Сценарій виховного заходу

Про матеріал
Метою цього виховного заходу є формування національної свідомості дітей засобами українського народного фольклору, єдність виховного процесу сім'ї, дитини і шкільного навчального закладу.
Перегляд файлу

«Україна гарний дім, в нім у ньому добре всім»

Слайд 1

ЗВР: Усі народи живуть у злагоді і мирі

Сьогодні ви почуєте: -  історію України;

 -Вірші про нашу Батьківщину;

 Познайомитеся: із танцями, казками, іграми та піснями братніх народів  нашої країни.

Слайд 2

В світі існує понад тисячу народів і народностей, та лише  200 із них виросли в нації – створили свої держави й домоглися визнання світової спільноти. Серед них – Україна

Слайд 3

 Україна має свій (слайд 4) Герб, Прапор, Гімн і державну мову.Україна бере активну участь у міжнародних справах

 як повноправний суб’єкт міжнародних відносин. 
Вед.1  Ми живемо в Україні. Ми дуже любимо її.

Вед.1 Про нашу землю існує багато легенд. Ось одна із них. Коли Бог створив народи, то кожному наділив землю. (слайд 3)

Вед.2 Наші предки кинулися пізніше, і землі їм уже не дісталося. Пішли вони самі до Бога просити,а він у цей час молився. Люди стали чекати. По якійсь хвилі Бог обернувся і сказав, що вони чемні хороші діти. Дізнався, чого прийшли до нього і віддав їм особливу землю зі словами: - Я вам даю ту землю, що залишив для РАЮ. Там є все: річки, озера, моря, ліси, степи, гори. Але пам’ятайте, якщо берегтимете її – то ваша буде, а ні – то ворога. Прийшли наші предки на ту землю, оселились і живуть на ній донині. Люблять її і бережуть. Послухаємо вірші про Україну

Читці.1

Україна – рідний край,

Рідне поле, зелен гай,

Рідне село й рідна хати,

Рідне небо й рідна мати.

Рідні гори і долини,

І ліси, і поля.

Все це славна Україна

Все це рідна земля.

 

 2.Моя Україна – широкі простори:

Поля і левади, долини і гори,

Молитва і пісня, і слово натхненне -

Так почалась Україна для мене.

 

3.Із пісні тієї, що в небо злітає.

Із рідної мови, що звуками грає.

З тієї молитви, що мати навчає.(слайд5)

 

Ведучі разом: Помолімося за нашу Україну!

Молитва про Україну

Боже великий, єдиний!

Нам Україну храни,

Волі і світу промінням

Ти її осіни

Світлом науки і знання нас , дітей, просвіти,

В чистій любові до краю

Ти нас, Боже, зрости.

Молимось , Боже єдиний: всю Україну храни.

Всі свої ласки,щедроти

Ти на люд наш зверни!

Дай йому волю, дай йому долю, дай доброго світа,

Щастя дай. Боже, народу і многая, многая літа!

 

4.Україно люба, Україно – мати!

Як тебе нам не вітати?

Ти ж надія наша, наша пісня, Доля,

Наша правда, віра і козацька воля.(слайд 6)

 

5.Любиш свою доньку, любиш свого сина,

У вінку святковім літо чи зима.

Ти для нас священна, ненько – Україно,

Бо ніде такої в світі більш нема! (слайд 7)

 

Вед.1: Україна – багатонаціональна держава. Дві тритини складу народу нашої держави становлять українці. Разом з ними в Україні проживають представники більш як 130 національностей. Від давна на українських землях проживають: росіяни(17,3%), Білоруси(400тис. населення), молдавани(300 тис. населення), угорці(150 тис), болгари(250 тис), поляки(250 тис), румуни (100 тис), євреї, корейці, ти і я –всі ми є одна сім’я. 

(слайд 8)

Вед. 2.:  І не треба нікуди їхати, щоб зустрітися з ними. Майже всі із них проживають на території Корюківського району приблизно 65 чоловік: росіяни, білоруси, молдовани, литовці, грузини, казахи, узбеки, ливанці, іранці, пакистанці, індійці, та житель республіки Туніс..

Вед.1: За даними перепису населення 2001року 77,8% населення України становлять українці. Трудолюбивий щирий веселий народ. У всьому світі люблять наші пісні, сопілки,трембіти, танці. –А зараз учні 5 класу виконають український танок (слайд10)

 Вед.1В яких я мандрівках лише не був!

Простори Вітчизни не раз перетнув.(СЛАЙД11)

І поруч зі мною – так завжди було,-

Російське слово незримо ішло!

Вед.2

СТИХ О ДРУЖБЕ НАРОДОВ

 

Страна моя огромная - Россия,огромная

В сравненье с ней Канада и Китай

Не выглядят такой особой силой,

Как наша гордость - наш родимый край.

 

Все мы - народов разных дети,

Россия наш огромный общий дом

Веками мы живем под общей крышей

Нам хорошо, уютно в доме том

 

Многообразье лиц, наречий, наций,

История страны сложила в ряд

И я живу, не думая расстаться

Многообразию общенья только рад

 

И в то же время мы народ единый,

Достичь мы сможем многого

когда мы будем вместе - мы непобедимы,

Мы знали это правило всегда.

 

И где бы ты ни жил и ни трудился,

Когда с людьми общаешься порой.

Запомни правило, оно поможет в жизни:

С другими говори, как сам с собой,

 

Гордись своим народом,

Не презирай других-

Как это неприятно - «чужой свой среди своих».

И ЖИТЬ учись почетно,

 

Почетный гражданин,

Таких, как ты немного, .

Точнее, ты один.

 

Вед.1 Мову російську своєю вважаємо: На ній розмовляємо,на ній співаємо. Росіяни становлять 17,3% населення України. Російську пісню послухаємо у виконанні учнів 5-го класу (слайд12)

Вед.1 Коли б це люди раптом посмутніли,

То як тоді б земля цвіла?

Може й є смутні народи,

Та угорці не із їх числа.

Вед.2 До вашої уваги угорська гра «Трикутна мотузка»: Є ігри, де верх бере найспритніший. Є ігри, де годі чекати перемоги, як не будеш пильним чи кмітливим. А цю ось гру вигадали, щоб позмагатися, хто дуж­чий. Візьміть довгу мотузку й кінці її міцно зв'яжіть. У мотузяне кільце заходять троє охочих помірятися си­лою і напинають грудьми мотузку так, щоб утворив­ся трикутник. Проти кожного гравця на відстані двох кроків ставлять по стільчикові. А якщо гра прохо­дить де-небудь на галявинці, то замість стільчиків можна забити по кілочку. Щойно пролунає сигнал, кожен гравець з усієї си­ли налягає на мотузку і прагне дістати свого стіль­чика рукою. Перемагає той, хто зробить це першим.

.(слайд13; проведення гри)

Вед.1 .Немає пісні молдаванської? – не страшно!

Є танок! До увашої уваги молдавський танок

Слайд 14 молдавський танок

Вед.2 «Калі ласка!»- повторяю знову

Два коротких білоруських слова.

«Калі ласка!»- чую знову

Лагідну душевну мову.

Вед.2 Увага на екран (слайд15)

Вед.1 Україна стала Батьківщиною і для корейців. Подивіться корейську народну казку «Як кішка стала кішкою»

Вед 2 У дядька Яна була кішка. Він назвав її Небо. Прийшов до нього дядько Ба та й питає:………………………………

1уч. - Яке ім’я ти дав кішці?

2уч.- Небо.

1 уч - Але хмара може закрити небо.

2 уч - Тоді я назву її Хмарою.

1 уч - Але вітер може розвіяти хмару.

2 уч - То хай звати Вітер.

 1 уч - Але висока стіна може зупинити вітер.

2 уч - Ну то назву її Стіна.

1 уч - Але ж мишка може підрити високу стіну.

2 уч - Тоді треба назвати її Мишкою.

1 уч - Але мишку може піймати кішка.

2 уч - То я ж неспроста назвав кішку Кішкою! Так кішка знову стала кішкою. (слайд17)

Вед.1 Розвивається культура кримських татар, яка формувалась під взаємодією цивілізації Греції та Риму, Візантії та Хазарії, Германських та Балканських народностей. Багата, яскрава та своєрідна.

Вед2. Послухайте кримськотатарську лічилку: Давул такътыл бойнума Чыкътым Кефе елуна Кефе елу бит базар Бит базарна аюв бар (слайд18)

 Вед.1 На території України проживає понад сто національностей, і всі вони знайшли тут свою Батьківщину. І зараз ми послухаємо пісню про Україну

(слайд19)

1дит.Для всіх ми планет подаруємо добрість.

Я вірю, я знаю,що так воно буде!

Бо наша держава – це труд і хоробрість.

 Бо наша держава – це здружені люди.

 

2дит..З тобою, Україно,навіки народи – брати,

 Йдуть неустанно до одної мети

Єдиним і світлим походом

Одним українським народом.

 

3дит.Зашуми весною, зелен луже,

Теплий вітре, шелести в гіллі!

Юний мій товаришу, мій друже,

Жить тобі на цій легкій землі!

 

4дит..Будемо готові зводить веселкові сонячні мости.

Дружба нас єднає,

Змалку помагає жити і рости.

 

5дит.Ми – велика родина.

Мова у нас єдина.

Квітне всюди червона калина,

Рідна земля для нас всіх - Україна!

 

6дит.. Єднаймося ж, люди, у дружній родині,

Бо ж ми – українського роду!

Хай злагода буде у нашій країні,

Добробут і щастя народу!

 

Ведучі разом. Учімося жити в мирі і злагоді!

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Ситник Людмила
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку