Щоденник спостережень за дітьми з особливими освітніми потребами (ООП).

Про матеріал
Щоденник спостережень за дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Щоденник призначений для ведення документації, спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. У щоденнику зібрано основні моменти, потрібно вписати розклад занять і характеризують поведінку дитини в певний момент часу. Можете редагувати і використовувати в своїй роботі.
Перегляд файлу

 

 

 

РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

ПЯТНИЦЯ

Предмет

Предмет

Предмет

Предмет

Предмет

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

3

 

3

 

3

 

3

 

3

 

4

 

4

 

4

 

4

 

4

 

5

 

5

 

5

 

5

 

5

 

6

 

6

 

6

 

6

 

6

 

7

 

7

 

7

 

7

 

7

 

 

РОЗКЛАД КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ

День тижня

Заняття

Місце проведення

Час

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЛІК ВІДВІДУВАННЯ (ПРОПУСКІВ) ЗАНЯТЬ

І семестр

Місяць: вересень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів /уроків за місяць ___________

Місяць: жовтень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: листопад

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: грудень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Пропущено днів/уроків за І семестр _____________

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Місяць: січень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів /уроків за місяць ___________

Місяць: лютий

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: березень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: квітень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: травень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів /уроків за місяць ___________

 

Пропущено днів/уроків за ІІ семестр _____________

 

 

Дата __________________________

Предмет

Тема

Спостереження на уроці

Поведінка

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителями

Допомога асистента

Взаємодія з дітьми

Домашнє завдання

1

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

робота в групах або парах

проявляє дружнє ставлення

ігнорує

йде на конфлікт

конфліктує

 

2

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

робота в групах або парах

проявляє дружнє ставлення

ігнорує

йде на конфлікт

конфліктує

 

3

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

робота в групах або парах

проявляє дружнє ставлення

ігнорує

йде на конфлікт

конфліктує

 

4

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

робота в групах або парах

проявляє дружнє ставлення

ігнорує

йде на конфлікт

конфліктує

 

5

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

робота в групах або парах

проявляє дружнє ставлення

ігнорує

йде на конфлікт

конфліктує

 

6

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

робота в групах або парах

проявляє дружнє ставлення

ігнорує

йде на конфлікт

конфліктує

 

 

 

 

МІСЯЧНИЙ МОНІТОРИНГ

Дата _________________

Результативність

Успіхи у навчанні

 

 

 

 

 

Труднощі у навчанні

 

 

 

 

 

Спостереження

Спілкування з однолітками

 

 

 

Спілкування з дорослими

 

 

 

Навички самообслуговування

 

 

 

Потреба в допомозі та підтримці асистента

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
5285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку