Сценарій виступу екологічної агітбригади на тему ,,Ландшафти як середовище життя та об'єкти охорони,,

Про матеріал
Сценарій виступу шкільної екологічної агітбригади на тему ,,Ландшафти як середовище життя та об'єкти охорони,,.
Перегляд файлу

Виступ команди “Юні природоохоронці”

на тему «Ландшафти як середовище життя та об`єкти охорони»

 

Учень 1. До вас сьогодні ми прийшли

Учень 2. Щоб ви в нас іскорку знайшли,

Учень 3. А живемо ми в Комишуватій

Учень 4. На дива природні багатій.

 

Учень 5. Ми вас вітаєм радо,

Учень 6. Нашою маленькою агітбригадою,

Учень 1. Бо зараз головне питання –

Всі разом: Екологічне виховання.

Пісня на мотив «Маленькая страна»

Не за горами за лісами

В Комишуваті в нас

Екозагін собі існує –

Ну просто вищий клас.

Всюди встигне, допоможе

Птахам, річкам, землі

Завжди стоїть він на сторожі,

Знає старий і малий.

Приспів

Ось і настав цей час –

Ми закликаєм вас:

Будемо берегти природу,

Вона єдина в нас.

Учень 2. Наш девіз:

Всі разом: Природні ландшафти ти зберігай

                   Планету-Землю не забрудняй!

 Мелодія

    Музика для короля

     Я король Миколо-Комишуватського королівства. Мої володіння безмежні. Це ліси, річка, поля, луки, балки.

Я завжди любив природу,

її охороняв

І про збереження ландшафтів

Ніколи не забував.

     На території моїх володінь розташовані два ентомологічні заказники, в яких охороняються не лише рідкісні комахи степового комплексу, а і вся екосистема загалом. Це Мокрянський та Гірчаківський заказники. Створив я їх для охорони комах-запилювачів, що мешкають на території степової балки.

     А ще один у мене скарб – це донечка моя – принцеса. І вже настав той час, щоб передати володіння враз. (Гукає дочку)

     Музика для принцеси

Доню, доросла ти тепер

І поки я ще не помер

Тобі у спадок я лишаю

Ландшафти рідного нам краю.

 

Принцеса: Ось підросту і стану панувать на землях цих

                 Я кошти буду зароблять із територій цих

                 Збудую центри відпочинку, а може казино,

                 Лишень щоб гроші приносило, а то вже все одно.

                 А може фабрику збудую чи якийсь завод

                 І буду пластик виробляти чи автомобілі «форд».

                 Або розорю луки, посаджу сою я

                 Вона ж бо зараз всюди і м'ясо заміня.

                 І буду я багата, в розкошах буду жить,

                 Ось це моя мета, до неї буду плить.

 

Автор: Почувши батько це засмутився і слізьми гіркими умився. Але пришла йому підмога, чарівна казкова пересторога.

Музика Фіксики

Сімка. Не можна тут нічого будувати і розорювати теж. Бо це території степового та лісостепового природних ландшафтів.

Принцеса. А що таке ландшафт?

Сімка. Ландшафт — складний природно-географічний комплекс, в якому всі основні компоненти: рельєф, клімат, вода, ґрунти, рослинність і тваринний світ знаходяться у великій та складній взаємодії, утворюючи однорідну за умовами розвитку нерозривну систему.

Нолик. Нажаль, і без твого втручання, території степової та лісостепової зони і так зазнають великих змін. В результаті водної,  лінійної та площинної ерозії зменшився шар гумусу, зросла еродованість ґрунтів – хімічна та механічна. Також, характерні зміни ландшафтів через захоронення промислових відходів; через надмірне зрошення, що викликало заболочення, вторинне засолення ґрунтів.

Музика “Смішарик”

Смішарик Нюша. Важливу роль відіграють зміни, спровоковані в процесі безграмотних перетворень природи (осушення, обводнення, будівництво та експлуатація каналів, кар'єрів, водосховищ, надмірна вирубка лісів, вилов риби, випалювання трави навесні, надмірне випасання худоби, нераціональне землеробство, розорювання земель, забруднення та інше). Необґрунтоване застосування нових технологій потягло за собою утворення значних кількостей токсичних і радіоактивних матеріалів, джерел шкідливого електромагнітного випромінювання.

Нолик. Нині в Україні майже не залишилось не змінених господарською діяльністю природних ландшафтів. Мало змінені, переважно вторинні лісові насадження (штучні), заболочені території, заповідники становлять не більше 15-20% території України, хоча повинні складати 40-60%. Отже, це небезпечно, бо сприяє негативним незворотнім геоекологічним, біоекологічним процесам.

Принцеса. А що ж робити, любі друзі? Ви підкажіть скоріш мені бо хочу я урятувати своє князівство від екологічної біди.

Смішарик Совунья. Вивчення, раціональне використання та охорона ландшафтів - одне з найважливіших завдань комплексної науки охорони природи.

Охорона ландшафтів має багато форм, які можна об'єднати в три групи: 1) повна охорона ландшафтів як комплексів біогеоценозів, 2) часткова охорона природних об'єктів при можливо повному збереженні цілісності або вигляду ландшафту; 3) створення і підтримку оптимального антропогенного ландшафту.

Сімка: Ти ж не хочеш, щоб унікальний ландшафт степового комплексу зник?

Принцеса: Ні, не хочу.

Сімка: Давайте всі разом складемо напрямки роботи по збереженню ландшафтів. А допоможуть нам у цьому мешканці наших заказників – це чарівні комашки. Разом з ними ми створимо барвисту картину ландшафту степової балки.

 

Плакат (зображення природного ландшафту Комишуватських заказників)

(Роздають комісії комашок,

яких потім приклеюють на плакат)

Прикріплюють комах. Називають назву комахи. Кожна комаха закликає……

Евцер - раціонально використовуйте ландшафти

Мелітурга булавовуса - Надмірно не випасайте худобу в місцях унікальних природних ландшафтів

Рофітоїдес сірий - Не видобувайте корисні копалини в місцях унікальних природних ландшафтів.

Джміль глинистий - Не розорюйте луків та степів (просто джміль)

Богомол звичайний - Не забруднюйте ландшафти сміттям. А складайте його в спеціально відведених місцях

Сколія степова - Не вносьте гербіциди, пестициди та хімічні добрива. А користуйтеся біологічними методами боротьби зі шкідниками та використовуйте органічні добрива

Вусач земляний хрестоносець - Не випалюйте траву навесні бо це спричиняє вигорання органічних речовин у грунті

Махаон - Створюйте більше природоохоронних територій

Каптурниця срібляста -Не вирубуйте дерева. А навпаки насаджуйте їх на схилах ярів та по краях урвищ для зменшення ерозії грунту

 

Принцеса: Ой, який ландшафт, яка картина! Усе зелене, пишне і живе. Я зрозуміла все. Тепер я знаю те що робити маю.

Не змінюйте природу, а змінюйте себе …

Шукайте в собі людину…

Лише вона спасе!

Бо все ж своє майбутнє, будуєм тільки ми …

А чисте і зелене нам треба зберегти!

 

Пісня  на композицію В.Брєжнєвої

Ландшафт, в котором мы живем,

И радостен и счастлив,

Пусть будет так всегда.

Но, во сне и наяву

Здоровым будет каждый,

Пока он сохранен

Припев

Жили – были пчелки –

Золотистые ножки.

Любили цветочки

Солнце, землю и грозы.

Я знаю пароль, я вижу ориентир,

Я верю только в это – люди зберегут мир.

Я знаю пароль, я вижу ориентир,

Работою совместной  - они спасут мир!

 

Учень 1. Ландшафт –  великий дім,

                І всім знайдеться місце в нім:

                Букашці, звіру і рослині,

                І деревині, і людині.

Учень 2. Хоча дім і великий, але вразливий він –

               Йому все гірше з кожним днем.

               Не ворог приносить шкоду з віку в вік,

               Природу губить чоловік.

Учень 3. Але, можливо, скоро зрозумієм,

                Що ми не правильно живем,

                Що дім охороняти ми повинні

                Від бруду, злості і війни.

                Щоб в домі нашім назавжди

                Було побільше доброти.

Учень 4. Чисті ландшафти — це природний капітал,
                Без нього людство жде загибель і провал.
Учень5. Слід повернутися обличчям до проблеми
               І не лише писати про красу поеми,
                А зберегти, примножити природу,
                Для нас і для майбутнього народу.

Учень 6. Від середовища, в якому ми живемо
               Залежить все: здоров’я, і життя,
               І наш добробут. Та найчастіше ми все псуємо,
               Яке людей чекає майбуття?

 

Учень 1: Відкрийте очі!

Учень 2: Відкрийте серце!

Учень 3: Відкрийте душу!

Разом: Не будьте байдужими!

Учень 4. Юнати ми завзяті,
               Нас знають в кожній хаті
               Ландшафти ми захищаєм,
               Красу оберігаєм.

Учень 5. У селі і в місті, де ми всі живем,
               Дерева посадим, ліси розведем!
Учень 6. У школі, чи вдома, хоча би одну
               Хай кожен посадить бузок чи сосну.

Учень 1. Свій голос віддаєм за матінку-природу
               За чистоту Землі, красу і вроду.
               За екологію довкілля і душі.
               Ставай і ти й діла свої верши.

 

Учень 2. Очищуємо Землю від бруду і скверни,
               Сіємо скрізь доброти й квітів зерна!
               Щоб була планета красива й зелена
               Для щастя, добра і для тебе й для мене!

 

Учень 3. Ми боремося за чистоту природи.
              Ландшафтам не наносим шкоди.
              Ми садимо в парку кущі зелені,
              Сади і парки — планети то легені!

 

Учень 4. Ми садимо довкола берізки і клени.
              Щоб наш край розцвітав і був зелений.
              Ми очищуєм землю свою від сміття
              І вірим, що буде в нас чарівне і здорове життя!

 

Учень 5. Назавжди запам'ятай —
              Бережи свій рідний край!
              Це твоя земля, країна,
              Край Слобожанський — Батьківщина!

 

Пісня ( Виростала я на Україні)

Виростала я на Україні,

Виростала, де квіткові долини,

Щовесни під вікном розквітали,

Білим цвітом мене забавляли.

Тут квітками я зір любувала,

Тут матусю сльозами прохала,

Щоб сорочку мені вишивала,

Тут природу на вік покохала!

Приспів:

Це моя земля! Це моя країна!

Тут моя сім'я! Тут моя родина!

Це ліси, поля, гори й полонини,

Рідна ти моя Україна! (2 рази).

 

Учень 6. Ми, юні природоохоронці, проводимо екологічні заходи в нашому закладі, такі як «Озеленення країни – спадщина для майбутніх поколінь», «Будь природі вірним другом». Влітку здійснюємо екскурсії до Гірчаківського та Мокрянського заказників з метою вивчення природного середовища та видового складу комах-запилювачів. Провели виставку малюнків «Природа очима дітей», акціі «Посади дерево» та «Зелена весна». Провели опитування серед мешканців села про проблеми навколишнього середовища. Створили екологічний флешмоб. (Слайди)

 

Учень 1.Ми вас просим, тьоті й дяді,

              Щоб були всі ваші діти раді,

Учень 2.Ви ландшафти бережіть,

               І нічим їх не брудніть,

Учень 3.А забрудненим скоріш допоможіть!

 

Пісня Руслани «У ритмі серця»

Я хочу, щоб моє дерево було зеленим,
Щоб зла сокира його ніколи не торкалася!

 


А я хочу, щоб моя річка була чистою,
Бо я влітку дуже люблю в ній купатися!
А ще хочу, щоб сонце, посмішкою променистою,
Не забувало кожного ранку зі мною вітатися!

А я просто люблю фотографувати квіти,
Дихати їхніми п'янкими ароматами!
Я кожному новому другу по-справжньому радітиму
«Дай-да-на-да» з ним весело співатиму!

Приспів

Є у кожного з нас
В серці мрія своя!
Знаю я, знаєш ти –
Це не сон!

То прийшов новий час –
Знаєш ти, знаю я –
Досягнути мети
Можна тільки разом!

 

Учень 4 .     Ми вірим, знаєм, що ми зможем,
Учень  5.    Усі ми разом: ми і ви
Разом.        Урятувати Україну
                    Від екологічної біди!

 

 

Завантаження...
doc
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
29 січня 2019
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку