розвивають почуття ритму, виробляють правильну поставу, піднімають настрій.

Вед.2 Отож, запрошуємо  підняти настрій учнів 8 класу із танцем « Пародія на дискотеку 90 – х»

  1. 8 клас « Пародія на дискотеку 90 – х»

 

Вед.1 Так, як у нас вечір танцювальний, тому запрошуємо всіх до веселого танцю.

МУЗИЧНА ПАУЗА

Ведучий1: Сьогодні танець ми можемо побачити всюди, дедалі більше його використовують в рекламних роликах, де за допомогою руху, експресії, передається настрій, емоції, і навіть прищеплюється стиль сучасного життя.

Ведучий2: А от у ХІХ столітті стильною вважалася людина, яка вміла танцювати «Польку».

Ведучий1: «Польку»? Не може бути! Цей простий танок, який складається з підскоків?

 Ведучий2: У 30 роки ХІХ століття це був наймодніший танець! Особливий фурор він викликав у паризької богеми.

Ведучий1: Невже його танцювали на балах?

 Ведучий2: Звичайно! Хоча його основу складали прості рухи, які придумали чеські селяни.

Ведучий1: Точно чеські?

 Ведучий2: Так, бо «полька» в перекладі саме з чеської означає «пів кроку».

Ведучий1: Свого часу «полька» завоювала всю Європу. Практично в кожній країні цей танець виконували на свій лад.

Ведучий2: З'явилися  угорська, німецька, фінська, шведська полька.

Ведучий1:  Танок з часом досяг Американського континенту тому  існує варіант навіть бразильської  польки.

 

ВІДЕОРОЛИК про польку

Вед.1 А давай, ми зараз запросимо всі класи сюди. Станьте 8, 9, 10, 11.

Вед.2 І так, завдання, який клас краще затанцює польку.

МУЗИЧНА ПОЛЬКА

Вед1. Настав час для проведення нашого  конкурсу.

 Цей конкурс, як ви вже здогадалися – танцювальний. І зараз на сцену я запрошую по одному учаснику від класу для участі у цьому конкурсі. (учасники виходять на сцену). Умови цього конкурсу такі: ви повинні під музику зробити постановку танцю ..... із оцими ось предметами. Предмети для танцю – на сцену! (помічники ведучої виносять на підносі і в руках речі, з якими учасники повинні поставити танець і роздають учасникам

швабра;

подушка;

портфель,

чайник або каструля, сковорідка;

квітка;

лялька;

стілець;

туфелька;

віник.

ЗВУЧИТЬ МУЗИКА( постановка танцю)

Вед.1 Катрусю, а чи хотіла би ти потрапити на бал ?

Вед.2 Так, ти знаєш, як там цікаво. Все так вишукано, гармонійно.

Вед.1: А знаєш, Катрусю, звідки пішли бали?

Вед.2 Напевно із давнини.

Вед.1 Так, дійсно, ще в давні  аристократичні часи люди – вельможі збирались на бал. Але участь у ньому брали  лише  ті, кому виповнилось 16 років і старші.

Вед.2 А пам’ятаєш , як вперше потрапила на бал Наташа Ростова із повісті « Война и мир»

Вед.1 Давайте разом поринемо в світ минулого та переглянемо світлини  із першого балу Наташі Ростової.

(  Відеопрезентація « Перший бал» Наташі Ростової)

Вед.2 Так, вміли люди відпочивати…

Вед.1 Ну і в наш час є краса… Ось візьми, танець вальс…

Я пам'ятаю вальсу звук чарівний -

Весняної ночі, в пізню годину,

Його голос співав невідомий,

І чудна пісня лилася.

Так, то був вальс, чарівний, замріяний,

Так, то був чудовий вальс.

 

 

Вед2: Вічно юний танець – вальс. Вальси… Їх співають, танцюють, грають…  Вед.1Вже понад три століття він користується великою популярністю і  не старіє! Щось є в цьому танці таке незвичне,  захоплююче, що підкоряє  людей різних епох і  національностей,  складу життя і  віку.

Вед.2 Запрошуємо до вальсу учнів  9-Бкласу

2.ВАЛЬС 9-Б кл.

Вед1: XX століття принесло нові ритми: танго, фокстрот, рок-н-рол, бугі-вугі, твіст, шейк, брейк.

Вед.2Одним з найбільш популярних танців цього століття є танго. Вперше слово «танго» у відношенні до танцю почали вживати десь у 90-х роках XIX століття. Більшість дослідників погоджується, що танець виник злиттям різноманітних стилів, завезених емігрантами із Європи до Буенос-Айресу, та Африканських танцювальних мотивів. Танго тісно пов’язане із музикою та партнером. Хороший танцюрист змушує «бачити музику».

Вед.1 А як танцюється танго ?

Вед.2 Запрошуємо всіх переглянути танець танго

ВІДЕОРОЛИК « ТАНГО»

Вед.1Багато сучасних танців виконуються з різними предметами: парасолями, хустками, капелюхами...

(і пропонує учасникам конкурсу добре знайомі з чергування в школі предмети - швабру і відро)

Вед.2 Запрошуємо по одну учню із кожного класу.

а) виконати танець з відром під музику «Лезгинка»,

б) виконати танець зі шваброю під музику «Ламбада».

Вед.1 А як танцюють у нас в клубі?

Вед.2 Зараз вам покажуть учні 11 класу

3.Танець-сценка 11кл.» Випадок у клубі»

 

Вед.1Кожен з нас коли-небудь задивлявся на циганські танці та уявляв себе в цьому вихорі пристрасті і безтурботних веселощів.

Вед.2Циганський танець, зачаровує, загадковий і енергійний, ніхто не залишиться до нього байдужим!

Вед.1У ньому змішуються і переплітаються елементи різних культур - балканської, кельтської, індійської та арабської. Завдяки кочовому життю, цигани  збагачували свою культуру, спрямовуючи її розвиток у сценічне русло, домагаючись ефектного шоу-втілення.

Вед.2Саме це ми і пропонуємо  вам переглянути сьогодні.

Вед.1 І так, зустрічайте 10 клас із « Циганочкою»

 

4.Танець 10 кл.» Циганочка»

МУЗИЧНА ПАУЗА

Ведуча:  Конкурс «Танці на крижині»

Запрошуємо по одній парі із кожного класу. Учасникам конкурсу видаються газети. Треба танцювати, не сходячи з газети. Як тільки музика затихає, кожен повинен згорнути газету навпіл, і танець потім продовжується. Музика весь час змінюється. Якщо хто-небудь зійшов з газети під час танцю, він вибуває з конкурсу. Перемагає останній , хто залишився в конкурсі.

 

Вед.1Танець – це маленьке життя, яке проживає танцюрист! Це пісня душі, радості і болі. У танці кожен розповідає свою історію, не схожу ні на одну іншу.

Вед.2 Хтось з танцями хоче пов’язати своє життя. Для когось це просто приємне захоплення. Люди шукають яскравих емоцій і хтось знаходить їх саме в танці. Хтось починає танцювати, щоб подобатися, дивувати, бути красивим. Зустрічайте, учнів 8 класу із сучасним танцем « Шум»

5.Танець 8 кл. «ШУМ»

Вед2: Танець – це особливий вид мистецтва. Легковажно вважати танці лише розвагою чи способом приємного відпочинку.

Вед.1Особливо це стосується сучасних танців.

Вед. 2 Отож, зустрічайте учнів 9-Б класу із сучасним танцем.

6.Танець 9-Б кл. « Сучасний»

Вед1: Український народний танець народився разом із піснею, разом з нею він зростав, збагачувався. Наш народ ще від віків зжився з незайманою чистотою природи, передає в танцях усю її незрівняну красу.

Вед2: Говорячи про українські народні танці, слід зазначити, що часто один і той же танець у різних місцевостях може мати різні назви. Наприклад, такий відомий нині український танець як «Гопак» має інші назви: «Гоцак», «Козак», «Козачок», «Тропак». Танці отримують назви з різних причин: за якимось словом, що часто вживається в пісні, під яку танцюють: від пісні «Ой дівчина-горлиця» назвали танок «Горлицею».

Вед.1 Такі танці танцювали в давнину і це були веселі бабусі і дідусі.

Вед.2 А давайте переглянемо як танцююють сучасні бабки 11 класу.

7.Танець « Веселі бабки» 11 кл.

Ведучий1: В двадцятому столітті танець став сучасним мистецтвом, придбав новий зміст і нову роль.

 Ведучий2: Але як і раніше танок – це видовище та приємне проведення часу.

 Ведучий 1:  Хоча сучасні танці з їх стрімкими ритмами, незвичайними і складними положеннями тіла добре тренують витривалість, вестибулярний апарат, систему дихання і серце. 

Ведучий2: То можна не ходити на фізкультуру і займатися танцями.

Ведучий1: Сподіваюсь, що колись  танці введуть до шкільної програми.

Ведучий2:  А поки цього не сталось, то насолоджуємось сучасним танцем у виконанні 10 класу!

8. Танець 10 кл. « Сучасний»

Ведучий 1:Ось і підійшов до завершення наш Танцювальний марафон. Усі учасники проявили себе на високому рівні.

Ведучий 2:Заняття хореографією знімають зайве м'язове та нервове напруження

Ведучий 1: Та покращують емоційний стан школяра.

Ведучий 1: Танцюючи ви завжди будете в гарному настрої та в прекрасній фізичній формі.

Ведучий 1: Тому, танцюйте!

Разом . На нашій дискотеці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 червня 2023
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку