Сценарій виховної години "Мій ідеал"

Про матеріал

У даній розробці міститься сценарій проведення виховної години "Мій ідеал", яка може бути запропонована учням 5-6 класів з метою формування критичного ставлення до ставлення до самого себе, вибору позитивного ідеалу на шляху до самовдосконалення.

Перегляд файлу

Виховна година

«Мій ідеал»

Мета: формувати критичне ставлення до ставлення до самого себе; прагнення до самовиховання, вибору позитивного ідеалу на шляху до самовдосконалення; створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей; виховувати моральність, культуру поведінки, естетизм.

Дата проведення: 25 січня 2013 року

Місце проведення: класна кімната

Учасники: учні 5-А класу.

Запрошені: учні старших класів, адміністрація школи, вчителі, батьки та рідні учнів.

Хід заходу

  1. Мотиваційний блок

Багато цікавого для нас є в оточуючому світі, але найпривабливішою для кожної людини є її власна особистість. Хто я? Який я? – часто ми задаємо собі запитання. Навіщо, звідки і для чого я в цьому світі, що я можу і на що здатен?  На минулій класній годині ми з вами з’ясували, що основою розвитку людини є самосвіта, самопізнання та самовиховання. Через самоосвіту ми вивчаємо оточуючий нас світ, через самопізнання виявляємо свої слабкі сторони (те, що заважає нам розвиватися) і сильні якості (те, що допомагає нам рухатися вперед). А сьогодні ми з вами поговоримо про самовиховання. Це дуже важка робота, яка не під силу навіть багатьом дорослим, і починається вона з вибору власного ідеалу, людини, на яку хочеться бути схожим.

Для початку ми з вами розглянемо результати проведеного анкетування «Моя життєва позиція»

1. Я живу…

а) щоб їсти

б) щоб працювати

в) щоб просто жити

2. Життя - 

а) складне

б) прекрасне

в) цікаве

3. Мати мету в житті - це

а) важливо

б) не обов’язково

4. Що означає хороша людина?

a) чесна

б) сильна

в) розумна

г) добра

д) весела і смішна

е) слухняна

ж) хороша

и) смілива

й) працелюбна

к) ввічлива

л) готова до самопожертви

5. Мати хороший вигляд і бути хорошою людиною – це одне і те ж?

а) так

б) ні

6. Чи робили ви коли-небудь спробу вивчати і виховувати себе?

А) так

Б) ні

В) інколи

7. Чи потрібно людині удосконалювати себе?

А) так

Б) ні

В) не знаю

 

8. Чи є у Вашому житті людина, на яку ви хотіли б бути схожим?

А) так

Б) ні

В) не знаю

9. Чи можете ви назвати людей, які досягли висот у житті тільки завдяки роботі над собою?

А) так

Б) ні

2. Блок інформаційний

Майже кожен із вас вже обрав собі дороговказ у житті, ви обрали людину, на яку прагнете бути схожим, яку ви поважаєте і любите, якій довіряєте. А зараз ми послухаємо, чому ви зробили саме такий вибір!

(Кожен із виступаючих записує на дошці одну найціннішу рису характеру свого ідеалу)

І.  Хлопці розповідають про тат і дідусів. (на дошці слайди з їхніми фото)

1.Зовсім не старенький

Любий мій татусь,

Ми з ним добрі друзі

І я цим горжусь.

Він такий розумний

Все на світі знає,

Бо книжок багато

Він завжди читає.

2. Мій татусю рідний

Завжди будь таким:

Спритним і веселим, -

Вічно молодим!

Підросту ще трішки,

Усього навчусь

І таким завзятим

Стану, як татусь!

3. Мій тато добрий і ласкавий,
Всміхнеться — сонце гріє,
Він різні гарні гри-забави
Придумати уміє.

Улітку йдемо в парк гуляти,
А взимку — на санчата.
Любити Бога, зла цуратись —
Усього вчусь у тата.
Я кожного шаную тата,
Хоч як їх скрізь багато,
Та лиш таким хотів би стати
Розумним, добрим і завзятим,
Як мій, мій рідний тато!

4. Тату, рідний, мусиш знати –
Ти найкращий в світі тато!
Добрий, сильний та стрункий:
Хіба є де ще такий?
Будь упевненим, мій тату,
Що тебе я буду вартий.
Все робитиму, як ти,
Треба тільки підрости!
5. Хочу похожим быть на папу.
Во всём хочу как папа стать.
Как он - носить костюм и шляпу,
Ходить, смотреть и даже спать.
Быть сильным, умным,
Не лениться
И делать всё, как он - на пять!
И не забыть ещё жениться!
И… нашу маму в жёны взять.

6. Мой дедушка любимый,
Ты в жизни мой кумир!
Таким же буду умным,
Прочту тьму книг до дыр!
Когда же стану старше
И вырасту большой,
Наверно, стану важный
И бизнесмен крутой!
Быть на тебя похожим
Хочу и всех любить!
Для внуков своих тоже
Хочу кумиром быть!

Далі виступає з презентацією про тата Козін Владислав

ІІ.Про мам та бабусь (на дошці фото мам)

1. Гарна ти, матусю,

люба дуже, мила!

Ти мене ще змалку

звичаю навчила.

І щодня навчаєш,

як любить родину,

мову нашу гарну,

рідну Україну.

Буду українка,

як і ти, матусю,

і за ту науку

я тобі вклонюся!

2. О, мамо, ти – єдина,
Ти все лиш можеш зрозуміть,
До тебе першої біжить дитина,
Як хтось її в житті образить.
Ти корисну даси пораду
І захистиш від ворогів,
За це тобі Господь у нагороду –
Дає здоров’я, сил і прощення гріхів!

3. С бабушкой моей вдвоем
Очень дружно мы живем!
Вместе ходим мы гулять,
Вместе мы ложимся спать,
Вместе моем мы посуду 
-Правда, правда! 
Врать не буду!
Мы не любим унывать,
Можем спеть и станцевать 
-Будет бабушка мне хлопать,
Ну, а я - кружиться, топать!
Не капризничать стараюсь,
Слез не лью, а улыбаюсь 
-С ней большие мы друзья,
Потому что мы - СЕМЬЯ!

Потім презентацію про маму показує Артюх Інга.

Слово вчителя: Дуже часто у житті ми обираємо в якості кумира людей віддалених від нашого оточення: співаків, акторів, спортсменів, вчених, митців і т.д. саме про такі ідеали ми зараз і почуємо.

ІІІ. Про футболістів та учених (на дошці слайди з відомими футболістами)

1. Что  жизнь  без  футбола?  Ответит  не  каждый.
Не  каждый  поймет  судьбоносность  игры,
Волнения  миг  и  эмоции  жажду   
Футбол  открывает  другие  миры!
2.И  сколько  загадок  порой  ожидает,
И  сколько  сюрпризов  готовит  футбол!
Никто  результат  ведь  не  предугадает,
Когда  все  решает  отчаянный  гол!
3.Здесь  страх  и  сомненье,  здесь  страсть  с  эйфорией
Сплелись  воедино,  чтоб  править  тобой!
Футбол  может  стать  сокрушительной  силой,
Людей  вдохновляя  своею  борьбой!
Далі презентацію з Леонардо да Вінчі показує Лахаєв Владік, з адміралом Нахімовим – Роженцев Саша.

Слово вчителя: На початку нашої бесіди, коли ми характеризували анкету, я думаю, ви помітили, що один учень нашого класу не має ідеалу. Давайте послухаємо чому.

Виступає Виповський Артур.

ІV. Підсумковий блок

Слово вчителя: Сьогодні ми разом з вами стали на першу сходинку до самовиховання. Ми визначили з вами риси, якими повинна володіти людина, для того щоб бути ідеальною.(зачитуються риси, записані на дошці) Залишається не так і багато – СТАТИ такими. Але я впевнена, що ви цього зможете обовязково досягти. Наприкінці послухайте притчу про метелика.

Колись дуже давно в одному місті жив великий мудрець. Слава про його мудрість рознеслася за межі міста і багато людей приходило до нього за порадами.

Але був у місті чоловік, який дуже заздрив мудрецеві. Прийшов він якось на луки, піймав метелика, посадив його поміж долонь і подумав: «Піду я до мудреця і запитаю в нього: «Живий чи мертвий метелик у мене між долонями?». Якщо він скаже: «Мертвий!», я розкрию долоні і метелик полетить. А якщо скаже, що живий, я роздавлю метелика. Тут ми і побачимо, хто з нас найрозумніший!». Як задумав, так і зробив.

Прийшов до мудреця і сказав: «Наймудріший, скажи-но мені, який метелик у мене в руках – живий чи мертвий?». Тоді мудрець, який був дійсно дуже розумною людиною, відповів: «Все в руках твоїх!».

Тож я вам бажаю успіхів на шляху до свого ідеалу і памятайте: НІЧОГО НЕМОЖЛИВАГО НЕМАЄ – ВСЕ У ВАШИХ РУКАХ!!!

 

 

docx
Додано
10 липня 2018
Переглядів
3089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку