Сценарій відкритого уроку з математики. «Математичний калейдоскоп»

Про матеріал
Сценарій відкритого уроку з математики .«Математичний калейдоскоп» Проведеного в 1-А класі Мета: формування основних компетентностей, вміння учнів застосовувати набуті знання для розв’язування задач і вправ в нестандартних ситуаціях; показати практичні значення математичних знань; розвивати і поглиблювати знання та інтерес учнів до математики; розвивати логічне мислення, активність,бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети; виховувати пізнавальний інтерес до предмету; виховувати згуртованість, повагу до товаришів та їх думки.
Перегляд файлу

 

 

Сценарій відкритого уроку з математики

 

«Математичний калейдоскоп»

 

Проведеного в 1-А класі

 

ЗПЗСО школи №3 I-III ступенів

 

Бериславської міської Ради

 

05.02.2019

 

  студенткою 142 групи

 

Бериславського  педагогічного коледжу імені В.Ф.Беньковського

 

спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта»

 

Кравченко Богданою Олександрівною

 

 

 

 

 

 

Перевірив та допустив                                                            Оцінка_________

Класовод:                                                                                  Магда О.П

 

 

 

 

Затверджено

Директор школи                                                                       Дєрябіна О.Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Математичний калейдоскоп

 

Мета: формування основних компетентностей, вміння учнів застосовувати набуті знання для розв’язування задач і вправ в нестандартних ситуаціях; показати практичні значення математичних знань;

розвивати і поглиблювати знання та інтерес учнів до математики; розвивати логічне мислення, активність,бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети;

виховувати пізнавальний інтерес до предмету; виховувати згуртованість, повагу до товаришів та їх думки.

 

Тип: урок вікторина

Методи і прийоми:словесні,наочні,практичні.

Обладнання:ілюстрації, роздатковий матеріал, презентація.

Інтерактивні методи: «Мікрофон», «Сніжна грудка», «Знайди помилку», «Пінг-понг».

Міжпредметна інтеграція:фізична культура,історія,образотворче мистецтво.

Здоров`язберігаючі технології: фізкультхвилинка.

Література: Скворцова, С.О. Математика [Текст] : підруч. для 1 кл. загальноосв. навч. закл. / С.О. Скворцова. – Харків. : Вид-во «Ранок», 2018.- С.14-80.

Борисова В.О. Змагання юних математиків. Лейфура, 2004 р.

 

 

 

Хід уроку

I.Огранізація класу

 

-Добрий день всім присутні ! Ми раді вітати вас у чарівному світі математики, світі точності і довершеності, світі логічності і гармонії.

 

Математика, друзі, предмет непростий,

Дехто скаже, навіть дуже складний,

Але тому, хто вміє з нею дружить

Набагато легше в світі жить.

 

II.Повідомлення теми і мети уроку

 

- Ви знаєте слово «математика» виникло в Стародавній Греції приблизно у V столітті до нашої ери, походило воно від слова «матема», що означало «знання отримані через роздуми». Наш урок недаремно називається «Математичний калейдоскоп».

 

III.Основна частина

 

  • Математика в малюнках.

-Діти,погляньте на малюнок і полічіть скільки людей і скільки предметів на малюнку.(6 людей,5 предметів).

-З’єднайте малюнок із відповідним числом.

-Ребуси(стоянка,сім,сорока)

 

  • Гра «Хто швидше?»

 

-Виконавши завдання ви дізнаєтесь про дії над числами.

-Розшифрувати слово, переставивши літери у вказаному порядку.

3

6

1

2

5

4

9

7

8

д

а

д

о

в

а

я

н

н

Відповідь: додавання.

8

6

9

3

5

4

1

7

2

10

н

м

н

д

і

н

в

а

і

я

Відповідь: віднімання.

 

  • Гра «Шифрограма»

-Для того, щоб відгадати зашифроване слово, читають через одну букву

https://fc.vseosvita.ua/001oj7-8549/02c.png(сума)

https://fc.vseosvita.ua/001oj7-8549/02d.png(різниця)

 

- А зараз ми попрацюємо в групах.

-Перший рядочок – перша група, другий рядочок – друга група, третій рядочок – третя група.

- Кожній групі роздаю завдання.

- Перше завдання: Вам потрібно виконати дії додавання та віднімання.(2 хвилини на підготовку).Та перевіряємо роботу.

- Наступне завдання: Кожна група отримує картку з задачею.(5 хвилин на підготовку). Та перевіряємо.

 

  • Гра «Телефон»

 

-Пограємо в гру яка називається «Телефон».

-У вас на партах лежать завдання,вам потрібно вирішити приклади та по телефону дізнатися,які слова зашифровані.

 

 

- Усно. Складіть приклади за малюнками.

(3+2=5), (2+1=3), (2+2=4) (1+1=2)

 

 

  • Математична розмальовка

-У вас на партах розмальовка. Перед тим,як почати розмальовувати,вам потрібно розв’язати приклади,та знайти відповідний колір.

    IV.Підсумок уроку

 

  Гра « Незакінчене речення»

 -На уроці мені цікаво було…

 -Простим для мене було…

 - На уроці в мене виникали труднощі з…

 - Всі добре працювали,

Старались, як могли.

Немає переможених -

Тут всі перемогли.

Бажаю математику

Вам вчити добре й далі

Так, щоб лиш дванадцятки

Рябіли у журналі.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Валіт Тетяна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Валіт Тетяна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 травня 2020
Переглядів
910
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку