Семінар вчителів біології «Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках біології з використанням інноваційних технологій»

Про матеріал
Мета: Створити оптимальні умови для інтелектуального розвитку та саморозвитку учня, здатного цілеспрямовано використовувати свій потенціал для самореалізації в професійному та особистому плані, і в інтересах суспільства та держави. Завдання вчителя: Формувати в учнів стійкий інтерес до пізнання, бажання та вміння самостійно навчатися.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Семінар-практикумвчителів біології«Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках біології з використанням інноваційних технологій»Бондаренко Н. О.

Номер слайду 2

Актуальність теми. На розвиток творчих здібностей, навичок самостійного і наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості вказує Національна доктрина розвитку освіти. Лише готуючи особистість, здатну до самоосвіти, сучасна школа може реалізувати моделі випускника, здібного до творчості, саморозвитку та самореалізації, розширення кругозору, пошук нових знань, розвиток умінь самостійного здобуття інформації стали актуальною потребою сучасності.2

Номер слайду 3

Мета: Створити оптимальні умови для інтелектуального розвитку та саморозвитку учня, здатного цілеспрямовано використовувати свій потенціал для самореалізації в професійному та особистому плані, і в інтересах суспільства та держави. Завдання вчителя: Формувати в учнів стійкий інтерес до пізнання, бажання та вміння самостійно навчатися.3

Номер слайду 4

Завдання вчителя. Створення умов для самореалізації учня4 Виховання конкурентноспроможної щасливої особистостіРозвиток потреби поповнення знань, упродовж життя. Задоволення запитів і потреб школяра

Номер слайду 5

Самоосвітня компетентність. Це готовність і здатність особистості до самоосвітнього розвитку, самостійного творення себе. Рівні сформованості самоосвітньої компетентності учня:5 Первинна обробка інформації за вказівкою вчителя. Робота за відомим алгоритмом дій. Окремі самоосвітні операціїТворчо-пошукова діяльність

Номер слайду 6

Завдання самоосвітньої компетенції6 Само-розвитоквизначенняорганізаціяреалізаціяконтрольоцінкавиховання

Номер слайду 7

Очікувані результати самоосвітньої діяльності учнів забезпечуються умови для повноцінної самореалізації кожного учня; підвищуюється рівень самоосвітньої компетентності; розширюються можливості соціально-психологічної адаптації учнів до творчого процесу.7

Номер слайду 8

Система формування самоосвітньої компетентності через впровадження інноваційних технологій8 Самоосвітня компетентність. Технологія проблемного навчання. Проектна технологіяІнтерактивні технологіїТехнологія групової навчальної діяльностіТехнологія розвитку творчої особистості

Номер слайду 9

Проектна діяльність«Все із життя, все для життя»Мета проектного навчання: створити умови, за яких учні самостійно і з бажанням отримують знання з різних джерел; вчаться користуватися цими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань9

Номер слайду 10

Переваги групової технології навчання за той самий проміжок часу роботи можна виконати значно більше; висока результативність; формується комунікативна компетентність; підвищуються мотиви навчання; розвиваються гуманні стосунки між учнями.2

Номер слайду 11

11 Творчі (ситуативні, проблемні) завдання Творчі здібності:це здатність дивувати;Пізнавати;вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. Прагну навчити дітей :вчитися ціле життя; самостійно поповнювати свої знання;працювати творчо.

Номер слайду 12

Інтерактивні технології12

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Презентації
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку